Skocz do zawartości

Jak składać się w zakręty skuterem ??


Marcin Neo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Technika ruzni sie tym ze w skuterze masz rozmiar felgi np. 12cal a w motocyklu przynajmniej 17cal :) każdy wiekszy wybuj konczy sie nieprzyjiemnym trzepotaniem kierownicy a wiadomo czym wieksza felga tym opona lepiej wybiera dzióry i nierownosci idna waga i konstrukcja calego pojazdu zupelnie idny srodek cieżkosci :mrgreen: pzdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jakie masz opony bo w starszych skuterach sa jeszcze te zaokraglane ale jak masz kanty na oponach to musisz po prostu wyczuc do jakiego katu dasz rade sie przechylic zeby nie wyjeb** ja to zawsze robie tak ze sobie wystawiam podglowki pod nogi dla pasazera i wtedy jestem pewny ze jak rysuje nimi po asfalcie to juz styka i ze wiecej nie mozna :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Technika ruzni sie tym ze w skuterze masz rozmiar felgi np. 12cal a w motocyklu przynajmniej 17cal :) każdy wiekszy wybuj konczy sie nieprzyjiemnym trzepotaniem kierownicy a wiadomo czym wieksza felga tym opona lepiej wybiera dzióry i nierownosci idna waga i konstrukcja calego pojazdu zupelnie idny srodek cieżkosci :mrgreen: pzdro

 

Jezu... ty z Polski jestes?

 

 

Co do tematu. Jezdze sobie Piaggio Liberty 4T na 16" kole z przodu i jakims 14" z tyłu. Skuter ma ogolnie za twarde zawieszenie, trzeba uważac na dziury i koleiny w drodze. Zakładając ze nawierzchnia jest idealna do pokonywania zakretów to skuterem jedziesz tak samo jak motocyklem - przeciwskret i balast na prawą lub lewą burte ;)

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

simkiem skuterem

 

 

Powiem ci że jest kolosalna różnica między simkiem skuterem a skuterem typu pralko-suszarka... Ja swoim potrafilem trzeć tłumikiem o asfalt a to naprawde nisko i miał przyczepność... Na zwykłym skuterze juz przy niewielkim pochyleniu tylne koło mi sie uślizgiwało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja skuterkiem na 10-calowych kółkach składam się w winkle podobnie jak motocyklem, z tym że mam się cały czas na baczności, żeby nie wylecieć z siodła, ponieważ nie mam zbiornika paliwa między nogami. Jest jeszcze technika przytrzymywania się nogą od zewnętrznej strony zakrętu podnóżka pasażerskiego itp. Jak mi uciekał tył (na starej gumie typu semi-slick), bawiłem się w Supermoto, podpierając się nogą. :P

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy technika wchodenia w zakręty skuterem różni się w jakiś stopniu

niż pokonywanie zakrętu motocyklem :?:

 

Czy kierowanie skutera wymaga inego stylu jazdy niż motocyklem :?:

 

Nie zauwazylem wiekszych roznic, wiekszych niz pomiedzy roznymi rodzajami motocykli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość udolf-mito

Witam! Ja akurat przesiadlem sie ze skutera na mito. Roznica jest kolosalna. skladasz sie i nie odczuwasz emocji, masz mniejsze kola , i maszcalkiem inna pozycje.jest to banalne w porownaniu ze scigiem.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...