Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Chcialem sie Was doradziic odnosnie montazu wydechu.

Kupilem tlumik przelotowy, ktory ma wieksza srednice rury.... dokladnie 52mm a orginalny ma kielich cos okolo 37mm.

 

Zastanawiam sie teraz czy moze zostac taka duza rura od wydechu i tylko przerobic kolanko aby dalo sie nasunac wydech, czy zmienic rure od wydechu i dac o srednicy mniejszej ( ~37mm ) takiej jak kolanko ?

 

Aha dodam jeszcze ze srednica wylotowa to 45mm .... czy nie jest ona za duza ?.... bo czytalem gdzies ze 2T nie moze byc zbyt mocno rozprezony wydech. Czy w 4T ma to jakies znaczenie?

 

Dzieki z gory za odpowiedzi

Edytowane przez Szalony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 4 t nie ma to znaczenia -przelotowy wydech -nic tylko zakładac i sie cieszyc, moto w końcu będzie oddychac jak należy;)) w razie problemów typu za czeste strzelanie itp podrególować gaznik- zwiększtć dawke paliwa.Pozdroooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

mam problem z dr 350, w czasie jazdy spadły obroty i zgasła, po jakisś 15 min. odpaliła z pychu, ale nie chciała trzymać wolnych obrotów i znów zgasła, a po tym juz nie chciała nawet zapalic bedac ciągnietą przez samochod. po 3 dniach, czyli dzisiaj sprawdzam cz jest iskra, ale niestety jej brak. Co sie mogło ukrzyc w czasie jazdy???????????????? Cewka?????????????? Jak to sprawdzić????????????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem wydanie prawie 9000zł na DR`ke to nie jest najlepszy pomysł...mało tego! To jest zły pomysł ;].

 

Witka,

a dlaczemu? Jak widzę, te moto trzymają ceny... chyba. Jeżeli jest tak jak koleś pisze to sprzęt jest w doskonałym stanie. Np. moto Seby: http://www.allegro.pl/item258179450_suzuki...permoto_sm.html nie ukrywam też mnie interesuje, lecz Seba używa od lat moto w stosowny sposób - w terenie... A to już nie jest takie dobre dla potencjalnego następnego użytkownika :icon_idea:

Więc może jeszcze raz, do ilu powinienem spróbować stargować to moto, tak aby była to stosownie wydana kasa: http://allegro.pl/item261457137_suzuki_dr_...an_okazja_.html ?

 

Aha, spotkałem się z propozycją ciułania większej kasy od razu na DRZ. Niestety wg. mnie to zły pomysł, gdyż:

a) DR wybaczy na pewno więcej błędów nowicjusza w porównaniu z DRZ

b) DR powiedzmy będzie kosztował 8,5K + 2,5K na ubrania = 11K; natomiast DRZ za 11K to wrak, a gdzie ubranie? chcę powiedzieć, że budżet nadwyrężam :)

 

A może jednak ładnie porozmawiać z Sebą? :icon_razz:

 

Pozdrawiam serdecznie,

Arv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo- trzeba sprawdzic po kolei- kiedys przywiezli mi DR 650 bo stracila iskre w czasie jazdy- sie okazalo ze wina lezala w kablu masowym z wiazki co leciala do modulu- wysunal sie bo cala wiazka byla napieta jak baraniejaja- wpialem kabelek iskra sie znalazla.

Ciekawe tez czy cala instalacja jest w pelni sprawna- bo moze padl regler i caly prad z altka poszedl w instalacje(nie spalilo zarowek??) i moglo uzmazyc modul...naprawa modulu w Ostrolece chyba sie Elserwice nazywaja...

Cewka sama z siebie nie pada( mozliwe ze odpial sie jakis kabelek niskiego napiecia w niej) zawsze po drodze cos szybciej padnie.

Wez miernik i sprawdz po kolei czy w stacyjce jest prad, czy w wylaczniku z prawej strony wszystko gra, i po koleji wszystkie polaczenia...

Pozdr. Janek Klekotek 748 S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka,

a dlaczemu? Jak widzę, te moto trzymają ceny... chyba. Jeżeli jest tak jak koleś pisze to sprzęt jest w doskonałym stanie. Np. moto Seby: http://www.allegro.pl/item258179450_suzuki...permoto_sm.html nie ukrywam też mnie interesuje, lecz Seba używa od lat moto w stosowny sposób - w terenie... A to już nie jest takie dobre dla potencjalnego następnego użytkownika :buttrock:

Więc może jeszcze raz, do ilu powinienem spróbować stargować to moto, tak aby była to stosownie wydana kasa: http://allegro.pl/item261457137_suzuki_dr_...an_okazja_.html ?

 

Aha, spotkałem się z propozycją ciułania większej kasy od razu na DRZ. Niestety wg. mnie to zły pomysł, gdyż:

a) DR wybaczy na pewno więcej błędów nowicjusza w porównaniu z DRZ

b) DR powiedzmy będzie kosztował 8,5K + 2,5K na ubrania = 11K; natomiast DRZ za 11K to wrak, a gdzie ubranie? chcę powiedzieć, że budżet nadwyrężam :icon_biggrin:

 

A może jednak ładnie porozmawiać z Sebą? :clap:

 

Pozdrawiam serdecznie,

Arv.

