Seba350 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Luz zaworowy na ssacxych ustawiasz kiedy wlasnie one maja najwiekszy luz i tak samo wydechy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anulka Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam, Mam problem z uruchamianiem DR350. Mam do niej rozrusznik - specjalnie taki kupiłam, bo miałam probelmy z uruchamianiem z kopa motocykli próbnych.I teraz sprawdziłam: rozrusznik kręci, iskra na świecy jest, benzynka do gażnika dopływa a ten nawet nie zagada.. ZOstaje gaźnik. TAK? A MOże jest jakaś standardowa usterka, której usunięcie mi pomoże. Trochę boję się ruszać gaźnika. No ale jak nie będzie wyjścia.... Zaczęłam czytać temat, ale dotarłam do 60-tej strony i dalej nie mogę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) hmmmoże źle ustawiony zapłon ,albo kreci rozrusznik tylko ze w druga strone:) Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 panowie zamienie sportowy wydech spesa za orginalny sandardowy... powód to sąsiedzi... ;/ heheh czekam na pw ;] pzdr tu zdjęcia... http://www.bikepics.com/pictures/1390854/ http://www.bikepics.com/pictures/1390855/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 I teraz sprawdziłam: rozrusznik kręci, iskra na świecy jest, benzynka do gażnika dopływa a ten nawet nie zagada.. ZOstaje gaźnik. TAK? A MOże jest jakaś standardowa usterka, której usunięcie mi pomoże. Trochę boję się ruszać gaźnika. No ale jak nie będzie wyjścia.... Jeżeli świeca po kręceniu jest sucha, no to trzebaby popatrzeć w gaźnik, podstawowa zasada to zapisać sobie ustawienia gaźnika, żeby puźniej do nich wrócić. Ustawienie śrub regulacyjnych mierzy się licząc obroty przy ich wkręcaniu i pozostaje tylko zapisać rowek na iglicy (licząc od góry). No i ważna sprawa to uważać na pływak, żeby nie przestawić poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anulka Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 hmmmoże źle ustawiony zapłon ,albo kreci rozrusznik tylko ze w druga strone:) Nie przesadzaj!DR-ka chodziła, tylko miała 3 tygodniową przerwę i od tego czasu nawet nie gdaknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) popukaj w gaznik(komore plywakowa) moze plywaki sie zawiesily.pozdrawiam:) Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez mr.zielony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anulka Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Tak właśnie myślałam, że to pływak może być. Spróbuję dziś. Jak nie zagada to ją zdołuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Otworz kranik i poloz moto na lewa i prawa strone - czasami pomaga :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Witam, Mam problem z uruchamianiem DR350. Mam do niej rozrusznik - specjalnie taki kupiłam, bo miałam probelmy z uruchamianiem z kopa motocykli próbnych.I teraz sprawdziłam: rozrusznik kręci, iskra na świecy jest, benzynka do gażnika dopływa a ten nawet nie zagada.. ZOstaje gaźnik. TAK? A MOże jest jakaś standardowa usterka, której usunięcie mi pomoże. Trochę boję się ruszać gaźnika. No ale jak nie będzie wyjścia.... Zaczęłam czytać temat, ale dotarłam do 60-tej strony i dalej nie mogę...Rozbierz dół gaźnika, przeczyść dysze i sprawdź zaworek iglicowy. Miałem to samo z moją i czyszczenie pomogło, pozDRo. