KubaMart Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 witam mam problem z gazikiem w junaku :) rozebralem go na czesci i wyczyscielm i poskrecalem . junak chodzi pali ladnie ale ... dymi i wydaje mi sie ze dostaje za duzo paliwa bo bardszo duzo go idzie :| i jest zle ustawiona mieszanka.nieznam sie zbytnio na gaziorach i prosze o pomoc jak go ustawic i wyregulowac . czy sa moze jakies standartowe <ilosci w krecen lub wykrecen obrotow srubek> tak zeby to ladnie palilo.z gory dziekuje za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matołusz Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Widzę, że wszyscy dobroczyńcy spieszą Ci z pomocą. A tak srali o pomocy braterskiej. Ale ciebie mogę uważać za brata motocyklowego. Napisz do mnie na gg. To moje ostatnie logowanie na tym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Kuba Mart, dlaczego nie zapytasz o to na Dzikim Junaku ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 a ty cos taki bojowy :lol: poradziles sobie z tym gaznikiem czy wciaz walczysz?? :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 juzem se prawie poradzil :) krecielm na oko i ucho i dobralem takie mile obroty :D i nie ma czarnego dyma juz :) ale mam pytanie co do tzw. poziomu paliwa w gaziku ?:| o co z tym dokladnie chodzi . osobisie doszedlem do tego ze jak mi sie lalo z gaziora paliwo na ziemie to sie zaworek niezamykal nad plywakiem i zrobilem to . wiec czy jest cos jeszcze do zrobienia w spr poziomu paliwa w komorze ?:| i jeszcze takie dziwne i nietypowie pytanko :D ile moze junak zajwiecej saplis przy zle wyregulowanym gaziorze ?:D bo mi wychoddzilo ze chyba powyzej 10 :] pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 obniz poziom paliwa w komorze plywakowej....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 a jak mam to zrobic :D ??prosze o bardziej obszerna wypowiedz panie moc :D bardzo prosze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 To jest dziecinnie proste zadanie :P Tak wiec zakrecasz kranik i odkrecasz komore plywakowa co w junaku odbywa sie poprzed odkrecenie jednej nakretki 8) Nastepnie po zdjeciu przewodu paliwowego bierzesz w garsc komore z plywakiem i przekrecasz tak aby plywal znajdowal sie na gorze. W kroku kolejnym naciskasz ten "dzyndzel" sluzacy do przelewania i sprawdzasz jak bardzo mozesz podniesc plywak. Metoda prob i bledow odginasz blaszke dociskajaca zaworek uzupelniajacy paliwo w gazniku do momentu prawidlowej pracy silnika. W ksiazkach i instrukcjach wiele madrych rzeczy pisza, ale ja ci powiem z wlasnego doswiadczenia i mam tak zrobione u siebie, ze w moim junaku jest ustawiony poziom minimalny tzn "dzyndzel" ledwie siega plywaka i jest bardzo ok....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 no a co sie dzieje jezeli jest zle ustawiony ten poziom .?? jak to wplywa na junaka na spalanie na obroty na cala reszte ? 8) i jaki ma byc ten poziom paliwa ? :roll: bo wiem juz jak mam to zrobic ale nieiwem jaki on ma byc ? pozdrowka :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 poziom paliwa wplywa zdecydowanie na prace silnika i zuzycie paliwa, ale to juz musisz ustawic u siebie metoda prob i bledow badz odniesc sie do serwisowki, zerknij na strone Jacota on tam wszystko opisal....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Z tego co pamiętam , pozom paliwa ma być 2 czy 3 milimetry poniżej osi śruby mocującej komorę pływakową do gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 dzieki Hopaki :Pto juz wiecej wiem i biore sie za regulacje ide grzac maszyne bo to podobno reguluje sie na cieplym silniku :Pjak bysicie mieli jakies info co do tematu prosze sie nienudzic ino pisac :P pozdrowka [ Dopisane: 19-09-2005, 17:23 ]nieiwem czy to gazinik ale nadal mam problemy z silnikiem opisze to tak !! odpalam go na ssainu i zawsze sie grzeje z 2 min i jade zamykam ssanie i jade z 2 km i wszystko jest ok i zaczyna sie po 2-3 km strzelanie i parskanie i dlawi fure strzela i niechce chodzic ale da sie jechac. i juz doszedlem do takiej techniki ze otwieram sanie podczas tych wybuchow i to mija po 10 sek i jest wmiare ok i jest o wiele lepiej ale nie perfekcyjnie tak jak zimnym po stracie. swieca nowa za 7.5 zl z tym oznaczniem cieplnosci 82 czempion 3 dniowa:) zapoln ustawilem na lampce i suwmiarce na +- 1.5mm wczesniej bylo 4 i terz chodzilo, aku naladowane gazinik niepowiem ze jest wyregulowany na super ale zrobilem tak ze mozna by zunac zejest oki niech mi ktos podpowie gdzie grzebac zeby to naprawic zeby niebylo tych plewnien po paru kilometrach . dodam jeszcze ze jak tak plewi to otwieram ssanie i moge soie spokojnie jezdzic :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 cos mi sie widzi ze malo paliwa dostaje silnik, jaka masz dysze glowna?Czy korek wlewu paliwa ma drozne odpowietrzenie ? Na ktorym zabku masz iglice?:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Sorry że zadam proste pytanie ( nie obraź się ) ale co rozumiesz pod pojęciem włączanego ssania? Jeżeli używasz oryginalnego gaźnika GM 26 U I to zaciągnięta linka na manetce powoduje jazdę bez ssania, natomiast jej poluzowanie wzbogacenie mieszanki. Przepraszam że wyjaśniam ale często sie spotykałem z odwrotnym używaniem tego urządzenia przez właścicieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 hehe dobrze mowisz, ludzie uzywaja ssania w zupelnie odwrotnej kolejnosci....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.