_krisss Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Jako że chyba nie napisalem jeszcze żadnego posta, to chciałbym sie przywitać ;) mam DR'ke od polowy sezonu i powiem szczerze, ze zakup był gwaltowny, bez zadnych glebszych przemyslen a okazal sie jakze udany :biggrin: motór spisuje sie wyśmienicie. Czytam ten temat w wolnym czasie, jednak nie mam go tak bardzo dużo, zeby w chwile przeleciec calosc. Jestem dopeiro w polowie :/ Dlatego mocno egoistycznie chcialbym zadać pytanie, ktore mnie nurtuje i odpowiedzi potrzebuję jak najszybciej. Założyłem z tylu opone 120 mitasa i jest troche za szeroka. przy duzym skoku zawieszenia, opona szorowała o pojemnik na akku. w zwiazku z tym wywalilem akku. jednak jak to zrobilem kierunki zaczeły dzialac jak im sie podoba, nie mowiac juz o oswietleniu. Co zauwazylem. jak motor jest na nizszych obrotach, albo wlaczone jest wiecej odbiornikow energii (swiatlo, kierunek i swiatlo stopu np) lampy zaczynaja swiecic żwawiej i mocniej, jak motór wejdzie na oboty, kierunki przestaja migac w ogole. Teraz pytanie, bo zauwazylem jakis watek, ze akumulator mozna zastapic kondensatorem (?) czy jesli zamontuje kondensator zamiast akku, elektryka bedzie dzialala sprawniej? jesli tak to jaki kondzior wybrac? taki od ogara czy malucha bedzie ok? a moze lepiej poszukac innego miejsca na akumulator? ale to rozwiazanie ostateczne, w gre nie wchodzi wymiana opony na mniejsza ;) jak ktos z was ma doswiadczenie w tej materii, to bardzo prosze o konkretne odpowiedzi, z gory dzieki! A moze wina leży w zawieszeniu?? Może wystarczy podnieśc je troche i problem zniknie?(może sie myle,...jak tak to poprawcie mnie:) )Ps. moim skromnym zdanniem lepiej bym aku nie usował na twoim miejsci.....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soldi Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 jazda bez aku moze spowodowac uszkodzenie instalacji ele. takze szczerze odradzam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qumak Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 jazda bez aku moze spowodowac uszkodzenie instalacji ele. takze szczerze odradzam a potrafisz to uzasadnic? co moze byc przyczyna tych uszkodzen? z tego co sie orientuje to nadwyzka prądu w instalacji powinna isc w strone akumulatora. tutaj mam reakcje typu ze jak moto jest na wyzszych obrotach napiecie elektryczne w inst spada, bo lampy przygasaja i swieca jak swieczki. No i ostatecznie, czy ktos probowal zastapic akumulator kondensatorem? jak by sie moglo wydawac to teoretycznie kondensator tez jest akumultorem ladunkow elektrycznych tylko ze mniejszej pojemnosci i dzialajacy na troche innej zasadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soldi Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 (edytowane) akumulator to taki "duzy kondensator" :icon_mrgreen: zbiera skoki napiecia powstajace podczas jazdy - jak go nie bedzie to szlak trafia instalacje, bo nie masz stabilizacji napiecia... poleci alternator i cholera wie co jeszcze po drodze sie popsuje.. czemu spada napiecie to niestety nie wiem, ale jedno jest pewne - zaloz akumulator :biggrin:co do kondensatora, to pewnie moglbybyc zastosowany, ale napewno bedzie mial mniejsza wydajnosc niz zwykly aku.. nie wiem czy tam czasem nie bedzie jeszcze jakas dioda stabilizujaca wymagana - nigdy nie widzialem tego zastosowania i chetnie sie dowiem jak to wyglada fizycznie :icon_eek: ta DRka ma elektryczny starter czy kopniak? jak kopniak to moze nie miec wplywu zmiana kondensatora na mniejsza pojemnosc, ale jak elektryczny to zapewne nie odpalisz sprzeta bo nie bedzie wystarczajacego zapasu ladunow zgromadzonych w nim:) edit: spadek napiecia na zarowkach moze byc efektem jakiegos zabezpieczenia w instalacji - ale