Skocz do zawartości

Kluczyk do CBR 954


miki_v6
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Mam pytanie, gdzie moge kupic w miare tanio nowy kluczyk do stacyjki ktory moglby sluzyc jako kopia mojego orginalnego i jak zaprogramowac w nim immobiliser?

Wiem ze w Hondzie robia takie kopie orginalnych kluczykow ale jest drogo i chcialbym to samemu zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz po co kupowałeś tak drogi motocykl , kluczyki do JAWY są po 3 zł. i nie trzeba ich programować.

Musisz kupić nowy goły kluczyk, oddzć do wystrugania i podjechać z motocyklem do serwisu HONDY i nie zapomnieć dokumentów od motocykla.

Resztę zrobi za Ciebie serwis.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, gdzie moge kupic w miare tanio nowy kluczyk do stacyjki ktory moglby sluzyc jako kopia mojego orginalnego i jak zaprogramowac w nim immobiliser?

Wiem ze w Hondzie robia takie kopie orginalnych kluczykow ale jest drogo i chcialbym to samemu zrobic.

 

Cos ty za motocykl kupił??

Najkpierw chcesz licznik cofac teraz kluczyk dorabiac.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche Was nie rozumiem. Licznik chce skrecic bo drugi ma za duzo kilometrow niz stan licznika faktycznego a co do kluczyka to dostalem tylko jeden i chcialbym go zdublowac gdyz w razie jakkbym go zgubil itp to bede mial kopie.

Zapytam sie Was czy jest wsrod Was osoba ktora nie skrecala nigdy licznika w aucie/motocyklu i nie dorabiala kluczy? Piszecie tu jakbym byl jedyna osoba chcaca zrobic takie rzeczy a posty tpu "po co zes se kupil taki drogi motor zamiast Jawki " sa chyba zbedne 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny kolego z Twojego tekstu wynika jasno że kombinujesz jakiś przekręt z motocyklem. W temacie licznika sprawa jest bardzo prosta.

Zakładasz drugi i jezdzisz ale ten rozbity zostawiasz w garażu z kartką na której masz zapisany przebieg z zamontowanego licznika a reszta to już kwestia matematyki.

Temat drugi jest bardziej poważny. Kluczyki z immobilajzerem są programowane w autoryzowanych serwisach przez mechaników do tego uprawnionych. Mieliśmu w serwisie kilku klientów chcących dokupić całą elektronikę do takich motocykli tylko dziwnym zbiegiem okoliczności pozapominali dokumenty motocykla w domu i byli bardzo zdziwieni że nie można tych rzeczy kupić tak jak kilograma cytryn na targu.

jak zgubisz ostatni oryginalny kluczyk to można Ci jedynie współczuć.

Odstaw motocykl i zbieraj na kluczyk i nie obrażaj się na nasze sugestje bo nie masz racji.

P.s. nie próbuj przypadkiem omijać immobilajzera bo nawet zakup nowego modułu Ci nie pomoże.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę rozwinąć tylko po co ?

Próby ominięcia HISS kończą się zawsze trwałym uszkodzeniem modułu zapłonu, dlatego motocykle z tym zabezpieczeniem nie są już tak często kradzione , no chyba że ktoś potrzebuje tanie plastiki lub inne części.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedz po co kupowałeś tak drogi motocykl ' date=' kluczyki do JAWY są po 3 zł. i nie trzeba ich programować.

Musisz kupić nowy goły kluczyk, oddzć do wystrugania i podjechać z motocyklem do serwisu HONDY i nie zapomnieć dokumentów od motocykla.

Resztę zrobi za Ciebie serwis.[/quote']

 

po co ta ironia? :? ja rozumiem, Pan starszy bardziej doświadczony, ale też ze swoimi humorami...

 

nie pytam już nawet czy jeśli w jednym sklepie ta sama część to Twojego motocykla jest za 100zł, a w drugim za 80zł to którą wybierzesz bo z Twoich wypowiedzi można wywnioskować, że tą za 100zł...

 

ja również mam jeden kluczyk i tak samo jak miki_v6 zastanawiam się nad dorobieniem go (z tym, że ten od nsr jest zwyczajny :) )

 

a co do licznika to również nie rozumiem co na celu mają kombinacje sugerowane przez Pana, Panie Dudek, bo jeśli na moto jest książka servisowa z przebiegiem, a założony licznik miałby przebieg wyższy to różnica będzie do następnego przeglądu, bo załoga servisu nie będzie zgłębiać historii licznika, a jedynie spisze jego stan. Dodatkowo jeśli trafi się upierdliwy serwis, to mogą anulować gwarację, jako, że przegląd nie został zrobiony przy odpowiednim przebiegu. A nawet jeśli nie, to następny właściciel będzie podejżewał przekręt właśnie wtedy kiedy przebiegi książki i licznika (+ drugiego licznika) nie będą się zgadzały, będą się odejmowały dodawały... to dopiero kombinacje, które wydają się podejżane

 

peace :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybacz stary ale kluczyk do NSR bez elektroniki a kluczyk z takowa to troche odmienne sprawy. Po to to ktos wymyslil zeby nie rabali fur a ci co to omijaja robia to dla widzimisie? nie sadze. dla tego tez nasze wypowiedzi sa take. pozatym sa to dwie sprawy nie do konca legal.jak z licznikiem zrobic zeby grało? patrz wyżej, z kluiczykiem? patrz wyżej.

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera jasna zrozumcie mnie ze nie chce nic kombinowac.

Wyobrazcie sobie ze kupujecie motor, ktos pokazuje wam drugi licznik i informuje ze stan jest inny dlatego bo...

I co wtedy powiedziec?? Co pomysli sobie kupujacy gdy zobaczy jeden z rozwalonym LCD a drugi dobry? Pewnie dzwon zaliczyl

Po co sie produkowac, po co tlumaczyc itp. Ja jestem zdania zeby ustawic go na taki przebieg jaki powinien byc i wtedy niech klient oglada.

Tylko jak to zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak masz ta różnice??

 

Bo o kilka tysiecy to chyba nie ma sensu sie bawic. nie uwazasz?

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dzwon zaliczyl

Po co sie produkowac' date=' po co tlumaczyc itp[/quote']

czyli miałem poniekąd rację że chcesz ukryć przeszłość motocykla.

Jak się zachowasz gdy po zakupie następnego motocykla stwirdzisz że sprzedający Cię oszukał i ukrył przed Tobą poważną demolkę powypadkową ???

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...