Skocz do zawartości

Co sądzisie o tym moto??


Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem na DRZ400S (przejechałem trochę ponad 12000km). Do miasta absolutnie nie jest za słabe. Do 80km/h przyspiesza bardzo żwawo, potem też jest nieźle do ok. 110km/h. Dalej już muli. To moto jest bardzo wąskie i zwinne - w korkach rewelacja. Do tego ruszanie spod każdych świateł na gumie to standard, podobnie jak stoppie przed każdym czerwonym.

Do jazdy miejskiej to świetny sprzęcik, dodatkowo bardzo fajny do zabawy typu jazda na jednym kole, nogi na kanapie, poślizgi itp. Daje się także bardzo ambitnie składać na zakrętach.

 

Informacje praktyczne - w razie gleby praktycznie nic się nie niszczy, o ile zainwestuje się w handbary. Mój DRZ leżał multum razy i poza zadrapaniami nic mu nie było. Przez 12000km nie miałem ani jednej usterki. Spalanie 5l/100km.

 

Co do braku mocy w porównaniu do XT660, to niedawno w Motocyklu był test porównawczy kilku supermoto i Suzi na torze kartingowym odstawiła całą konkurencję (w tym KTM640 LC4 i XT660X), a na szosie była gdzieś blisko XT660. Może w Jednośladzie jeździli deerzetą w trasy? Tam faktycznie mocy może zabraknąć. XT660X ma natomiast tę wadę, że w razie gleby idzie się paść zestaw bardzo ładnych plastików. No i masa tego motocykla jest znacznie większa. Niemniej mnie osobiście XTek bardzo się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w.g mnie moc DRZ 400 SM jest wystarczajaca w porownaniu do wiekszych konkuretow (FMX 650 4 example) v-max w miescie nie jest wazny, wiec jak wrzucisz zeebatki na moc, to nikt Ci nie podskoczy na swiatlach :buttrock:

pozdrooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie kiedyś GSXR1000 nie mógł dogonić do 70km/h ze świateł (gdy jeszcze na DRZ jeździłem) :buttrock: Startowaliśmy kilka razy na kilku kolejnych światłach :( Potem mi ten człowiek tłumaczył, że na tych prędkościach to on ma pierwszy bieg i boi się odkręcić, bo może pójść dość konkretnie na koło albo może mu tył wpaść w poślig i wyprzedzić przód. DeeRZeta co prawda na gumę lekko przy takim starcie szła, ale można było iść z gazem do oporu i przerzucić ze 3 biegi w międzyczasie :P

Obstawiam, że do 80km/h dałoby się na DRZ wyrobić spokojnie poniżej 4 sekund i to bez specjalnych umiejętności. Gixxer co prawda w 3 sekundy może mieć setkę, ale do tego potrzeba nieprzeciętnie doświadczonego kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hymmm... Nie mam zbyt dużego porównania, ale po pierwszym kontakcie z tym moto, miałem baardzo pozytywne wrażenia :buttrock: Nie wiem jak jest z innymi moto tej klasy, ale przyśpieszał fajnie :( Na 3 po odkręceniu do końca podniosło mi koło do góry ;) Jeżeli przesiadasz się z gs500 to powinieneś być zadowolony :P Nie za wiele wniosłem do tematu ale cóż :P

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

v-max w miescie nie jest wazny' date=' wiec jak wrzucisz zeebatki na moc, to nikt Ci nie podskoczy na swiatlach[/quote']

 

 

Ja miałem takie zębatki i prztspieszenie było niesamowite, nie dawały sobie nawet rady starsze sportowe 750- ki.

Niestety V-max tylko 100 Km/h i przy tym obrotomież na czerwonym polu.

 

Wrażenie z jazdy DRZ-tem (w wersji terenowej) mam pozytywne, jedynie wysokość jego mogła by przeszkadzać w niektórych sytuacjach w terenie.

SM to nie dotyczy więc powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedałem już GS-a,musze sie teraz tylko wybrać do Bielska na jazdę próbną tym motorkiem,jesli mnie to wkręci to w następnym sezonie będe nim śmigać,a jak mnie mnie to bardzo wkręci to zrobie wszystko żeby go mieć jeszcze w tym sezonie :( :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...