RafRaf Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Ważne by uchwyt spełniał swoje zadanie.Ja nie potrafię rzeźbić w metalu, więc musiałem kupić uchwyt. qumak spróbuj jeszcze odsłonić zegar i będzie super.Pamiętaj, że GPS nie zastępuje mapy papierowej a jest jej uzupełnieniem.Miej zawsze drugi komplet akumulatorów w kieszeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Kilka postów wcześniej była mowa o przełożęniu w DR, naszedł mnie pomysł aby założyć jakieś zębatki "terenowe", bo moja Suzi nawet z 2 na koło nie idzie i nie ma takiego wyrwania. Jest strasznie spokojna i ma dłuuugie biegi. Ogólnie 85% km robie w terenie i mam pomysła aby założyć sobie przełożęnie mniej spokojne, a to które jest idealne zostawić na lato i śmiganie po asfalcie bo mam opony szosowo-endurowe też bdb. Moje pytanie to jakie wybrać to odpowiednie przełożenie aby się akurat jeździło?? Pozdrourban EDIT:Tak sobie przeglądam katalog zębatek i wybrałem przód 13 a tył myślę nad 48 lub 50?? Teraz jaki długi łańcuch powinien być do tego przełożęnia?? Idzie to policzyć?? Od przełożenia standardowego odjąć przód i ododać tył?? Coo?? Obliczyłem żę do zestawu 13-48 łańcuch 114 albo 116ogniw?? styknie? I kupie DID x-ring super wzmocniony złoty mogę mieć za 310zł w larsonie 380. tylko jaki długi żęby wtopy nie było?? Edytowane 2 Marca 2008 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Dobrze kombinujesz z tymi zębatkami.Miałem tak samo co prawda w xt -ku ale po zmianie zębatek moto było dużo zrywniejsze . Napisz jeszcze jakich rozmiarów masz opone z tyłu..Co do łańcucha ja bym kupił dłuższy żeby mieć pewność ,że nie będzie za krótki (lepiej za długi jak za krotki;) 13 na 48 w zupełności ci wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki23 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 ja wczoraj wlasnie zalozylem nowy naped seria ma byc 14/50 a zalozylem 13 /52 roznica znaczna ale jeszcze nie testowalem w ciezkim terenie moze dzisiaj yamaha tt 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Dobrze kombinujesz z tymi zębatkami.Miałem tak samo co prawda w xt -ku ale po zmianie zębatek moto było dużo zrywniejsze . Napisz jeszcze jakich rozmiarów masz opone z tyłu..Co do łańcucha ja bym kupił dłuższy żeby mieć pewność ,że nie będzie za krótki (lepiej za długi jak za krotki;) 13 na 48 w zupełności ci wystarczy. Opone mam 120 model C-04 Mitasa. Z moich logicznych domyśleń standard jest 14-43 tak podaje katalog, ja założę 13-48 czyli -1 z przodu i +5 z tyłu. Łańcuch standard 108. 108-1+5 Daje 112, czyli 114 powinna być ok. Skrócić zawsze można. Tylko nie wiem czy dobrze myślę. Zanwcy tematu napędowego wypowiadać się. Taka pogoda to napewno w domu siedzicie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Urban ,dobrze kombinujesz tak wlasnie sie to oblicza .Srednio mozna przyjac ,ze na jeden zab przedniej przypadaja 4 tylne. Wiec jesli seria 14-44 a ty zalozysz 13-48 to masz duzo wolniej :buttrock: Ja mialem 14-48 i bylo ok - lancuch zrob tak,zebys mogl zakladac 14 i 13 na przod - zobaczysz co Ci lepiej pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Obliczyłem żę do zestawu 13-48 łańcuch 114 albo 116ogniw?? styknie? I kupie DID x-ring super wzmocniony złoty mogę mieć za 310zł w larsonie 380. tylko jaki długi żęby wtopy nie było?? Ja miałem 14/48, w terenie bylo OK, ale w trasie za wolno.Wczoraj założyem 13/43 z łańcuchem DID x-ring super wzmocniony złoty (mam go w intermotors za 256zł) i jeszcze nie testowalem. Robie prawko A i bede wiecej w trasie latał. Jak przetestuje to napisze jak jest. Przy okazji 1 ząbek z przodu to 3 z tyłu. Edytowane 2 Marca 2008 przez john_00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Witajcie, ma może ktoś z was jakiś gaźniczek podciśnienowy na sprzedaż? Powiedzcie mi jaką średnice gradzieli ma gaźnik od dr'ki 350. Jeśli ktoś ma takowy niech napisze na PW. Pozdrawiam Edytowane 2 Marca 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witajcie, ma może ktoś z was jakiś gaźniczek podciśnienowy na sprzedaż? Powiedzcie mi jaką średnice gradzieli ma gaźnik od dr'ki 350. Jeśli ktoś ma takowy niech napisze na PW. PozdrawiamNajpierw powiedz nam czy chodzi Ci o gaźnik sportowy z pompką przyspieszającą ( taki jak w wersji N ), czy zwykły od wersji S, bo wydaje mi się, że wszystkie gaźniki są podciśnieniowe, średnica gardzieli to 33mm przy króćcu ssącym, pozdro. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Ogólnie szukam od N ale jeśli nie znadje to od S. Edytowane 2 Marca 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Siema, jaka jest wysykość poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika w wersji S, E-22 (niemcy) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) Siema, jaka jest wysykość poziomu paliwa w komorze pływakowej gaźnika w wersji S, E-22 (niemcy) ? 13.6-15.6 z tego co pamiętam. Ja tak i mam i tak jest ok! pozdrourban Zresztą wszystko jest opisane tutaj http://www.satfilm.pl/~dr350/ Edytowane 2 Marca 2008 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john_00 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 13.6-15.6 z tego co pamiętam. Ja tak i mam i tak jest ok!Zresztą wszystko jest opisane tutaj http://www.satfilm.pl/~dr350/ znam tą strone tylko, że mam właśnie jakiś inny gaźnik (oczwiście oryginalny), wesja E-22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 (edytowane) No i tam akurat wszystko dla gaźnika e-22 jest opisane. Nie rozumiem w czym problem?? urban EDIT: Już nic nie kombinuje z tym przełożeniem, po dzisiejszej jeździe i odwiedzinach jednego z okolicznych torów stwierdziłem, że jazda po prostej mnie nie kręci tn asfalty itp. Myślę nad sprzedażą Dr i kupnem jakiegoś full crossa np sx 450. No i raczej nic innego jak ktm nie wchodzi w gre. Co o tym myślicie Edytowane 2 Marca 2008 przez urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuki23 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 tez myslalem nad kupnem ktm ale to jest ju dluzo drzszy sprzet do utrzymania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.