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HondaCR Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Cześć :) Mam takie pytanko .... Teraz szykuje sie na zakup DR z 1994 r ..... Takie pytanie na co szczególnie trzeba patrzeć przy zakupie DR'ki ?? Czy motor z 94 r nie będzie już złomem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolo98 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jak to jest jeśli zalożyłem nowy łańczek, na wałku kreski ok, na magnecie też na środku oczka, zakręce wałem ustawiam na wałku na kreski a na magnecie juz ucieka kreska na bok, wydaje mi sie że to wina luźnego łańcuszka którym nie da się ustawić tego precyzyjnie, czy nie trzeba przy upewianiu sie na kreski dodatkowo założyć napinacza, wyeliminowalo by to luz łańcuszka? Z góry dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam. Nie ma ktoś czasem schematu gaźnika BST 33 SS do DR-ki? Widziałem, że kilka stron wcześniej były opisywane podobne problemy do moich. U mnie kilka dni temu pojawiły się wahania obrotów. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik. Oczywiście nie mam gaźnika TM jak pokazuje serwisówka. Dla mojego modelu i gaźnika znalazłem ustawienia: pływak- 14,6 +-1 mm, iglica na 3-cim ząbku, śruba mieszanki wykręcona o jeden obrót. Jak rozebrałem gaźnik to ustawienia były następujące (zaznaczam, że motocykl chodził idealni równiutko): pływak- ok. 12 mm, iglica na 1-szym ząbku, śruba mieszanki wykręcona o 2-2,5 obrotu. Co z tym fantem zrobić? Kilka stron wcześnie ktoś napisał, że pomogło mu ustawienie iglicy na 3 lub 4-tym ząbku i suba mieszanki wykręcona o 2-2,5 obrotu. Ustawiłem: pływak na 14 mm, iglica na 3 ząbku, śruba 2 obroty. Są wahania obrotów i po dodaniu gazu motocykl się dławi i gaśnie. Ma ktoś może jakiś pomysł co dalej zrobić? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Witam. Nie ma ktoś czasem schematu gaźnika BST 33 SS do DR-ki? Widziałem, że kilka stron wcześniej były opisywane podobne problemy do moich. U mnie kilka dni temu pojawiły się wahania obrotów. Rozebrałem i wyczyściłem gaźnik. Oczywiście nie mam gaźnika TM jak pokazuje serwisówka. Dla mojego modelu i gaźnika znalazłem ustawienia: pływak- 14,6 +-1 mm, iglica na 3-cim ząbku, śruba mieszanki wykręcona o jeden obrót. Jak rozebrałem gaźnik to ustawienia były następujące (zaznaczam, że motocykl chodził idealni równiutko): pływak- ok. 12 mm, iglica na 1-szym ząbku, śruba mieszanki wykręcona o 2-2,5 obrotu. Co z tym fantem zrobić? Kilka stron wcześnie ktoś napisał, że pomogło mu ustawienie iglicy na 3 lub 4-tym ząbku i suba mieszanki wykręcona o 2-2,5 obrotu. Ustawiłem: pływak na 14 mm, iglica na 3 ząbku, śruba 2 obroty. Są wahania obrotów i po dodaniu gazu motocykl się dławi i gaśnie. Ma ktoś może jakiś pomysł co dalej zrobić? Pozdrawiam. Co masz na myśłi mówiąc, że są wahania obrotów? Wolne obroty raz są wyższe a raz niższe, czy wolno schodzi z wysokich? Jeżeli to drugie to ustaw śrubę regulacji składu mieszanki na 1,5-2 obr. a iglicę ustaw na środku jeśli masz ogyginalny wydech. Co do poziomu paliwa to radzę nic nie kombinować tylko ustawić tak jak było. Schemat: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...dpost&p=1261736 pozdro Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hetfield Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzięki za schemat. Odpowiadając na Twoje pytania marcin1989: Obroty wahają się na wolnych obrotach ok. +- 250 (wcześniej były idealnie równe). Z wysokich obrotów też wolno schodzi :/ Ustawiłem poziom paliwa na 12 mm (mniej więcej taki był przed czyszczeniem), iglica na 3-cim ząbku, śruba mieszanki 1,7 obrotu. Dodam, że przy wszystkich modyfikacjach DR-ka odpala od pierwszego razu. Przez pierwsze 3 minuty po uruchomieniu wszystko chodziło extra - równo, nieznaczne wahania obrotów bardziej było widać pomałych wychyleniach obrotomierza niż było słychać. Dodanie gazu zwiększało momentalnie obroty, a po odjęciu gazu obroty szybciutko spadały do ustawionych 1500. Natomiast po ok. 3 minutach silnik zaczął nie równo chodzić. Słabo reagował na śrubę wolnych obrotów. Przy próbie dodania gazu silnik się dusił lub nawet całkowicie gasł :/ Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez hetfield Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.