repitos Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Czesc No to Blacha pojechales po bandzie z tym hipolem :-)Z tego co widze to masz zwykly filtr- nie gabkowy, wiec zamoczenie go w hipolu dalo taki efekt ze go zapchales i motocykl dlawil sie i dusil bo zwyczajnie nie dostawal powietrza.Ramka do filtra gabkowego dostaniesz uzywana bez problemu(na PW podesle Ci nr do goscia ma takowa od reki)Co do sprezynek od dlugopisow to ja osobiscie nie wierze w takie "rzezby" radzil bym zakupic jednak oryginalna czesc. Dostaniesz napewno w Polandposition tylko nie wiem jak z cena czy nie powali z nog.Napisz lub zadzwon do nich a wszystkiego sie dowiesz: Part# 09492-35010 JET PILOT(37.5) .alternatywa jest uzywana z innego gaznika.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jeszcze raz dzięki za kontakt w sprawie ramki, spróbowałem z tą sprężynką od długopisu i powiem szczerze że sam byłem sceptycznie nastawiony do tego typu przeróbek ale jak na razie trzyma idealnie w weekend zrobiłem z kumplem wypad do lasu łącznie w dwa dni ok 4 godziny jazdy dzisiaj sprawdzałem co z śrubką i ani drgnęła jak nie znajdę innej sprężynki to ta pewnie zostanie . Dodam jeszcze że dzięki regulacji śrubki moto pali o wiele mniej niż wcześniej oraz podniosła się dość odczuwalnie moc motocykla czyli same plusy a i odpalanie teraz to pikuś .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Tragedia wczoraj wróciłem z ujeżdżania motocykla i zajrzałem do miernika oleju wskazał że mi go ubywa na wskaźniku pokazywało że olej jest na tej literce L czyli za mało . Sprawdzałem tak: na rozgrzanym silniku wyjąłem miernik przetarłem szmatką i włożyłem ponownie po czym ponownie wyjąłem i zobaczyłem że jest na L . Olej był zalewany jakiś miesiąc temu był to półsyntetyk motula zrobiłem 150km maks 200km od zalania 1700ml oleju tak było na ramie napisane . moto nie przejawia żadnych objawów brania oleju jest mocne szczególnie po regulacji gaźnika pali dobrze nie dymi , jedyny dymek jaki widziałem to wtedy kiedy ten hipol z filtra powietrza przepalał ale był słabo widoczny . Co to może być ? chyba nie tłok bo ma sporą moc i wszystko dobrze chodzi czytałem że mogą to być uszczelniacze zaworowe ale nie jestem pewien. Jak się do tego zabrać ?Wiem że problematyczny jetem , ale to przez to że dopiero poznaje ten motocykl proszę pomóżciePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba9121 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Tego oleju to za mało nalałeś z filtrem wchodzi 1,9l.Spokojnie możesz zalać 2l. a nawet trochę więcej ja lałem do swojej jakieś 2,2l.A po wlaniu oleju miałeś poziom na maksa?Ogólnie to dr'ki lubią brać olej moja na nowym tłoku też trochę brała,jakieś ubytki były. Cytuj Sprzedam DR 350! http://tablica.pl/oferta/suzuki-dr-350-CID5-ID1WKBx.html#a6deb9354f;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Nie no 2.2 to bez przesady. 1.9 tak. Ogólnie olej sie patrzy tak: odpalasz zimny silnik na 3 minuty poczym gasisz. Czekasz kolejne 3 minuty i wtedy patrzysz stan oleju. I tak przed każdą jazdą. Patrzenie po jeździe jest obarczone dużym błędem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Berbim Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Patrzenie po jeździe jest obarczone dużym błędem. A możesz wyjaśnić czemu tak sądzisz ?Bo u mnie nie ma jakichś większych różnic przy sprawdzaniu poziomu oleju kila minut po zapaleniu i później na rozgrzanym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Witam dzisiaj zauważyłem że moto jednak dymi i to dość mocno po mocnej przegazówce jak go odpalę to chodzi równo, na wolnych obrotach biegu jałowego nie dymi wcale, wkręca