Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Jade sobie droga prosta na maksymalnychm biegu na maksymalnych obrotach(no prawie maksymalnych) i widze ze sie zblizam do przejazdu kolejowego to wiec puszczam gaz aby zwolnic i w tedy obroty silnika sa wysokie(nie wiem ile dokladnie ale silnik wku**ia ucho) a jak poruszam manetka (przygazuje pare razy) to obroty spadaja na odpowiednie dodam ze to gaznik mechaniczny TM33. Za odp wielkie dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11.000zł :icon_biggrin: joke?

 

 

Można sobie szydzić ale po co?!?!?

Każda potwora znajdzie swojego amatora. Już znam wielu co wypłacili 7tys za 93-94r. z dużo większym przebiegiem i w gorszym stanie. Znam też gościa który wypłacił 10 tys. za 96r. ok 2 mies, temu bo była lux.

Dobra Dr trzyma cene bo jest tego warta!!

Ta dr'ka akurat jest warta swojej ceny co zresztą widać na zdjęciach!!!

Zaraz kilku mądrali sie odezwie że można taniej ze tyle kasy i że za tyle to można drz kupić, tylko jakoś nie widzę fanklubu drz'ty a znam osoby które płacą za sprowadzenie dr '98 właśnie taką kasę jeśli jest w lux stanie.

Dałem tylko info że warta polecenia i myślę że nie ma co zaśmiecać forum zbędnymi opiniami "wszechwiedzących". Jak ktoś chce kupić to wiem że warta polecenia bo też taką mam!!! Tyle

Pzdr fanów dr'y

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem. Otoz wkreca sie do 6-7tys. obrotow i dalej przepuszcza i wali ogniem z tlumika. Tłumik jest przelotowy. Filtr wyczyszczony, nasaczony, gaznik wyczyszczony i wyregolowany. Zmienialem swiece i to tez nie pomaga. Dodam ze pare miesiecy temu mialem taki problem ale sam sie rozwiazal poprostu zaczal dobrze pracowac az do dzisiaj i powtorka z rozrywki. Co sie dzieje? Prosze o szybki odp. to moze jutro jeszcze pojezdze :):D:D. Pozdro.

Edytowane przez str_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory sa wporzadku. Luz jest prawidlowy. Jak moge sprawdzic czy cewka jest dobra? Moduł to regulator napiecia czy sie myle, bo jak dobrze mowie to spr. na amperomierzu jaki prad przeplywa do aku. Prawidlowy to miedzy 12-14,5 V chyba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyreguluj gaznik, a dokladnie te wolne obroty, na dobrze rozgrzanym silniku i tak zostaw. Przeciez wiecej sie jezdzi na cieplym :) U mnie np. na zimnym i lekko cieplym prawie gasnie, za to na rozgrzanym ladnie trzyma tyle ile chce ;) POZDRO

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest możliwość że to skład mieszanki jest nieprawidłowy? Przed regulacją gaźnika miałem śrube wykręconą na 2,5 obrotu (wszystko chodziło dobrze aż do tej usterki) a teraz śruba jest ustawiona zgodnie z instrukcją na 1 obrót. Powinienem w tym szukać usterki? Po 20 minutowej jeździe (już po regulacji gaźnika) na świecy był biały nalot. Dodam że tłumik jest przelotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...