 

Nie spodziewaj sie,ze znajdziesz enduro ktore nigdy nie zjechalo z szosy :biggrin:

Ja od lat go nie urzywam w terenie bo mam ja nie caly rok :bigrazz:,po za tym endurzenie endurzeniu nie rowne - sa ludzie ktorzy skatuja motocykl na danej trasie a inny przejedzie ja lajtowo ,bo urzywa glowy do oszczedzania sprzetu no i wydaje mi sie ,ze ja naleze do tych drugich,bo uwarzam,ze moje jazdy terenowe nie wplynely negatywnie na stan motocykla :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Bo za 9000zł można już kupić KLX300R, WR400 oraz LC4 400. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie. Aha, uważam że DRZ za 11k zł to nie musi być koniecznie złom ;] Dalej, enduro używane w terenie to normalne i jeśli było systematycznie i należycie serwisowane to wszystko będzie dobrze.

 

Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego? Bo za 9000zł można już kupić KLX300R, WR400 oraz LC4 400. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie. Aha, uważam że DRZ za 11k zł to nie musi być koniecznie złom ;] Dalej, enduro używane w terenie to normalne i jeśli było systematycznie i należycie serwisowane to wszystko będzie dobrze.

 

Pzdr, Maciek

 

Ja mam odmienne zdanie - wole ladna DR niz styrane wyczyny,w ktore co chwile trzeba pakowac pieniadze,regolowac,tloki zmieniac itd. Tak samo DRZ za 11tys to sorry,ale to nie bedzie motocykl nadajacy sie do jazdy.

Acha,no jeszcze jedno najwazniejsze - zalezy kto po czym jezdzi i jak - ostatnio endurzylem z exc i jakies przewagi nie widzialem tego moto nad DR - on co chwila krecil a ja tylko bieg jeden w dol jeden w gore i sie zasowalo.

 

I jeszcze jedno,jestem ciekaw co wrobili w swoich moto od zimy do teraz urzytkownicy WR'ek,EXC roznych itp wyczynow?? Bo ja od zimy to wlewwam benzyne do baku,czyszcze filtr,myje sprzet i detki czasami robie :)

 

I jeszcze jedno,jestem ciekaw co robili w swoich moto od zimy do teraz urzytkownicy WR'ek,EXC roznych itp wyczynow?? Bo ja od zimy to wlewwam benzyne do baku,czyszcze filtr,myje sprzet i detki czasami robie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawe tez czy cala instalacja jest w pelni sprawna- bo moze padl regler i caly prad z altka poszedl w instalacje(nie spalilo zarowek??) i moglo uzmazyc modul...naprawa modulu w Ostrolece chyba sie Elserwice nazywaja...

Cewka sama z siebie nie pada( mozliwe ze odpial sie jakis kabelek niskiego napiecia w niej) zawsze po drodze cos szybciej padnie.

Wez miernik i sprawdz po kolei czy w stacyjce jest prad, czy w wylaczniku z prawej strony wszystko gra, i po koleji wszystkie polaczenia...

 

 

żarówki OK świecą, kontrolki i migacze też świecą, aku jest troche słaby, ale podpinałem kable pod samochod i tez iskry brak,

dzieki Janek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy KLX300R, LC4 400 to wyczyny?? :| Z WR400 to mogę się zgodzić, aczkolwiek na pewno nie wymaga takiego serwisu jak YZ400 albo nawet jak YZ125(2T). A wracając do tematu DRZ400 to myslę że za 11k zł można już kupić dobry sprzęt tylko trzeba trochę poszukać i być cierpliwym. Pzdr, Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemo- trza zaczac od "du... strony" tzn zacznij od swiecy- wymien wloz druga itp, potem sprawdzaj kabelki niskiego napiecia na cewce, potem podejscie pod modul, a moze to glupi bezpiecznik od zaplonu?, trzeba wszystko po kolei sprawdzic , najlepiej tez zaopatrzec sie w kontaktocleaner do stykow i polaczen elektrycznych i wsio czyscic i smarowac, najgorsza mozliwosc to padniecie modulu, ale moze to byc tez nadajnik zaplonu - tez trzeba sprawdzic- czy nie ma tam zabrudzen i zanieczyszczen, oraz czy czop walu nie ma bicia - poniewaz moze zaklocac pole elektromagnetyczne powodujac zaklocenia w wytwarzaniu iskry- mam nadzieje ze podlaczajac akumu od samochodu nie pomyliles biegunow(mozliwosc spalenia modulu), no i polaczyles + do + a minus z samochodu na mase motocykla(nie do _ minusa na akumulatorze motocykla)- masa gdzies na silniku lub nieizolowanej guma czesci...

Wloz jakakolwiek nowa swiece- przeskok iskry powinien byc nawet na odleglosc 3-5 cm.. jak nie ma iskry to wtedy szukaj i sprawdzaj...

Powodzenia i pozdr. Janek Klekotek 748 S. P.S. Serwisowke masz na stronie www. dr 350 cos tam cos tam trzym sie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janku, drogi Janku,

dzieki za wskazówki, ale podlaczajac aku z auto podłączyłem "+" do "+" i "-" do "-", mam nadzieję że nic nie zjebutałem.Co sie mogło spaprac?

Niestety nie mam teraz dostępu do moto, bo wracając z przejażdżki padł koło kumpla więc tam go porzuciłem. Ale bedąc u niego wczoraj sprawdzałem z nową świecą i nici z iskry, Musze zorganizować przyczepkę i przytargać moto do siebie!

Przypomniałem sobie ze 2-3 km przed zgaśnięciem, wywrotka była spowodowana uderzeniem w drzewo, prawą kierownicą, muszę sprawdzić jak tam kabelki od zapłonu. Zastanawia mnie fakt ze po samoistnym zgaśnięciu odpaliła suka z pychu.

Serwisówke mam ale w dojczland langłidż i nie kumam za dużo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...