to moje przypuszczenia, tu by musial sie ktos obcykany w tej sprawie wypowiedziec Edytowane 19 Września 2007 przez soldi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowynowy Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Niech ktoś mi powie co to za element i czy w derce 350 93 jest jakaś pokrywa na tym? link-> http://www.fotoszok.pl/displayimage.php?pos=-14402 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Niech ktoś mi powie co to za element i czy w derce 350 93 jest jakaś pokrywa na tym? link-> http://www.fotoszok.pl/displayimage.php?pos=-14402 Tam dokładnie nie widać, ale zdaje mi się żę jest to czujnik luzu, tzn na liczniku świeci się kontrolka Neutral. Ja tam nie mam pokrywy, tylko na zębatkę jakaś taka siatka i to wsio. A dlaczego pytasz o ten element?? Pozdro urban Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti_dg Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Niech ktoś mi powie co to za element i czy w derce 350 93 jest jakaś pokrywa na tym? link-> http://www.fotoszok.pl/displayimage.php?pos=-14402 Nie ma zadnej pokrywy. Ta na lancuch tez sciagni bo tylko brud sie tam zbiera. Zostaw sobie jedynie metalowa prowadnice jesli masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowynowy Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 (edytowane) Nie ma zadnej pokrywy. Ta na lancuch tez sciagni bo tylko brud sie tam zbiera. Zostaw sobie jedynie metalowa prowadnice jesli masz. Pytam ponieważ mam tam tonę brudu naje... a jak czyszczę to zawsze wydaje mi się że powinna tam być pokrywka. Czy ten element powinno się jakoś smarować?? A może ktoś jest zainteresowany?--->http://suzukidr.pl/forum/index.php?action=...um=4&topic=2677. Ja chętnie pjadę gdzieś po śląsku w weekend więc jak co to proszę o info. Edytowane 21 Września 2007 przez nowynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.zielony Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 siemano kupilem nowe dzigienki zaworowe i mam takie pytanie czy trzeba przez pewien czas je docierac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Dla wszystkich którzy przeżywają remont silnika w swoim DR, podaje numer gg kolesia ktory ma na sprzedaz elektroniczne wersje serwisówek w języku polskim do DR350, są naprawde dobre, wszystkie schematy i polskie tłumaczenie !!!! (2514291) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:Paweł:. Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 siemano kupilem nowe dzigienki zaworowe i mam takie pytanie czy trzeba przez pewien czas je docierac??Siema ja tez mam nowe i nic nie docierałem. Mam takie pytanie: czy istnieją jakieś sportowe wałki rozrządu do DR350 i ile mniej więcej kosztują?? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 http://moto.allegro.pl/item247167457_suzuk...0_stan_bdb.html. widzialem ta Dr na allegro. Cena 4600 90rok.Czy cena nie jest za niska? czy ktos mi moze powiedziec jaka to wersja.czy są w niej jakies przerobki.dzieki z gory za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 stała na allegro rok temu! wersja s jak cena za niska to możesz dołożyc jeszcze z 1000 zł Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 tak moze 5000zl :D gosc mowi ze ma jakies papiery faktory i takie tam a dowodu nie ma wiec chyba sie nie da zarejestrowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturS Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Czym dokladnie różni sie wersja N od S oprócz wagi?? N podobno nie ma kierunków, swiatla stopu, akumulatora i licznika, to prawda?? Jeździl ktoś na N i S ?? Czy jest duża różnica jeśli chodzi o jazdę w terenie?? I jeszcze jedno: jak spisuje sie moto na torze (chodzi mi głównie o skoki)?? Pozdrawiam Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.