KML Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Eureka, dzisiaj wymieniliśmy impulsator, moto gada przyzwoicie.Nie gaśnie po nagrzaniu, zrobiliśmy małą rundkę po okolicznych bezdrożach i wygląda na to że jest ok.Mam nadzieję że już tak zostanie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 ... NIESTETY TO NIE IMPULSATOR :cry: :cry: :cry: Dopiero wczoraj miałem okazję trochę dłużej pojeździć i po kilku kilometrach sytuacja się powtarza, przy pełnym rozgraniu silnik zdycha i trzeba czekać ok 20 minut aż znów na chwilę zagada i tak do usr**ej śmierci ... Nie mam już bladego pojęcia co to może być. Chyba dosyć tych samodzielnych kombinacji - poszukuję elektryka, który rozkmini sprawę. Pozdrawiam,Mario. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie tego u elektryka. Trezba doprowadzić do sytuacji, ze moto zgaśnie i szukać. Nie musi być to jakaś określona część. Winę może ponosić jakiś spieprzony, przerwany kabelek, którry raz ma, a raz nie ma kontaktu. Skoro nic nie dało poszukiwanie po elementach, może warto sprawdzić instalację elektyczną (czyli same przewody, połączenia itp). Dwa - mówisz ze sprawdziliście moduł i jest on dobry ? Rozumiem że założyliście drugi? Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 30 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2005 Mój moduł wstawiliśmy do identycznej RM-ki i wszystko było o.k.Isnieje jeszcze taka możliwość, że zbyt krótko jeździliśmy z wymienionym modułem i w/w objawy nie pojawiły się. W wydanej kilka lat temu książeczce "motocykle używane" znalazłem ciekawy akapit: "... zanim zamówisz nowy moduł lub impulsator - sprawdź jakość połączeń elektrycznych ponieważ najczęściej przyczyną awarii w tych motocyklach są wadliwe złączki - a nie sam element." Może właśnie (tak jak napisał Paweł) tu tkwi problem ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2005 w ten kabelek i jakos polaczenie nie chce mi sie wierzyc :roll: mowisz ze dzieje sie to tylko wowczas kiedy motocykl jest rozgrzany, wiec tutaj problem tkwi po mojemu w jakims ukladziku, ktory po osiagnieciu wysokiej temperatury poprostu przestaje dzialac, inaczej mogloby ci sie to przytrafic w kazdej sytuacji, i uwazam ze to wazna wskazowa i trzeba isc tym sladem ...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 2 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2005 Nadiq i Samson zgodzili się pożyczyć moduł od swojej RM-ki na dłużej, więc przy chwili wolnego czasu zrobimy podmiankę i pokatujemy trochę w terenie.Jeżeli będzie to samo to bieżemy się za przegląd okablowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volks Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Z racji tego ze mialem podobne problemy w mojej xtz 750, z jedyna roznica ze silnik sam z siebie nie gasl ale rownierz po nagrzaniu strasznie przerywal i sie mulil, to szuykalbym przyczyny w regulatorze napiecia. U mnie bylo tak ze byl on umieszczony w miejscu gdzie praktycznie zadnego chlodzenia nie bylo, i kiedy sie za mocno nagrzewal cos dziwnego sie musialo dziac z napieciem bo motorem sie nie dalo jezdzic , teraz umiescilem go zaraz za wlotem powietrza z przodu i jakby palcem odjal. Problem ustapil !!!. Jak dla mnie dziwne zjawisko ze to moglo byc przyczyna ale coz, niezbadane sa uroki naszych maszynek. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 A luzy na zaworach są ok? ... luzy wyregulowane. Wczoraj, kiedy sprzęt zaczynał się dusić robiłem przegazówkę i na chwilę pomagało ...Zgasł na dobre dopiero na zjeździe do garażu podziemnego :P [ Dopisane: Piątek. 07.10.2005, 17:56 ]:cry: :cry: :cry: A JEDNAK MODUŁ ZAPŁONOWY !!! :cry: :cry: :cry: Wczoraj wstawiłem pożyczony moduł i .... jak ręką odjął. Nie mogłem przestać jeździć :-) do późnej nocy.Sprawdzając mój moduł wstawiony do innego motocykla nie doprowadziliśmy go chyba do pełnego rozgrzania i dlatego wydawało się, że wszystko jest z nim o.k. Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem! Zwłaszcza dla KML`a, Nadiq i Samsona. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.