Skocz do zawartości

uszczelnianie cylindra.


KuBA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

silikon sie nie spali

jak jest sam np. pod glowica to go wydmucha i tyle z niego bedzie ;) ale jak dasz razem z uszczelka to nic mu niebedzie jedynie to to co wejdzie do sirodka komory ulegnie spaleniu a brzeg zwegleniu

a jesli zlozysz kartery na sam silikon to po wlaniu oleju zrobi sie taki miekki i zacznie sieknac najpierw powoli a potem to juz ciurkirm ;)

sam jest do d*py ale razem z uszczelka jest bdb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kartery mam na silkon i nigdy nie było z tym problemu... a z czego moze sobie zrobić uszczelke pod głowice? bo tam są dwie uszczelki jedną mam gumową a drugiej nie mam i dałem na silkon ale tak jakos mi moto dziwnie chodzi. moze ten silikon sie wypala jakoś i płyn chłodniczy dostaje sie do tłoka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod cylinder możesz spokojnie nakładać silikon. Ale nie od serca tylko cienką warstwę. Koniecznie trzeba odtłuścić powierzchnię na którą się nakłada. Niektórym się wydaje że silikon to klej jest. Trzeba chwilę odczekać aż nieco przyschnie i wtedy montować cylinder. A pod głowicą to się raczej nie sprawdzi. Jest taki sposób starych eskimosów na uszczelkę pod głowicą. Bierzesz sreberko po jogurcie czy kefirze czy czym chcesz, wycinasz otwór o średnicy cylindra, ew. obcinasz ten listek do zdejmowania złotka z kubka ;) i masz dobrą uszczelkę. Jest ona plastyczna i idealnie wypełni wszystkie mikro szczelinki. Drugi patent: bierzesz puszkę po browarze, wycinasz odpowiedni kształt i ogrzewasz nad palnikiem gazowym (w kuchni u mamy) tylko broń Boże trzmać w płomieniu bo wtedy się pokruszy ale jeśli będziesz stopniowo ogrzewał nad ogniem to zrobi się tak samo plastyczny jak sreberko i świetnie uszczelni głowicę. Z tym że orginalne uszczelki mogą być grubsze niż aluminium z puszki i może powstać efekt splanowanej głowicy ;)

Rozumiem że sposób może wydawać się nieco buracki jednak egzamin zdaje. Nie wypali się i nie zostanie wydmuchnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co wy wogole mowicie za rzeczy. Przeciez kolega ma RX'a chlodzonego ciecza i silikon pod glowica sie raczej nie sprawdzi (szczegolnie ze uszczelka ma w sobie odpowiednie otworki do przeplywu cieczy MNIEJSZE od tych ktore sa w glowicy). A z reszta rob jak chcesz. Jestem prawie pewnien ze plyn wleje Ci sie do cylindra i wtedy zrozumiesz ze nie warto oszczedzac 40zł na czyms takim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio przechodziłem temat uszczelek.

Według mnie orginalne nie muszą byc ale powinny być pożądnie zrobione.

 

Można zamówić w zakładzie specjalizującm się w robieniu tego typu rzeczy,

kumplowi zamawiałem pod głowice 125 2T to kosztowało 30zł/szt .

Trzeba dodać, że materiał z którego jest to robione

to zbrojony metalem specjalny krengelit (nigdy nie pamiętam jak to się dokładnie pisze).

Pewnie tubka pożądnego silikonu do silników tzw Gasket też kosztuje z 15zł i więcej.

 

 

sam silikon napewno jest do d....  

 

Ale mozna samemu wyciac uszczelke ;) z jakiejs tekturki

 

Wiadomo jak na szybko trzeba coś zrobic pod kape czy karter to te wszystkie domowe wycinanki z tektury tzw preszpanu a także krengelitu, gumlitu itp. na chwile ewentualnie mogą być ale pod głowice to IMHO nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...