PROC Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Do prądnicy od Jawki możesz założyć całą instalacje elektryczną.Nie wiem skąd to pytanie o te światła.Przecież widziałeś Jawki - mają światłą :D wueska się nie śmieje. Jesteśmy w trakcie budowy nowego silnika ale o tym może pogadamy w przyszłości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 12 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Już wiem zarejestrowałem się na twoim forum :D Dlaczego nikt mi wcześniej nie powiedział że istnieje takie coś... :? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 wiesz polmot jest piersza szukaną stroną na gogle :D jak wpiszesz WSK :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 wiesz polmot jest piersza szukaną stroną na gogle :) jak wpiszesz WSK ;) tak było z 2 lata temu :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 mniesza z tym jest na pierwszej stronie w gogole:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 siema :evil: Ja swoja 125 jechałem 97km/godz.Myślę ,że jak by był sprzyjający wiatr , to dotknęła by paki :mrgreen: . jechała 80km/h i jak sprawdzaliśmy (na lotnisku zresztą Very Happy )prędkości wyszło że ta stara też jedzie tylko ok.80km/h a reszta to przekłamanie licznikaZgadzam się z tym że liczniki teoche zawyżają.Liczniki te zawyżają 7-8 km/gWięc itak leciałem na pewni 9 dyszek. :mrgreen: WSK ma w papierach 80, ale to minimum.W praktyce dobra wsk powinna dotknąć100.Jeśli idzie licznikowe80,to trzeba by było do niej luknąć :!: PS125 to niezłe sprzętyENDpozdro :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr7557 Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Wiecie co... Chyba poleci więcej :evil: silnik od WFM 175 S-34 który zakupiłem dziś za kwote 40 zł do którego potrzebny jest tylko gaźnik ląduje w ramie mojej wiesi juz niedługo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 kolega o przepraszam user o psudominie "MOC" nie lubi każdego. kto podskoczy wyzej wału z motoru i ma czelnośc powiedzieć to i owo i nie zakończyć tematu np. czy to tak ma być?ale potojest forum by soie wypowiadaćzatem niech M O C będzie z nami :-D :!: [ Dopisane: 07-11-2005, 19:18 ]zreszta same odpowiedzi mówią same za siebie o naszym :?: :D koledze :evil: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 madras :evil: respekt :D Ale może lepiej nie mówić tego publicznie ... to tak jakbyś mu splunoł w twarz... Dajmy spokuj kłutnią i zajmijmy sie zabytkami:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mundy Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Siemaaaaaa!Podkraślam iż ja jechałem swoją w oryginale(tzn. bez przeróbek)A ten silnik S-34to wydaje mi sie że ma pojemność 125ccm.Pierwsze słyszeżeby WFM miała 175ccm.Ten silnik był tylko unifikowany z klasą 175ccm :mrgreen: POZDRO :arrow: [ Dopisane: 07-11-2005, 20:58 ]coś widze ze temacik sie nie rozwija :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 kolega o przepraszam user o psudominie "MOC" nie lubi każdego. kto podskoczy wyzej wału z motoru i ma czelnośc powiedzieć to i owo i nie zakończyć tematu np. czy to tak ma być?ale potojest forum by soie wypowiadaćzatem niech M O C będzie z nami :-D :!: [ Dopisane: 07-11-2005, 19:18 ]zreszta same odpowiedzi mówią same za siebie o naszym :?: :D koledze :evil: :mrgreen: moze mi wyjasnisz OCB....:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 A ten silnik S-34to wydaje mi sie że ma pojemność 125ccm. 150ccm 6,5KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 racja wueska zreo kłotni bo to nie miejsce na to tylko przykromi że zamiast sobie pomagać, wyjasniać czy nawet wytłumaczyć niejasne pojęcia niektórzy podchodza do sprawy ..to Ty tego nie wiesz?... zreszta wystarczy, że nawet oblatany gość nabedzie sobie np super maszynke z którą nie miał doczynienia i znowu musi sie uczyc od poczatku choc z pewnoscia łatwiej ok koniec i kropka na ten temat-amen co do WFM, raczkowałem w motorach ( tez nie uważam sie za specjalistą bo nie zajmuje sie zawodowo motocyklami ale cos nie cos pamiętam) maiałem ja krótko , sam jestem ciekaw jaką WFM ma pjemność ?zreszta to był mój pierwszy motor-ojciec ją jeździł zatem reanimacja jej była dla mnie bardzo ważna. Pnieważ nie było tłoka zauwazyłem, że ma podobna srednice co w WSK 175 pokombinowałem i: 1 przetoczyłem cylinder na wymiar pod tłok z 175 a było z czego bo scianki mialy chyba z 3 mm grubości 2 tłok z WSK został obcięty od spodu i stoczony z góry- nie pamietam wymiarór bo sam je doświadczalnie ustalałem -chyba 1,5 mm z denka i 11 albo 15 mm od spodu sworzen chyba pasowałi odpaliła!samsie dziwie jak to sie stało ale chodziła, słabo niestety i spręzanie do bani ale planowanie głowicy nie wchodziłza bardzo w rachubę bo tłok uderzałby w swiecę-wiesz z pewnoscią jak wygląda komora spalania w WFM ponieważ pojemnośc była duża zastosowałem ieszanke oleju napedowego z benzyną-1/3on i 2/3 beznyny-175 nie przepalała i dusiła się bo próbowałem tego cuda a WFM dawała rade choc jak zgasasła to tylko kielich ją ratował :-) ale dymiła okropnie hihih szkoda ze jej już nie mam-dwuramówka z 63 r!~ pozdrawiam wszystkich OSO-wców i WFM-kowców:-)i WSK-karzy tez :-) mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 sam jestem ciekaw jaką WFM ma pjemnośćWFM produkowała silniki takie jak S-01 125 ccm, S-34 150ccm, oraz S-32 pojemności 175.jeszcze były silniki do WFM OSA 150 i 175 jęśli się nie myle.Pnieważ nie było tłoka zauwazyłem, że ma podobna srednice co w WSK 175Mogłeś mieć silnik S-32 lub S-34 który daje się bez problemu rozwiercić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 Miałem kiedyś taką bestie i nie poleciała więcej jak 70 km 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.