się dobrze na obroty, ma sporo mocy. Czy te dymienie znaczy remont silnika ? Czy jest jakiś sposób na wykluczenie czy to są np. uszczelniacze czy tłok już dokończył żywota? Chodzi mi o to czy się da bez rozbierania silnika to stwierdzić . Problem pojawił się dość nagle wcześniej jak go kręciłem na jałowym to nie widziałem żadnego dymu co to może znaczyć ? I jeszcze jedno moto bym oddał mechanikowi który się zna na tego typu motocyklach czy będzie wstanie stwierdzić przy regulacji zaworów stan uszczelniaczy oraz tłoka i pierścieni jak zdejmie głowice ? Ponawiam również pytanie odnośnie tej uszczelki http://allegro.pl/ir-uszczelka-glowicy-suzuki-dr-350-s-se-dr350-i1505611655.html czy to jest pełnowartościowy produkt jeżeli ktoś wie bo jest coś tania względem innychPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifcbarca Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam posiadam suzuki dr 350 kupilem ją w zeszlym roku ogolnie fajnie sie jezdzilo ale mialem zawsze problem z odpaleniem z 15 min mi zajmowalo az ja odpalilem jak dobrze naskoczylem to odpalila. POstawilem ja na zimie do garazu oczywiscie akumulator wyjalem trzymalem go w domu i teraz poszedlem po zimie do dr ki wsadzilem akumulator i wogole mi nie odpalila nawet nie chciala zagadac. NIe wiem co moze byc przyczyna moze masa ?? Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desper Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Sprawdz swiece, czy jest iskra, moze padl akumulator, posprawdzaj kabelki, moze ktorys nie laczy, sprobuj na innym akumulatorze, podlacz go do ladowania i wtedy sprobuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifcbarca Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 dzieki bede w kontakcie z wami tutaj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 (edytowane) Sprawdz swiece, czy jest iskra, moze padl akumulator, posprawdzaj kabelki, moze ktorys nie laczy, sprobuj na innym akumulatorze, podlacz go do ladowania i wtedy sprobuj Co ma do tego aku, miałem Dr 350 4 lata i z aku czy bez palila, Aku to dodatek mozna powiedziec w tym moto P>S Najlepsza maszyna jaka miałem (żadnych kompletnie problemów przez 4 lata użytkowania) Edytowane 29 Kwietnia 2011 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Kumpel ma problem z biegami w dr 350 shc. Odkręciła się, znana większości ;), śrubka od mechanizmu zmiany biegów przy sprzęgle. Nie zrobiła bałaganu. Po rozebraniu i ponownym wkręceniu jest tylko 1, luz i 2. Wyższych biegów nie da się wbić. Przed rozebraniem wszystkie biegi były. Co dalej, jeśli śrubka jest wkręcona wg manuala (8-12 Nm) to sytuacja wygląda tak jak wyżej napisałem. Natomiast jeśli śrubka jest delikatnie wkręcona i jest 1-2mm luzu to są wszystkie biegi. Nikt nie ma pojęcia dlaczego tak się dzieje... magia jakaś czy co?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu22 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Mam problem przy dokręcaniu pokrywy głowicy poszedł mi gwint macie jakieś sposoby aby go naprawić proszę o szybka pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 helicoil wpisz w google lub allegro i wszystko będzie jasno, naprawiałem tak gwinty u siebie. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Widzę, że pojawiło sie nowych użytkowników najtrwalszego enduro wszechczasów, a z nimi dużo pytań :) Tymczasowo władowałem starą stronkę o dr'ce na adres http://www.dr350.tsmtech.plMoże sie jeszcze komuś przyda :) Chyba to na jakąś domenę wrzucę, a muszę jeszcze uaktualnić, choćby o wymianę ślizgu łańcucha - idealnie pasuje od EXC 450 :)5 razy trwalszy, 3 razy tańszy :)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.