Skocz do zawartości

Kto ma Triumpha??


Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie tak. U mnie nie ma żadnego zawahania, a spalanie jest na znacznie niższym poziomie... Zalecam serwis, może wgranie jakiejś mapy za pomocą TuneECU, ale chyba najpierw warto od podstaw zacząć (filtr itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej Daytonie 955i z obrotami jest identycznie jak u Seby , spalanie na przyzwoitym poziomie około 5.5-6l

własnie dostałem dostałem kabelek obd2 -USB wieczorem spróbuje pokombinować .

wie ktoś jak dobierac odpowiednie mapki?

a wrażenie to ta bestia robi DUUUże, mnie też szczena opadła. Jak tu przetrwać do wiosny?

 

harii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze dzięki chłopaki

Jutro lece do garażu zobaczyć jak wygląda ten filtr. Jak nie to na wiosnę jakiś serwis mu zafunduję. Mam nadzieję, że to faktycznie kwestia jakiejś regulacji

bądź niegroźnej wymiany a nie poważnej usterki silnika (2008rok 19 000km przebiegu)

Fajnie byłoby zgadać się z jakimś posiadaczem Streeta by przetestował mój egzemplarz ale póki co Triumph to egzotyka w naszym kraju.

Wszyscy zaznajomieni bikerzy to posiadacze japońców.

 

Pozdr

Seba

 

A propos harii

Jestem początkujący i nie mam pojęcia o co chodzi z tym kabelkiem usb i mapkami????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz odpowiednim programem wejsć w ustawienia twojego komputera pokładowego

tam korygujesz różne ustawienia miedzy innymi mapę wtrysków która jest odpowiedzialna za pracę, moc, i wiele innych rzeczy,

ale do połączenia komputera ECU z twoim laptopem jest potrzebny kabelek OBD2-USB

ja juz mam wszystko tylko na razie zaznajamiam sie z tym programem, bo łatwo coś skopac

 

harii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde chyba wiem w czym może być problem. Otóż niebieskie kontroli zmiany biegu zapalają się w momencie gdy wskazówka obrobościomierza

dociera do czerwonego pola czyli ok 10 000 obr. U mnie świeci się już od 4 000 obr!!!!!!!

W czym rzecz? Z tym oprogramowaniem? Trochę się zmartwiłem

 

Hej dobra już wiem, można przecież to ustwiać. Sorry za zamęt ale wkońcu jestem ,,zupełny świeżak'' :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie, kontrolki sugerujące zmianę biegów to zupełnie inna para kaloszy, w Triumph silniki sa bardzo elastyczne i nie musisz podciagać aż pod czerwone pole żeby zmienić bieg.

ja jestem już po pierwszych doswiadczeniach z ECU, z zapisanej historii dowiedziałem się że w moim trampku mapa była zmieniana aż 17 razy ( to bez znaczenia) ale doczytałem tam że do mojego modelu są dedykowane dwie mapy , jedną z nich wgrałem i widzę efekty w pracy na wolnych obrotach,pracuje zdecydowanie równiej, dziura w mocy jest znacznie krótsza (ale niestety ciągle jest )na poprzedniej mapie lubiał przy schodzeniu z obrotów zgasnąć, teraz juz tego nie ma ( i to poczytuje za sukces )

 

harii

Edytowane przez harii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mój pierwszy trampek, i nie wiem czy to normalne że na wolnych obrotach ( tak do 2,5k ) dżwięk silnika jest troche dziwny (jak by miał kilo śrub w srodku) po przekroczeniu 2,5k natychmiast cichutko ? Oglądałem ze 100 filmów w necie ale trudno sie z tego zorientowac.

 

harii

 

Zwykle im bardziej wyczynowa mapa zapłonu tym nierówniej chodzi silnik na wolnych obrotach...

Ksylo a jak sie orientujesz która mapa jest wyczynowa a która spokojna?

 

harii

 

Jeżeli ktos cos wie o uzytkowaniu programu Tune ECU , jego funkcjach itp. to bardzo proszę o podzielenie się tymi wiadomosciami .

każda wiadomośc mile widziana

 

harii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im mapa daje lepsze osiągi tym w mim rozumieniu jest bardziej wyczynowa. Wiąże sie to oczywiście z coraz większym wyżyłowaniem silnika i jego parametrów. Taka mapa kasuje limity jakie zakłada każdy producent pojazdu. Wykorzystując te limity trzeba się liczyć z bardzo rygorystycznym serwisowaniem. Dużo częściejszym a na prace silnika zaczyna wpływac każdy najdrobniejszy detal. Limity producenckie są głownie po to żeby silnik wytrzymywał nawet złe paliwo, braki serwisu itd.itp. Jak sie tych limitów pozbedziesz w imię lepszych osiągów to każde zaniedbanie będzie oznaczało uszkodzenie silnika. To tak ogólnie o zasadach tuningu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hejj witus ;) nie przejmuj sie , twoja daytona fajnie lata ino kiere zaloz normalna czyli fabryczna

widze ze poznales piotrka ;)xylo kocha swojego triumha i na pewno wie duzo tyle ze nie wiem czy o daytonie bo nie lubi takich sprzetow ;D

powiem ze fajnie jedzie ten twoj zolty szerszen :)

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wracałem dzisiaj od ciebie przetestowałem "szerszenia" na winklach, przy tych oponach całkiem niezle.

teraz dwie godziny szukałem jak w tym monowachaczu naciąga sie głupi łańcuch, już wiem ale trzebabyło sie troche nagłówkowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...