enduroguy Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 i czy CRM mozna porównac do RX czy np WR ?!Ludzie co wy porownujecie! Przeciez EXC/WR to jest zdecydowanie wyzsza klasa od RX/KDX/CRM/WRE/EXE! Widac to po cenie oraz osiagach. EXC i WR to praktycznie cross'owki posiadajace homologacje. TE pozostale sa dla ludzi ktorzy chca miec dobre prowadzenie, dobre zawieszenie za rozsadna cene i nie maja $$$ na utrzymanie oraz kupno tamtych sprzetow. BTW. Widze ze tu duzo osob napalonych na takie sprzety. Plocho sprzedaje swojego Exe125 za jakies normalne pieniadze w b.dobrym stanie (stał u Kędzierskiego w serwisie i powiedzial ze wszystko gra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Czyli Enduroguy: Uważasz że jeśli ma sie kaske to najlepiej kupuić takiego harda z "wyższej" półki od na RX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 i czy CRM mozna porównac do RX czy np WR ?!Ludzie co wy porownujecie! Przeciez EXC/WRquote] Tylko ENduroguy ja sie zapytałem w całym poscie co to w ogóle jest ile ma koni bo nic o tym CRE-mie nie wiem :) I cHyba do EXC / WR mozna porównac CRE bo to jest ponoc to samo co CR :) tylko ze ma lampe ;)Czyli Enduroguy: Uważasz że jeśli ma sie kaske to najlepiej kupuić takiego harda z "wyższej" półki od na RX? JAk sie ma kaske na pózniejsze utrzymanie to jak najbardziej nie jestem ENduroguy ale chyba moge odpowiedziec ;)tzn podpowiedziec :P A jakies starsze rocniki WR maja jakies wady czy tesh jest to bardzo dobre moto !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 dokładnie moim zdaniem utrzymanie fula na amatorskim poziomie mozna spokojnei prownac z utrzymaniem hard enduro. Ja leje mieszanke 1:30 i smigam na tloku caly sezon i na moj poziom to spokojnie starcza. i to jest odpowiedz normalnego uzytkownika motoru...a nie ktorys z was tam napisal ze co 10 motogodzin zmienia tlok i taki z niego swietny "zawodowiec" Za kilka dni wejde na to forum i ktos napisze ze ja w wr'ce bede musial wymieniac tlok co 20 godzin jazdy <lol2> :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubZG Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Mój kumpel zmienia co 40 godz bo sie boji i nikasil ! YZ 125 ! Co o tym sadzicie zle robi ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Mój kumpel zmienia co 40 godz bo sie boji i nikasil ! YZ 125 ! Co o tym sadzicie zle robi ?! Jezeli ma kase i go na to stać to bardzo dobrze robi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Wymiana tłoka co 10 motogodzin?? Ludzie, same Pastrany tu są czy ja ślepy jestem? Przy normalnej, amatorskiej jeździe 125-tką można wymieniać tłok co 50-60 godzin, a nawet więcej, wystarczy dawać nieco bogatszą mieszankę oraz nie pałować na maksa non stop, nie hamować silnikiem non stop tylko używać hamulców itd. Tylko powiedzcie mi, który z Was tutaj zapier*ala non stop na maksa 125-tką tylko po torze?? Bo jeśli taki jest, to dla świętego spokoju niech zmieni ten tłok co 20 motogodzinę. Ludzie - rozmawiajcie między sobą jak normalni użytkownicy motocykli a nie zawodnicy ścigający sie w Mistrzostwach Świata!! pzdr Nic dodać nic ująć, znam troche wiary co śmiga na setkach fullach i co myślicie że oni z zegarkiem na ręku jeżdzą i patrzą ile godzin przejeździli?Jeden koleś mi powiedzial że jak poczuje że słabnie to zmienia tłok, a jeszcze jeden że poprostu zmienia 2 razy w sezonie i tyle. Jak śmigacie jak zawodowcy na setkach, i macie siana jak gnoju to zmieniajcie co 20h, ale jeśli śmigasz sobie dla przyjemności od czasu do czasu przejedziesz sie pare razy na torze albo gdzieś do lasu to możesz spać spokojnie jeśli dajesz odpowiednią mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 ...czyli znowu jestem rozdarty...YZ 125 czy EXC 125 biorąc pod uwage koszty' date=' awaryjność' date=' części, (wiadomo YZ jest mocniejszy ale silnik EXC nie jest aż tak męczony...) Pomóżcie.