Skocz do zawartości

Czy moja WSK 125 poleci więcej ??


piotr7557
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do prądnicy od Jawki możesz założyć całą instalacje elektryczną.

Nie wiem skąd to pytanie o te światła.

Przecież widziałeś Jawki - mają światłą :D

 

wueska się nie śmieje. Jesteśmy w trakcie budowy nowego silnika ale o tym może pogadamy w przyszłości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

siema :evil:

Ja swoja 125 jechałem 97km/godz.Myślę ,że jak by był sprzyjający wiatr , to dotknęła by paki :mrgreen: .

 

jechała 80km/h i jak sprawdzaliśmy (na lotnisku zresztą Very Happy )prędkości wyszło że ta stara też jedzie tylko ok.80km/h a reszta to przekłamanie licznika

Zgadzam się z tym że liczniki teoche zawyżają.Liczniki te zawyżają 7-8 km/g

Więc itak leciałem na pewni 9 dyszek. :mrgreen:

WSK ma w papierach 80, ale to minimum.W praktyce dobra wsk powinna dotknąć100.Jeśli idzie licznikowe80,to trzeba by było do niej luknąć :!:

PS

125 to niezłe sprzęty

END

pozdro :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega o przepraszam user o psudominie "MOC" nie lubi każdego. kto podskoczy wyzej wału z motoru i ma czelnośc powiedzieć to i owo i nie zakończyć tematu np. czy to tak ma być?

ale potojest forum by soie wypowiadać

zatem

 

niech M O C będzie z nami :-D :!:

 

[ Dopisane: 07-11-2005, 19:18 ]

zreszta same odpowiedzi mówią same za siebie o naszym :?: :D koledze :evil: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemaaaaaa!

Podkraślam iż ja jechałem swoją w oryginale(tzn. bez przeróbek)

A ten silnik S-34to wydaje mi sie że ma pojemność 125ccm.Pierwsze słysze

żeby WFM miała 175ccm.Ten silnik był tylko unifikowany z klasą 175ccm :mrgreen:

POZDRO :arrow:

 

[ Dopisane: 07-11-2005, 20:58 ]

coś widze ze temacik sie nie rozwija :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega o przepraszam user o psudominie "MOC" nie lubi każdego. kto podskoczy wyzej wału z motoru i ma czelnośc powiedzieć to i owo i nie zakończyć tematu np. czy to tak ma być?

ale potojest forum by soie wypowiadać

zatem

 

niech M O C będzie z nami :-D  :!:  

 

[ Dopisane: 07-11-2005, 19:18 ]

zreszta same odpowiedzi mówią same za siebie o naszym :?:  :D koledze :evil:  :mrgreen:

 

moze mi wyjasnisz OCB....

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja wueska zreo kłotni bo to nie miejsce na to tylko przykromi że zamiast sobie pomagać, wyjasniać czy nawet wytłumaczyć niejasne pojęcia niektórzy podchodza do sprawy ..to Ty tego nie wiesz?... zreszta wystarczy, że nawet oblatany gość nabedzie sobie np super maszynke z którą nie miał doczynienia i znowu musi sie uczyc od poczatku choc z pewnoscia łatwiej ok koniec i kropka na ten temat-amen

 

co do WFM, raczkowałem w motorach ( tez nie uważam sie za specjalistą bo nie zajmuje sie zawodowo motocyklami ale cos nie cos pamiętam) maiałem ja krótko , sam jestem ciekaw jaką WFM ma pjemność ?zreszta to był mój pierwszy motor-ojciec ją jeździł zatem reanimacja jej była dla mnie bardzo ważna. Pnieważ nie było tłoka zauwazyłem, że ma podobna srednice co w WSK 175 pokombinowałem i:

 

1 przetoczyłem cylinder na wymiar pod tłok z 175 a było z czego bo scianki mialy chyba z 3 mm grubości

2 tłok z WSK został obcięty od spodu i stoczony z góry- nie pamietam wymiarór bo sam je doświadczalnie ustalałem -chyba 1,5 mm z denka i 11 albo 15 mm od spodu

 

sworzen chyba pasował

i odpaliła!

samsie dziwie jak to sie stało ale chodziła, słabo niestety i spręzanie do bani ale planowanie głowicy nie wchodziłza bardzo w rachubę bo tłok uderzałby w swiecę-wiesz z pewnoscią jak wygląda komora spalania w WFM

ponieważ pojemnośc była duża zastosowałem ieszanke oleju napedowego z benzyną-1/3on i 2/3 beznyny-175 nie przepalała i dusiła się bo próbowałem tego cuda a WFM dawała rade choc jak zgasasła to tylko kielich ją ratował :-) ale dymiła okropnie hihih

szkoda ze jej już nie mam-dwuramówka z 63 r!~

 

pozdrawiam wszystkich OSO-wców i WFM-kowców:-)

i WSK-karzy tez :-)

 

mirek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam jestem ciekaw jaką WFM ma pjemność

WFM produkowała silniki takie jak S-01 125 ccm, S-34 150ccm, oraz S-32 pojemności 175.

jeszcze były silniki do WFM OSA 150 i 175 jęśli się nie myle.

Pnieważ nie było tłoka zauwazyłem, że ma podobna srednice co w WSK 175

Mogłeś mieć silnik S-32 lub S-34 który daje się bez problemu rozwiercić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...