Gość Torveg Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 jaka moze byc przyczyna wolnego schodzenia silnika z wysokich obrotów??, na pewno to nie gaznik. Moze coś z elektryką??Motor CZ 175. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 z mechanicznych np. slaba kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Z elektryką wątpie-ogólnie to przyczyną wolnego schodzenia z obrotów z reguły jest za bogata mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 najczesciej zubozona mieszanka - chwyta gdzies lewe powietrze. czasem zle wyregulowany zaplon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ja mam tak gdy paliwo się kończy i na rezerwe trzeba przełączyc Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Torveg Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Kompresja odpada. bede teraz przegladal całą elektryke , moze to cos pomoze. Czasami jak sie wrzuci na luz, silnik wpada na maxymalne obroty i tylko odlaczenie zaplonu pomaga. a przy okazji 2 pytanka: w cezecie połówki baku są połączone na zasadzie "chlapania"??, i czy moge podlaczyc zaplon elektroniczny z jawy do cezi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWAD Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 wykręć srube składu mieszanki o 1 obrut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 a może przepustnica się zacina < ewentualnie linka>stawiał bym raczej na lewe powietrze, może połączenie gaźnika z kolektorem ssącym? prawy simmering? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daris Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 koniecznie sprawdz uszczelniacze na wale-miałem taki przypadek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.