[/quote'']W oba moto wpakujesz tyle kasy że nawet różnicy nie zauważysz :-D Nie myśl że części do EXC są tańsze niż do YZ, SXa czy innych crossówek.EXC ma ten sam silnik co SX, jedynie inne dysze w gaźniku. Dlatego można sobie w nim pozwolić na wymianę tłoka co rok a nie co pół roku :-D (wbrew pozorom, crossem nie jeździsz codziennie i trochę czasu zajmuje zanim się wyjeździ te 40 godzin-tyle przyjąłem w obliczeniach :) ) :-D No to skoro to tylko dysze to ciekawe, czemu jest tak ogromna różnica w charakterystyce tego silnika 8O Skąd masz takie info? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 No to skoro to tylko dysze to ciekawe, czemu jest tak ogromna różnica w charakterystyce tego silnika Skąd masz takie info? Bo membrana jest jeszcze inna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 No to skoro to tylko dysze to ciekawe' date=' czemu jest tak ogromna różnica w charakterystyce tego silnika Skąd masz takie info?[/quote'] Bo membrana jest jeszcze inna. To chyba nadal nie wszystko;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 jest w exc jest cięższy wał, inaczej zestopniowana skrzynia, inny wydech, inne sprężyny przy zaworze [ Dopisane: 21-08-2005, 18:14 ]i jeszcze twardsze sprężyny w zawieszeniu i inne tłumiki (też w zawieszeniu) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filu Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 jest w exc jest cięższy wał' date=' inaczej zestopniowana skrzynia, inny wydech, inne sprężyny przy zaworze [ [i']Dopisane: 21-08-2005, 18:14[/i] ]i jeszcze twardsze sprężyny w zawieszeniu i inne tłumiki (też w zawieszeniu) No i przedewszystkim dwupierścieniowy tłok.Enduromaster napisałes, a ja byłęm ciekaw czy koledzy podłapią temat, ze może nie wszystko wiedzą, i nie wszystko co ktoś mówi jest prawdą :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 ...czyli znowu jestem rozdarty...YZ 125 czy EXC 125 biorąc pod uwage koszty' date=' awaryjność' date=' części, (wiadomo YZ jest mocniejszy ale silnik EXC nie jest aż tak męczony...) Pomóżcie.[/quote'']W oba moto wpakujesz tyle kasy że nawet różnicy nie zauważysz :-D Nie myśl że części do EXC są tańsze niż do YZ, SXa czy innych crossówek.EXC ma ten sam silnik co SX, jedynie inne dysze w gaźniku. Dlatego można sobie w nim pozwolić na wymianę tłoka co rok a nie co pół roku :-D (wbrew pozorom, crossem nie jeździsz codziennie i trochę czasu zajmuje zanim się wyjeździ te 40 godzin-tyle przyjąłem w obliczeniach :buttrock: ) :-D No to skoro to tylko dysze to ciekawe, czemu jest tak ogromna różnica w charakterystyce tego silnika 8O Skąd masz takie info?Z manuala do SX/EXC-jedyne różnice jakie wyczytałem w danych technicznych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 ja pisalem wczescniej o dwupierscieniowym tloczku filu :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2005 Możecie mi powiedzieć czym jeśli chodzi o jazde różni sie EXC od SX? Jeździłem na SX (raz i było wspaniale) i czy tak samo jeździ sie na EXC??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.