Buli DR Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) Witam napiszcie mi coś o wersji Suzuki Dr 350 SH SK 42 B z 1994 czym się różni od Suzuki DR 350 S ?? Jakieś wady zalety itp ?? Dzięki czekam na szybką odpowiedż. :buttrock: Edytowane 11 Lipca 2007 przez Buli DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ja mam DR350S z '94 jednak nie wiem czy to wersja SH (SK42B to oznaczenie ze z niemiec jak sie nie myle). Moja to chyba zwykla eska bo ma tylko kompniak bez rozruchacza i regulacji wysokosci siedzenia. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Mam takie pytanie co moze byc przyczyna niespadania obrotów tz(raz spadaja raz nie) gaznik byl czyszczony i regulowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Moze byc jakas nieszczelnosc albo po prostu ci sie linka gdzies zacina w pancerzu bo masz jakiegos syfu napchanego... POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tp22 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 No właśnie ważna sprawa,jakie obroty ustawiacie tym pokrętłem na gaźniku (oczywiście na rozgrzanym silniku),ja mam 2tys. lub trochę mniej 1750 wtedy pierwszy bieg wchodzi cicho i bez szarpnięć.a jak Wy robicie przy jakim ustawieniu najlepiej pali jak jest zimny? I jeszcze jedno nie wie ktoś gdzie kupie przewód w oplocie stalowym na przód (jeździ teraz na kołach supermoto i ma wspaniałe opóźnienie jednak jeszcze łatwiej by się robiło stopi na takim przewodzie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) Ja nie wiem jakie mam obroty bo mi nie dziala obrotomierz :icon_razz: Ale podobno obroty powinny byc okolo 1,5k. POZDRO Edytowane 12 Lipca 2007 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Yo co moze byc przyczyna strzlania z tlumnika podczas spuszczenia gazu(zapłon?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P@welek Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Yo co moze byc przyczyna strzlania z tlumnika podczas spuszczenia gazu(zapłon?) Na 90% źle wyregulowany gaznik, ewentaulnie modul cdi. Apropo modulu, z silnika wychodzi mi 13 kabli a modul mam 11, moze to miec jakis wplyw na prace i kulture silnika? Niezauwazylem zeby palila gorzej, dlawila sie przy wkrecaniu na obroty czy strzelala podczas puszczania, ale nie mam tez porownania jak zachowywalaby sie z 13 kablowym cdi... Edytowane 13 Lipca 2007 przez P@welek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Yo co moze byc przyczyna strzlania z tlumnika podczas spuszczenia gazu(zapłon?)Mi tez strzela - ale mam przelotowy tlumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 pierwsz sprawdz szczelność połaczenia kolektor cylinder potem szczelność gaźnik cylinder i gaxnik airbox jak wsio będzie dobrze to wykreć swiece na 100% będzie za jasna co oznacza zbyt mało paliwa w mieszance cvzyli poziom paliwa lub iglca jak ktoś kombinował - przy oryginalnym tłumiku i airboxie powinna być na środkowym ząbku. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 Poziom mam wysoki bo jak zaloze kola SM (mnijsy przod ) to przy hamowaniu mi z przelewu bena kapie a iglica najnizszy zabek - jak pociagne po obrotach to na czarno zakopci a mimo to strzela jak dzika przy puszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Na ktorym zabku powinna byc iglica i ile mam wykonac obrotow sruba od mieszanki za odp dzieX dodam ze to gaznik mechaniczny pozdro 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 www.dr350.jak.pl Tam masz wszystko napisane. Standardowo iglica jest na srodku czyli 3 zabek. Ilosc obrotow to przewaznie 2, tylko wersja niemiecka ma 1. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti_dg Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Przerabial ktos z Was SHC na S lube N? Mam na mysli wyrzucenie calego systemu SHC wraz ze zmiana przedniego i tylnego zawiasu. Prosze o info na pw lub na gg (zawsze jestem niedostepny). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 W dowodzie mam wpisane ze jest motocykl jednoosobowy i mam takie pytanie czy istnieje mozliwosc zarejestrowania na dwie osoby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.