KuBA Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 sorry moze juz był taki temat ale szukałem w archiwum i nic nie znalazłem. Czy zawsze trzeba cylinder i głowice uszczelniać oryginalnymi uszczelkami? i jakie są skutki uszczelnienia silkonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 sam silikon napewno jest do d.... Ale mozna samemu wyciac uszczelke ;) z jakiejs tekturki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 ale czemu jest zły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 bo wydaje mi sie ze ani go rowno nie nalozysz i jest za miekki ale jest to moje zdanie i zapytac sie trzeba fachowcow ;) p.s. i moze go wydmuchac a uszczelki raczej niee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 silikon sie spali ;) a jak nie to i tak jest do dupy naloz i sprawdz ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 ale są jakieś spadki mocy albo coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 silikon sie nie spalijak jest sam np. pod glowica to go wydmucha i tyle z niego bedzie ;) ale jak dasz razem z uszczelka to nic mu niebedzie jedynie to to co wejdzie do sirodka komory ulegnie spaleniu a brzeg zwegleniua jesli zlozysz kartery na sam silikon to po wlaniu oleju zrobi sie taki miekki i zacznie sieknac najpierw powoli a potem to juz ciurkirm ;)sam jest do d*py ale razem z uszczelka jest bdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 kartery mam na silkon i nigdy nie było z tym problemu... a z czego moze sobie zrobić uszczelke pod głowice? bo tam są dwie uszczelki jedną mam gumową a drugiej nie mam i dałem na silkon ale tak jakos mi moto dziwnie chodzi. moze ten silikon sie wypala jakoś i płyn chłodniczy dostaje sie do tłoka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Mozesz silikonem uszczelnic, tylko w sklepie musisz zaznaczyc ze chcesz silikon na powierzchnie gorace- ten silikon sie nie spali ;) i bedzie OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 no ja mam czerwony do 300 stopni. ale tak mi sie wydaje ze jak zdjąłem cylinder to było troche płynu chłodniczego na cylindrze i ten silikon tak w ogóle nie trzymał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Pod cylinder możesz spokojnie nakładać silikon. Ale nie od serca tylko cienką warstwę. Koniecznie trzeba odtłuścić powierzchnię na którą się nakłada. Niektórym się wydaje że silikon to klej jest. Trzeba chwilę odczekać aż nieco przyschnie i wtedy montować cylinder. A pod głowicą to się raczej nie sprawdzi. Jest taki sposób starych eskimosów na uszczelkę pod głowicą. Bierzesz sreberko po jogurcie czy kefirze czy czym chcesz, wycinasz otwór o średnicy cylindra, ew. obcinasz ten listek do zdejmowania złotka z kubka ;) i masz dobrą uszczelkę. Jest ona plastyczna i idealnie wypełni wszystkie mikro szczelinki. Drugi patent: bierzesz puszkę po browarze, wycinasz odpowiedni kształt i ogrzewasz nad palnikiem gazowym (w kuchni u mamy) tylko broń Boże trzmać w płomieniu bo wtedy się pokruszy ale jeśli będziesz stopniowo ogrzewał nad ogniem to zrobi się tak samo plastyczny jak sreberko i świetnie uszczelni głowicę. Z tym że orginalne uszczelki mogą być grubsze niż aluminium z puszki i może powstać efekt splanowanej głowicy ;)Rozumiem że sposób może wydawać się nieco buracki jednak egzamin zdaje. Nie wypali się i nie zostanie wydmuchnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Wojteque:heheh niezly patent:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Panowie co wy wogole mowicie za rzeczy. Przeciez kolega ma RX'a chlodzonego ciecza i silikon pod glowica sie raczej nie sprawdzi (szczegolnie ze uszczelka ma w sobie odpowiednie otworki do przeplywu cieczy MNIEJSZE od tych ktore sa w glowicy). A z reszta rob jak chcesz. Jestem prawie pewnien ze plyn wleje Ci sie do cylindra i wtedy zrozumiesz ze nie warto oszczedzac 40zł na czyms takim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Ostatnio przechodziłem temat uszczelek.Według mnie orginalne nie muszą byc ale powinny być pożądnie zrobione. Można zamówić w zakładzie specjalizującm się w robieniu tego typu rzeczy, kumplowi zamawiałem pod głowice 125 2T to kosztowało 30zł/szt .Trzeba dodać, że materiał z którego jest to robione to zbrojony metalem specjalny krengelit (nigdy nie pamiętam jak to się dokładnie pisze).Pewnie tubka pożądnego silikonu do silników tzw Gasket też kosztuje z 15zł i więcej. sam silikon napewno jest do d.... Ale mozna samemu wyciac uszczelke ;) z jakiejs tekturki Wiadomo jak na szybko trzeba coś zrobic pod kape czy karter to te wszystkie domowe wycinanki z tektury tzw preszpanu a także krengelitu, gumlitu itp. na chwile ewentualnie mogą być ale pod głowice to IMHO nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Dobrze złozony silnik nie potrzebuje silikonu. :!: To moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.