Skocz do zawartości

sprzęgło w exc


enduromaster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w jakim momencie powinno brac sprzęgło w exc250 ? bo mi łapie w ostatnich 5mm na klamce, powinno tak byc ? Jeszcze się nie ślizga ale niepokoi mnie że tak późno łapie, podkładki pod sprężyny pomogą coś ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w KTM-ach ale zazwyczaj im niżej sprzęgło bierze tym mniejsze prawdopodobieństwo poślizgu ( w samochodach ustawia się tak żeby brało jak naj niżej ale żeby biegi nie zgrzytaly) więc myślę że w moto pewnie powinno być podobnie :? ale niech ktoś MĄDRY się wypowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno hydraulika jak KTM. Napisz jaki przebieg zrobiłeś na tym sprzegle bo możliwości są 2. Albo juz zjechane albo na hudraulice masz za duże napięcie wstępne sprzęgła, to znaczy wyciska Ci sprzęgło troszkę-to tak jak byś przy normalnym stanie klamki ktoś naciągnął za mocno linke :)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc sprzęgło ma 7100km, a napięcia żadnego się nie ustawia tylko położenie klamki bo to hudraulik, podkładki pod sprężyny dają coś ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepotrzebne ci sa podkladki pod sprezyny, bo nie masz objawow poslizgu tylko dzwignia sprzegla nisko ci bierze, czyli odwrotnie mozesz miec objaw `ciagnacego` sprzegla i trudnosc z przelaczaniem biegow.

Jezeli tak jest to zmieniaj bez sprzegla :)

Moze byc to sprawa zapowietrzonego ukladu, lub kiepsko dzialajacej pompy z powodu zuzycia gumowego tloczka, czy zaworu.

Wymien plyn, odpowietrz i sprawdz czy sie nie poprawi.

U mnie ludzie wstawiaja tez przewod w oplocie zamiast oryginalnego.

Jezeli wymiana plynu nie poprawi sytuacji to czeka ci regeneracja pompy ( wymiana tloka i zaworu ).

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Zadam podstawowe pytanie - czy w ogóle próbowałeś regulować luz na klamce sprzęgła? Masz kilkanaście kliknięć w obie strony pokrętłem, które zmienia moment "zabierania" sprzęgła. Musisz tam mieć luz odpowiedni, około 1 cm luzu na ugięciu klamki. W przeciwnym razie spalisz sprzęgło. Wierz miznam te austiackie sprzety :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klamke mam max odchyloną bo długie paluchy mam i jest ok 1cm luzu, olej w zbiorniczku tż jest( 4mm pod wieczkiem), przewód w stali(norma w ktm'ie),

jak wcisne klamke ok 2cm to moto przestaje jechac, dopiero w ostatnich 5 mm niema poślizgu

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...