Groszek Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 No i kupiłem. Ładnie równo chodził, wszystko ok, prowadził się dobrze. - tak było wczoraj.Przyjechałem do domu (raptem 200 km) i wyszły wycieki, pojawiły się dziwne wibracje od silnika(tak do 5000 obr/min jest ok, później sie wzmagają), pracuje już nie tak równiutko...znaczy chyba za słabo się przyglądałem. Teraz nie mam czasu sie tym zająć, dopiero za 2 tygodnie się za to wezmę. Jedyne co, to robie sobie nadzieje, że ciekknie mi spod dekla sprzęgła dlatego, że może kolesie go niedokładnie poskładali...bo motocykl leżał na prawej stronie i ten co go sprowadzał zmieniał dekiel itp. Może nierówno chodzić bo może potrzebuje synchronizacji gaźników i regulacji. NA pewno trzeba w nim powymieniaćpłyny. Co do wibracji to nie wiem. W porównaniu do zzr600 jest lżejszy(tylko 10 kilo, ale czuc to baardzo), skręca o wiele łatwiej, na prostej jest mniej stabilny.sylwetka jest bardziej sportowa, zzr był ciut wygodniejszy, ale na szczęście niewiele. Brakuje mi w Thundercat'cie centralnej podstawki i awaryjnych, które miałem w ZZR. Wyciek może zrobię, do motocykla sie przyzwyczaję, ale te wibracje to mnie drażnią.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartic Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 :P za każdym razem gdy czytam takie posty, zmraża mnie i boję się iść szukać motocykla... bez obstawy ani rusz... całą brygadą trzeba. z człowiekiem od silnika, od .... pozdro i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 :P za każdym razem gdy czytam takie posty' date=' zmraża mnie i boję się iść szukać motocykla... bez obstawy ani rusz... całą brygadą trzeba. z człowiekiem od silnika, od .... pozdro i powodzenia[/quote'] Lub też zlecić oględziny potencjalnego nabytku przed sfinalizowaniem transakcji profesjonalnemu warsztatowi. Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 mi w thundercacie poszla panewka :P uzywany wal 1000zl + uszczelki 500zl+ robota okazyjnie 800zl (w servisie 2000zl) +olej i filtr =2300zl + masa zjedzonych nerwow i stracony sezon :P lepiej sprawdz to szybko a moze odzyskaz pieniadze za moto :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 z tego co pamietam w Thundercacie wibracje w okreslonym przedziale obrotów sa normalne powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Performer Opublikowano 6 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2005 Długo zastanawiałem się czy kupić Cata czy Cbr i chyba dobrze zrobiłem że kupiłem Honde. Właśnie zbliża się powoli koniec sezonu a ja nic tylko smarowałem i naciągałem łańcuch. ps. Groszek mam nadzieje że z Twoim Catem da się zrobić pożądek i będziesz miał udany sezon 2006, tego Ci w każdym razie życzę. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Eh i Thundercat jednak nie chodzi tak pieknie jak myślałeś.mam nadzieje że te uszkodzenia to właśnie te o których myślisz.Żeby naprawa wyszła cie jak najtaniej i wtedy sezon 2006 bedziesz miał już bez żadnych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.