Marcin Neo Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Czy technika wchodenia w zakręty skuterem różni się w jakiś stopniuniż pokonywanie zakrętu motocyklem :?: Czy kierowanie skutera wymaga inego stylu jazdy niż motocyklem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Czy kierowanie skutera wymaga inego stylu jazdy niż motocyklem nawet nie wiesz jak bardzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Wiem ze trenuja na skladakach. sproboj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Technika ruzni sie tym ze w skuterze masz rozmiar felgi np. 12cal a w motocyklu przynajmniej 17cal :) każdy wiekszy wybuj konczy sie nieprzyjiemnym trzepotaniem kierownicy a wiadomo czym wieksza felga tym opona lepiej wybiera dzióry i nierownosci idna waga i konstrukcja calego pojazdu zupelnie idny srodek cieżkosci :mrgreen: pzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 zalezy jakie masz opony bo w starszych skuterach sa jeszcze te zaokraglane ale jak masz kanty na oponach to musisz po prostu wyczuc do jakiego katu dasz rade sie przechylic zeby nie wyjeb** ja to zawsze robie tak ze sobie wystawiam podglowki pod nogi dla pasazera i wtedy jestem pewny ze jak rysuje nimi po asfalcie to juz styka i ze wiecej nie mozna :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondon Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Zalezy tez od prędkosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 ja jak pierwszy raz moim simkiem skuterem jechalem to malo sie nie zabilem nie moglem go wyczuc i w krawezniki prawie wjezdzalem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Technika ruzni sie tym ze w skuterze masz rozmiar felgi np. 12cal a w motocyklu przynajmniej 17cal :) każdy wiekszy wybuj konczy sie nieprzyjiemnym trzepotaniem kierownicy a wiadomo czym wieksza felga tym opona lepiej wybiera dzióry i nierownosci idna waga i konstrukcja calego pojazdu zupelnie idny srodek cieżkosci :mrgreen: pzdro Jezu... ty z Polski jestes? Co do tematu. Jezdze sobie Piaggio Liberty 4T na 16" kole z przodu i jakims 14" z tyłu. Skuter ma ogolnie za twarde zawieszenie, trzeba uważac na dziury i koleiny w drodze. Zakładając ze nawierzchnia jest idealna do pokonywania zakretów to skuterem jedziesz tak samo jak motocyklem - przeciwskret i balast na prawą lub lewą burte ;) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 simkiem skuterem Powiem ci że jest kolosalna różnica między simkiem skuterem a skuterem typu pralko-suszarka... Ja swoim potrafilem trzeć tłumikiem o asfalt a to naprawde nisko i miał przyczepność... Na zwykłym skuterze juz przy niewielkim pochyleniu tylne koło mi sie uślizgiwało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekcb500 Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 Jezu... ty z Polski jestes? Nie z Wietnamu albo Kambodży :twisted: Co do tematu. Jezdze sobie Piaggio Liberty 4T na 16" kole z przodu i jakims 14" z tyłu Ok ale ja podałem prykladowo 12 cal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Ja skuterkiem na 10-calowych kółkach składam się w winkle podobnie jak motocyklem, z tym że mam się cały czas na baczności, żeby nie wylecieć z siodła, ponieważ nie mam zbiornika paliwa między nogami. Jest jeszcze technika przytrzymywania się nogą od zewnętrznej strony zakrętu podnóżka pasażerskiego itp. Jak mi uciekał tył (na starej gumie typu semi-slick), bawiłem się w Supermoto, podpierając się nogą. :P Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piowar1 Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Czy technika wchodenia w zakręty skuterem różni się w jakiś stopniuniż pokonywanie zakrętu motocyklem :?: Czy kierowanie skutera wymaga inego stylu jazdy niż motocyklem :?: Nie zauwazylem wiekszych roznic, wiekszych niz pomiedzy roznymi rodzajami motocykli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość udolf-mito Opublikowano 11 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 Witam! Ja akurat przesiadlem sie ze skutera na mito. Roznica jest kolosalna. skladasz sie i nie odczuwasz emocji, masz mniejsze kola , i maszcalkiem inna pozycje.jest to banalne w porownaniu ze scigiem.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.