wieczny student Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ural wyzionął ducha. zapalił dwa razy, z pychu, troche załapał, wiec wysprzegliłem i ratowałem gazem, jak załapał na dwa garki miał tylko wysokie obroty. lekkie spuszczenie przepustnic i gasł.zatankowałem za 20pln na bp, lałem w komore z kranikiem. wróciłem do domu (jakieś 15km) wiec nie ma bata, zeby nie tknąć dolanego paliwa, które sie zmieszało ze starym. dojechałem bezproblemowo. zgasiłem, zostawiłemw garażu. po czterech godzinach moto nie chciało zapalić. ok, pewnie na tej &^%* stacji jakieś gówniane paliwo było, i gaźniory trza przeczyścić. zatem gażniki poszły do roboty. pięknie ładnie, dysze czyściutkie były, sitko nie było zapchane, nie było wody. składam oba do kupy, kopie i znów nic. pcham - też. bez zmian. o co chodzi? co to moze być?czy mozliwe, by moto nie chciał odpalić przez to, ze dwa ostatnie tankowania za 10 litrów (wiec maaalo) były bez spowalniaczy potasowych (unikat +), i szlag wziął gniazda zaworowe? PS: dodam iż przez prawie rok nie zaglądałem do aparatu zapłonowego. moze to on jest przyczyną? skoro moto odpaliło i miało ino wysokie obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 jak na mój gust zasysa bokiem powietrze, i nie ciągnie wystarczająco paliwa. kiedy masz otwarte przepustnice na maxa chodzi. weż ogranicz mu przepływ powietrza z komina (ssanie) i zobzacz efekt.. powinien chodzić wzbogacisz mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ssanie nie pomaga :-/.iskra jest. sprawdzałem na czterech działających świecach. sie kurna nie miał kiedy sypnąc... za tydzień mam koniec przeglądu :-D . no nic, ide walczyć dalej. zajrze chyba jednak do aparatu zapłonowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 sie masz student:) witaj w klubie!!właśnie się też z Uraliskiem męczę :) moje spostrzeżenia:1 nowe świece 2 mój rusek pracuje na każdym z możliwych ustawień zapłonu (najlepiej zapal i na pracującym silniku reguluj - jak będzie w miarę chodził to zostaw. u mnie po środku i ciut w którąś ze stron)3 gaźniki - to jest koszmar(ural na każdym sprzedawanym w Polsce paliwie będzie jeździł ;) ) może masz już iglice/rozpylacze/dysze/przepustnice(jak płaski to zwykle są do d...y)wyrobione? zainwestuj 200zł na nowiutkie gaźniki(ja właśnie dzisiaj na bajzlu tak zrobiłem i wiem że z tym już luz jest)4 od bezołowiowej nic mu się nie stanie jak ma coś pierd... to i tak pierd... suma sumarum to na gaźnikach się skup... lewe może łapaś - szkło i papier ścierny aż się wyrównają.kombinuj. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 2 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 bartek20 BSA A65 się masz :-).gaźniki ustawiłem glanc pomada, i przed tym jak kacap zaniemógł odpalał góra z trzeciego kopa. z tym ze ostatnio potrafił mi przy odpalaniu odbić w kopniak... zatem bede sprawdzał zapłon. gaźniki mam seryjne k301G i nie narzekam (choć pali jak cholera, ale jak na ruski to w normie :-)). mam też k68 ale za nic nie umiałem ich ustawić :-/. rzeczywiście, posprawdzam czy iglice są ok. bo jak nie to to nie wiem... ale naucze sie cierpliwości jak nic :-D.jutro wieczorkiem ide do urala od nowa zapłon mu ustawiać. i nie ma bata. [ Dopisane: 04-09-2005, 16:59 ]odpalił kacap :) ;) :D . rozebrałem aparat zapłonowy i prawdopodobnie przyczyną było przestawienie sie zapłonu (z braku terminologii bede miał kłopot z opisaniem). wytarła sie cześć "kowadełka" która ślizga sie po tej, powiedzmy "owalnej" bieżni z ciężarkami. ostatnimi czasy po zdjęciu gazu na wysokich obrotach silnik miał tendencje do strzelania w wydechy... chyba dlatego. ustawiłem przerwe, zmieniłem kąt, i za pierwszym razem był za wczesny (nie palił z kopa ino z pychu, jak odpalił to jakby młotkiem ktoś niepierdzielał). metodą prób i błędów za trzecim razem ustawiłem ładne obroty, odpala z kopa. ale swoją drogą gaźniki dokręciłem tak z pół obrotu nakrętki... PS: dodam ze jeszcze jedna z dwóch śrub mocujących cewka sie po prostu odkręciła :-). Uwielbiam ten sprzet :-D! a ile ja sie przy nim nakląłem :mrgreen: . niech mi ktoś powie złe słowo na ruska. jak dbasz tak masz :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 13 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 ze dwa ostatnie tankowania za 10 litrów (wiec maaalo) były bez spowalniaczy potasowych (unikat +)' date=' i szlag wziął gniazda zaworowe? [/quote']Napisz mi cos wiecej o tych spowalniaczach potasowych. Co to jest? Czy to sa te domieszki do bezolowiowek? czy to sie kupuje w CPNach? Jakie ceny?Ja w swoim jeszcze tego nie stosowalem :) i chodzi narazie.Mieszalem pol na pol bezolowiowke z uniwersalem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2005 nie jestem specem od chemii, ale chyba jest tak: kiedyś benzyna miała tendencje do samozapłonów w rozgrzanym silniku, wiec dodawano do niej ołów który likwidował to zjawisko. jednak ołów to szajs dla środowiska, wiec wycofali ołowiową i teraz trzeba do zwykłej dolewać zwiazki potasu, które działają podobnie do ołowiu.ja kupuje na orlenie. dodajesz 10ml na 10 litrów paliwa. przedają w buteleczkach 50ml po 2,20 (chyba) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 l 8O udzie a co to za herezje i jakie techniczne slownictwo, co to jest forum motocyklistow czy jarmark przekupek ...:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 co masz na myśli :roll: ty no, jak coś wytykasz to pisz co jest źle - sie przeczyta i na przyszłość sie nie bedzie farmazonów sypać!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 dodajesz 10ml na 10 litrów paliwa. przedają w buteleczkach 50ml po 2' date='20 (chyba)[/quote']dzieki za informacje. Bede musial w to zainwestowac dopoki zawory są szczelne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 chodzi mi o techniczny opis usterki w twoim sprzecie....:mrgreen: P.S.przynajmniej wiadomo czemu jestes wieczny student na technicznej uczelni :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 przynajmniej wiadomo czemu jestes wieczny student na technicznej uczelni :-D :-D no fakt :-). ale zdziwiłbyś sie ile to ja tam mam techniki na mojej uczelni :twisted: . wiecej sie dowiaduje z forum :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 a z czym to ma kolega takie problemy na PW??:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 19 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 z lenistwem :-D :-D :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 mój rusek pracuje na każdym z możliwych ustawień zapłonu (najlepiej zapal i na pracującym silniku reguluj - jak będzie w miarę chodził to zostaw. u mnie po środku i ciut w którąś ze stron) Prawidlowe ustawianie zaplonu.... http://www.redmotorz.studioo.pl/technika/r...ianie_zapl1.htm pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.