bart_b Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Moze to głupie pytanie ale po prostu nie mam pojecia czy wtrysk w motocyklu tez sie synchronizuje? Bez głupich uwag proszę bo "kto pyta nie trądzik" dzieki Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Oczywiście, że tak :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 ok dzieki ;) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Jeśli chodzi o Daytonę to masz normalną regulację klap przepustnic, jak w silnikach gaźnikowych. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Dzieki paweł za informacje. troche pojezdziłem no i przyszedł czas na regulacje. tsza zaworki zrobic, w tym wypadku synchronizacje i inne. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 a masz gdzie to zrobić, bo z serwisami tej marki jest licho w naszy kraju. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 a masz gdzie to zrobić, bo z serwisami tej marki jest licho w naszy kraju. Z synchronizacją i zaworami poradzi sobie spokojnie Pawel natomiast jeżeli chciałbyś podjechać na komputer to zostaje Ci tylko Intercars na Jagielońskiej w Wawie - polecam bo to bardzo przyzwoity serwis! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 A jak jest z VFR800 (98 rok)?Przejrzałem serwisówkę i nie znalazłem tam ani słowa o synchronizacji :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 a masz gdzie to zrobić, bo z serwisami tej marki jest licho w naszy kraju. Co prawda to prawda ;) Takie podstawowe czynnosci jak regulacja zaworów i synchronizacja poradzi sobie w miare dobry mechanik motocyklowy posiadajacy dane serwisowe Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 a masz gdzie to zrobić, bo z serwisami tej marki jest licho w naszy kraju. Co prawda to prawda ;) Takie podstawowe czynnosci jak regulacja zaworów i synchronizacja poradzi sobie w miare dobry mechanik motocyklowy posiadajacy dane serwisowe No z Częstochowy do autoryzowanego serwisu Tiumpha masz na daytonie max. 1,5 godziny jazdy - akurat żeby po serwisie sprawdzić czy wszystko dobrze zrobione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 29 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2005 A jak jest z VFR800 (98 rok)?Przejrzałem serwisówkę i nie znalazłem tam ani słowa o synchronizacji :oops: Z tego co twierdzi Honda nie jest to konieczne, a i ja jeszcze nie slyszalem zeby ktos to robil w swojej maszynie.No chyba ze ktos nie wytrzymal i pokrecil nie ta srubke co trzeba.Originalnie sa przepustnice w fabryce zsynchronizowane i srubki do regulacji biala farba zabezpieczone.Jak maszyna chodzi bez zarzutu (a podejrzewam ze tak jest bo to przeciez VFR) to nie ruszalbym nic z synchronizacja. SirAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Jak maszyna chodzi bez zarzutu (a podejrzewam ze tak jest bo to przeciez VFR) to nie ruszalbym nic z synchronizacja. Hmmm... Maszyna po prostu lata. w półtora tygodnia zrobiłem chy ba z 1200km i wszystko jest chyba ok :) Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Jak maszyna chodzi bez zarzutu (a podejrzewam ze tak jest bo to przeciez VFR) to nie ruszalbym nic z synchronizacja. Hmmm... Maszyna po prostu lata. w półtora tygodnia zrobiłem chy ba z 1200km i wszystko jest chyba ok :) Dzięki W każdym razie w triumphie synchronizację robić trzeba, bez tego będzie po jakims czasie miał tendencję do gaśnięcia na wolnych i bardzo nierówną pracę (to 3 cylindry!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 zostaje Ci tylko Intercars na Jagielońskiej w Wawie - polecam bo to bardzo przyzwoity serwis! Jak zrobią serwis to za dobre pieniądze odkupią od Ciebie sprzęta. Opłaca się :mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 W każdym razie w triumphie synchronizację robić trzeba, bez tego będzie po jakims czasie miał tendencję do gaśnięcia na wolnych i bardzo nierówną pracę (to 3 cylindry!) I ja tak mysle. Moto stoi w srewisie.poza synchro robie jeszcze zaworki. Na ten moment wiem ze to był dobry pomysł z tą regulacja zaworów bo wydechowe był za ciasne. teraz czekam na płytki. Do tego chłopaki ogladneli góre i klawiature i jest oko. łancuch nierządu elegani i jeszcze sporo regulacji ma. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.