zbyszmi Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 kto mi prześle serwisówke po polsku do dr 350 94r [ Dopisane: 25-01-2006, 22:13 ]żubrmoże polatamy sobie jak się ociepli.znam dwuch kolesi z kicina dr 350 i klx 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 jezeli to układ w stylu prolink to należy dokupić lub zrobić dłuższe dzwignie. Chyba krótsze...... Przynajmniej w DT.... W dyrze tysz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 demontował może ktoś z wsz teleskopy w dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 demontował może ktoś z wsz teleskopy w drJa przednie w SHC. Troche dziwne pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Zdemontować nie problem. Nabić to wszystko zpowrotem...!! 8O ale jakoś dało radę :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 robilem to tydzien temu wraz z wymiana uszczelniaczy i oleju :notworthy:popoludnie roboty :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 26 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2006 Przeczytałem sobie ot tak ten post i troche sie podjarałem na ten motorek ale bez sensu sie przesiadac z XT 350 na DR 350 moj kolega go ma i podoba mi sie tylko to w nim ze jest troche wyzszy od mojego XT a z moca i itd to jest podobnie no moze ma troche krócej zestrojona skrzynie biegów ale bede sie jeszcze zastanawia i nad ta opcja bo to jest dobry motorek wielozadaniowy a w ciezkim terenie moj kolega nigdy nie płakał chyba takim mozna nazwac latanie po ostrodzkiej tracie MP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mo-cher Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Hmmmm. Od jakiegoś czasu chodzi za mną odchudzenie sprzęcika, a mam całkowicie cywilną wersję. Trochę sie boję, żeby nie przesadzić.Odkręcał ktoś to całe shc?Byłoby ze dwa kilo. A może zechciałby ktoś wybić mi to z głowy jeśli to poroniony pomysł? Dżizass, ten sprzęt waży ze 140 kilo...w pełnym rynsztunku. Liczę na reakcję, POZDRAWIAM :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Wiesz co Mo-cher powiem ci ze to nie ma sensu zebys odkręcał swoj sprzecik i tak to niewiele zmieni. Tak jak napisales dr nie sa lekkimi motocyklami ale jak jeździsz po lekkim terenie to po co cos tam grzebać. no chyba ze jeździsz po motocrosie. :) Na swoim dr jezdzilem juz po roznym terenie i waga jego mi nie przeszkadza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 ja mam lepszy pomysl, pocwicz troche i schudniesz :) na to samo wyjdzie ;) co do motoru to bak mozna wymienic na jakiegos acerbisa, na allegro widzialem pare, tylko moze nie byc dobrze spasowany z siedzeniem ;/ta cene co ktos podowal to az odstrasza ;p masz rozrusznik? on duzo wazy... wymien seryjna lampe na acerbisa, przy odchudzaniu trzeba pamietac ze jak za mocno odchudzimy tyl to ciezko bedzie ustawic maszyne w locie, trzeba zwracac uwage na wywazenie sprzeta bo przy skokach bedzie sie dziwnie zachowywal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Ale z przodu to niema zbytnio co wykręcać.... :roll: tylko ta seryjna lampa no i zegary..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 jeśli chodzi o to odchudzanie to zgadzam sie w 100% z wypowiedzia Wazzabi. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiel Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Wiesz co Mo-cher powiem ci ze to nie ma sensu zebys odkręcał swoj sprzecik i tak to niewiele zmieni. Tak jak napisales dr nie sa lekkimi motocyklami ale jak jeździsz po lekkim terenie to po co cos tam grzebać. no chyba ze jeździsz po motocrosie. :) Na swoim dr jezdzilem juz po roznym terenie i waga jego mi nie przeszkadza ;) Całkowicie sie zgadzam, po co DR przerabiać na jakieś "harda" jak tak wiadomo, że nim nie jest, lepiej wydaną kasę na przerobki dołożyć i kupić endurko nowsze, lżejsze, np coś z "pomarańczy"...pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Odkręcał ktoś to całe shc?Byłoby ze dwa kilo. Jak odlączysz to Ci motocykl opadnie. Werjsa SHC jest naprawde sporo cięższa od zwyklej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszmi Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Mo-cher JA mam wersje z rozrusznikiem 94 rok i też jest ciężka.ciężko idzie na koło,szwagier ma shc to już prawie w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.