adam87 Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Kumpel wymienil sie z kumplem TW na YZ. Podobno YZ 3 godziny przebiegu po generalce. Cos sie zwalilo to rozebrali silnik. Dziura w tloku' date=' pekniety pierscien, kosz sprzeglowy gnie sie w rekach i byl tak wyrobiony ze lamal tarcze sprzeglowe. zaje*isty luz na lozyskach, 3 bieg do roboty, nowy nikasil trzeba klasc (podobnoe nakladal), zwalona pompa wodna, zawieszenie tylne 4cm luzu, a przod cieknie [/quote']ile za nią zapłacił? ja bym tego tak nie zostawił. ja z garażu w którym trzymam motor na tor mam jakies 300 metrów ale na przyszły sezon chyba jednak będe brał plastika ale tylko dlatego że bede zdawał mature i boje sie że na wyczynowy motocross nie będe miał czasu i zaczne ostro trenować za 2 sezony na cr'ce 125 sprowadzonej z USA i wtedy już mam nadzieje że coś zdziałam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 ile za nią zapłacił? ja bym tego tak nie zostawił.on sie zamienil na tw 125, ale ten typ poprzedni wlasciciel yz mial mu jeszcze doplacil ale go w tak zwanego chu*a zrobil...i teraz sie umowili ze ten nas zkolega zlozy yz tak zeby tylko palila i mu oddaje z powrotem ten motor i jak sprzeda tw to jakies hard enduro kupuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Niestety zawsze kupujac sprzeta trzeba wydac mniej kasy niz sie ma i reszte zostawic na zapas na remont, ZAWSZE po kupnie cos wychodzi do roboty.Co do wyboru hard enduro czy mx to ja wole crossa, powiem tak - nie wiem co to jest dol w motorze, jesli ja nie mam dołu :) SX chodzi rowniotko na wolnych, bez odkrecania manetki, a potem ciagnie od razu, nie ma zadnej dziury mocy na obrotach, a dodatkowo na wysokich dostaje wscieklizny i takiego kopa, ze to niesamowite.Nie wyobrazam sobie wiecej dołu w enduro 125 2T, po co wiecej?? Mi starcza to co mam. Polecam SX, bo rzeczywiscie jest DUZO mocniejszy na dole i bardziej liniowo oddaje moc niz np YZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Kumpel kupil YZ i po tym co sie stalo jestem juz uprzedzony do fulli....No to kupił jakiegoś wraka w ubłaganym stanie ta yz chyba z 94 roku tak??.Tylko że moja Cr jest idealnie zrobiona mam rachunki na 2800zł(700euro) od Niemca,w tych nowych częściach jest calutki nowy cylinder tłok itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 ja na swoja nie narzekam kupiona w polsce przez malo doswiadczonego crossowaca :lol: (czyt. mnie) i przez ponad pol roku silnik procz wymiany oleju nie dotkniety :) po pol roku tlok i heja dalej ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Znowu lekkie odświerzenie tematu ale zbieram potrzebne mi info o KTM EXC 125. PO 1: czy EXC 125 był gdzieś blokowany? Po 2: Czy KTM EXE 125 i EXC 125 to to samo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Czy KTM EXE 125 i EXC 125 to to samo??? Jak sama nazwa wskazuje: NIEE :P Różnice są chyba z zawieszeniu i w tym że exe jest starszy (ale głowy nie dam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 (ale głowy nie dam)No to nie dawaj...Kolega plocho ma :Pmotor ma moc ok. 30 KM troche zawieszenie sie rozni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 A to Ci!!!!!!!!! Dobrze wiedzieć bo mi zależy na EXC...dzięki chłopaki. P.S Czy te KTM-y mają blokady?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 P.S Czy te KTM-y mają blokady??NIE jestem pewien ale MOZE masz dyfuzory z homolgacją i bez homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 EXC ma taka puszke plastikowa na filtrze powietrza ktorej odkrecenie zajmuje chwile oraz zwezke na poczatku dyfuzora (nawet maly palec nie wejdzie :P ) ktora trzeba roztoczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Jak to roztoczyć czyli usunąć, powiększyć czy co???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 exc ma wieksza moc i lepsze zawieszenie ale nie martw sie raczej ciezko jest trafic exe :P z tego co wiem to np polski importer ktm (ten z krakowa) WOGOLE nie sprowadzil ZADNYCH exe (poprostu ten sprzet sie nie sprzedaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 4 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 Aha...właśnie to jest pytanie jak je rozróżnic 8) ...mam nadzieje że mają jakieś znaki szczególne. A powiedz mi za rocznik 2000-2002 ile chce ten importer (i czy wogule można u niego kupić używki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 ...mam nadzieje że mają jakieś znaki szczególneExe ma 2 razy nizszy przod ktory odrazu rzuca sie w oczy. KTM wogole nie wie ze taki model jak EXE istnieje!(poprostu ten sprzet sie nie sprzedaje)Polemizowalbym poniewaz jest to swietny sprzet dla kogos kto nie ma kasy na utrzymanie 40 konnej setki a chce ostro poszalec. Przeciez rama, tylny zawieszenie i silnik sa w sumie te same (w silniku mniejszy gaznik i moze inne kanaly w cylindrze). Przednie zawiesznie o tej samej srednicy jednakze nizsze. Jesli chodzi o wersje Supermoto to twierdze ze ciezko o lepsza setke w tej klasie (DT nie ma co porownywac). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.