guziq Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 No wiec wczoraj odebrałem ja od mechanika (sam już nie miałem do niej siły) i mechanik mówi ze teraz to bedzie reka paliła. No to otworzyłem kranik, właczyłem ssanie, zapłon i delikatnie kopnołem. zapaliła z połowy obrotu wałem. Naprawde jestem zszkowany ze jawa moze tak bezproblemowo palić. Wczoraj zrobiłem nia 30 kilometrów. Wrażenia? Nieziemskie. Motocykl bez problemu rusza z trójki. W zasadzie zaraz po ruszeniu moge złączyc 4 i moto bedzie płynnie pszyspieszało. Jedyna zecz która mnie teraz w niej denerwuje to... docieranie. ale sądze że pod koniec września bedzie juz po dotarciu. PS. Spszęgło mi troche ciągnie, nie moge wrzuciuc luzu na postoju (jak motocykl sie lekko turla to moge) Mechanik powiedział że trzeba wymienic tarcze sprzegłowe. Czy ma racje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 popuść linke delikatnie na regulacji,powinno byc dobrze,a co do wymiany tarcz to wymienia się je jak się sorzęgło spaliło a nie jak ciągnie,chyba że są jakieś pokrzywione albo mają inny defekt, :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 linka jest dobrze. Chyba raczej musze ją naciagnac zeby dobrze rozsprzeglała. Tak mi sie wydaje. PS. dlaczego jeszcze może ciągnąć sprzęgło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Może masz zużyte tarcze.Spróbuj jeszcze wkrecic troszkie sróbr regulacujną tą przy automacie sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guziq Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 temat o sprzegle załozyłem w dziale Mechanika 2T [ Dopisane: 20-08-2005, 13:32 ]zacząłem sie zastanawia dlaczego niektórw Jawy TS maja wydechy do góry a inne poziomo. Czy różni sie montaż wydechów aby były one do góry (ja mam poziomo)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Azrael Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 Czołem. W MZ tak już ciągnie to sprzęgło. Odpal na stopce centralnej i wrzuć jedynkę, wciśnij sprzęgło, to koło tylnę będzie się dalej obracało. Ten typ tak ma i to normalne. W mojej TS 250 jest tak samo i w innych, które widziałem. Także nie ma co tam wymieniać tych płytek sprzęgłowych, dopiero jak się zjara sprzęgło.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 po pierwsze po co kopiesz w tematach skoro problem już chyba rozwiązany a po drugie czytaj dokładnie: chodzi o Jawe TS350 a nie MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 a po drugie czytaj dokładnie: chodzi o Jawe TS350 a nie MZ A po trzecie emzet chodzi o to samo, w wiekrzosci motocykli sprzeglo dziala na tej samej zasadzie szczególnie w mz 150(jest identyczne, tzn popyczacze lancyszek itp) ale w 250tce to o to samo chodzi, sprzeglo jest wielotarczowe,pracuje w oleju, inna konstrukcj a ale problemy te same i nie wiem czemu zwracasz uwage :| jak nie wieszz to nie pisz, proste... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 27 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2005 A po trzecie emzet chodzi o to samo, w wiekrzosci motocykli sprzeglo dziala na tej samej zasadzie szczególnie w mz 150(jest identyczne, tzn popyczacze lancyszek itp) ale w 250tce to o to samo chodzi, sprzeglo jest wielotarczowe,pracuje w oleju, inna konstrukcj a ale problemy te same i nie wiem czemu zwracasz uwagezasada działania jest taka sama, ale budowa się różni (chodzi mi o mechanizm włączający - wkoncu Jawa ma półautomat). a Azrael napisał to w sposób jakby mówił o MZ stąd moja interwencja :evil: jak nie wieszz to nie pisz, proste...jakoś mi sie wydaje że wiem, więc pisze :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.