Fat Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Dokładnie tak. U mnie nie ma żadnego zawahania, a spalanie jest na znacznie niższym poziomie... Zalecam serwis, może wgranie jakiejś mapy za pomocą TuneECU, ale chyba najpierw warto od podstaw zacząć (filtr itp.) Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 w mojej Daytonie 955i z obrotami jest identycznie jak u Seby , spalanie na przyzwoitym poziomie około 5.5-6lwłasnie dostałem dostałem kabelek obd2 -USB wieczorem spróbuje pokombinować .wie ktoś jak dobierac odpowiednie mapki?a wrażenie to ta bestia robi DUUUże, mnie też szczena opadła. Jak tu przetrwać do wiosny? harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanillasky.seba Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Kurcze dzięki chłopakiJutro lece do garażu zobaczyć jak wygląda ten filtr. Jak nie to na wiosnę jakiś serwis mu zafunduję. Mam nadzieję, że to faktycznie kwestia jakiejś regulacjibądź niegroźnej wymiany a nie poważnej usterki silnika (2008rok 19 000km przebiegu)Fajnie byłoby zgadać się z jakimś posiadaczem Streeta by przetestował mój egzemplarz ale póki co Triumph to egzotyka w naszym kraju.Wszyscy zaznajomieni bikerzy to posiadacze japońców. PozdrSeba A propos hariiJestem początkujący i nie mam pojęcia o co chodzi z tym kabelkiem usb i mapkami???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 możesz odpowiednim programem wejsć w ustawienia twojego komputera pokładowegotam korygujesz różne ustawienia miedzy innymi mapę wtrysków która jest odpowiedzialna za pracę, moc, i wiele innych rzeczy,ale do połączenia komputera ECU z twoim laptopem jest potrzebny kabelek OBD2-USBja juz mam wszystko tylko na razie zaznajamiam sie z tym programem, bo łatwo coś skopac harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanillasky.seba Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Kurde chyba wiem w czym może być problem. Otóż niebieskie kontroli zmiany biegu zapalają się w momencie gdy wskazówka obrobościomierzadociera do czerwonego pola czyli ok 10 000 obr. U mnie świeci się już od 4 000 obr!!!!!!! W czym rzecz? Z tym oprogramowaniem? Trochę się zmartwiłem Hej dobra już wiem, można przecież to ustwiać. Sorry za zamęt ale wkońcu jestem ,,zupełny świeżak'' :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) no własnie, kontrolki sugerujące zmianę biegów to zupełnie inna para kaloszy, w Triumph silniki sa bardzo elastyczne i nie musisz podciagać aż pod czerwone pole żeby zmienić bieg.ja jestem już po pierwszych doswiadczeniach z ECU, z zapisanej historii dowiedziałem się że w moim trampku mapa była zmieniana aż 17 razy ( to bez znaczenia) ale doczytałem tam że do mojego modelu są dedykowane dwie mapy , jedną z nich wgrałem i widzę efekty w pracy na wolnych obrotach,pracuje zdecydowanie równiej, dziura w mocy jest znacznie krótsza (ale niestety ciągle jest )na poprzedniej mapie lubiał przy schodzeniu z obrotów zgasnąć, teraz juz tego nie ma ( i to poczytuje za sukces ) harii Edytowane 10 Listopada 2012 przez harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Zwykle im bardziej wyczynowa mapa zapłonu tym nierówniej chodzi silnik na wolnych obrotach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 to mój pierwszy trampek, i nie wiem czy to normalne że na wolnych obrotach ( tak do 2,5k ) dżwięk silnika jest troche dziwny (jak by miał kilo śrub w srodku) po przekroczeniu 2,5k natychmiast cichutko ? Oglądałem ze 100 filmów w necie ale trudno sie z tego zorientowac. harii Zwykle im bardziej wyczynowa mapa zapłonu tym nierówniej chodzi silnik na wolnych obrotach...Ksylo a jak sie orientujesz która mapa jest wyczynowa a która spokojna? harii Jeżeli ktos cos wie o uzytkowaniu programu Tune ECU , jego funkcjach itp. to bardzo proszę o podzielenie się tymi wiadomosciami .każda wiadomośc mile widziana harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Im mapa daje lepsze osiągi tym w mim rozumieniu jest bardziej wyczynowa. Wiąże sie to oczywiście z coraz większym wyżyłowaniem silnika i jego parametrów. Taka mapa kasuje limity jakie zakłada każdy producent pojazdu. Wykorzystując te limity trzeba się liczyć z bardzo rygorystycznym serwisowaniem. Dużo częściejszym a na prace silnika zaczyna wpływac każdy najdrobniejszy detal. Limity producenckie są głownie po to żeby silnik wytrzymywał nawet złe paliwo, braki serwisu itd.itp. Jak sie tych limitów pozbedziesz w imię lepszych osiągów to każde zaniedbanie będzie oznaczało uszkodzenie silnika. To tak ogólnie o zasadach tuningu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 (edytowane) hejj witus ;) nie przejmuj sie , twoja daytona fajnie lata ino kiere zaloz normalna czyli fabrycznawidze ze poznales piotrka ;)xylo kocha swojego triumha i na pewno wie duzo tyle ze nie wiem czy o daytonie bo nie lubi takich sprzetow ;Dpowiem ze fajnie jedzie ten twoj zolty szerszen :) Edytowane 11 Listopada 2012 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 jak wracałem dzisiaj od ciebie przetestowałem "szerszenia" na winklach, przy tych oponach całkiem niezle.teraz dwie godziny szukałem jak w tym monowachaczu naciąga sie głupi łańcuch, już wiem ale trzebabyło sie troche nagłówkowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 11 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 kiere zmien ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 fajne dane mogą sie przydaćhttp://www.tuneecu.com/Tune_List.html harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Noo wreszcie dopasowałem idealną mapke, dziura znikneła całkowicie , super pali na zimno i ciepło.najlepsza jednak dedykowana mapa harii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harii Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 I oto nadeszła nowa kierownica,bedzie troche czasu to założę , do wiosny mam czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.