ural_zgora Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Te drozsze przewody maja zakuwane/zagniatane (jak zwal tak zwal) koncowki. Te z podanego linku wymagaja tzw zaprawiania czyli tniemy z metra, wsadzamy koncowke i dokrecajac nakretke powodujemy zacisniecie koncowki. I teraz czy w ukladzie hamulcowym jest to odpowiednie polaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 ja osobiście skręcanych bym raczej nie chciał w swoim moto... zastanawiałem się nad zmiana przewodów u mnie w moto, mam ABS czy zmiana na przewody w oplocie ma sens przy tym diwajsie? I jeszcze jedno pytanie - motocykl, ma już w sumie 5 lat - ile lat gumowe przewody utrzymują swoje parametry? Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 I jeszcze jedno pytanie - motocykl, ma już w sumie 5 lat - ile lat gumowe przewody utrzymują swoje parametry? Co do utrzymywania parametrow przez gumowe przewody to zdaje sie ze juz padla odpowiedz w tym temacie ... A co do tego ile wytrzymaja to mysle ze sporo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Co do utrzymywania parametrow przez gumowe przewody to zdaje sie ze juz padla odpowiedz w tym temacie ... A co do tego ile wytrzymaja to mysle ze sporo :) tak, nie doczytałem, że powinno się wymieniać co 5 lat, więc już u mnie czas na nowe przewody (i pewnie płyn hamulcowy), tylko czy wymienić na przewody w oplocie jak mam ABS? Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Te drozsze przewody maja zakuwane/zagniatane (jak zwal tak zwal) koncowki. Te z podanego linku wymagaja tzw zaprawiania czyli tniemy z metra, wsadzamy koncowke i dokrecajac nakretke powodujemy zacisniecie koncowki. I teraz czy w ukladzie hamulcowym jest to odpowiednie polaczenie ? Tak. Ja mam w swoim motocyklu skręcane przewody (tzn od pompy do trójnika). Jeździsz czasem autobusami? Zajrzyj do podwozia - pneumatyczne przewody też często są skręcane lub łączone na plastikowe szybkozłączki (ciśnienie w układzie powyżej 6 atmosfer ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 (edytowane) Pompka, nie tylko zdarza mi sie jezdzic autobusami, ale czasami jak sie trafi takze sie nimi zajmowac. Cisnienie w ukladach pneumatycznych sam. ciezarowych to okolo 12.3bara - max i ponoc ma byc to obnizone. Tam oczywiscie sztukuje sie nieraz przewody takimi zaprawkami. W ukladach paliwowych tez mozna to stosowac. Natomiast w ukladach hamulcowych hydraulicznych cisnienia sa duzo, duzo, duzo wyzsze ... Jednak jezeli przetestowales to i dziala to OK. Patrzac na ta aukcje to wychodzi sporo taniej niz te Hell i oryginalnie zakuwany Goodridge :rolleyes: 1m przewodu 40zl + 2 koncowki 50zl, czyli za metrowy, oprawiony przewod wychodzi 90zl + przesylka. Edytowane 16 Stycznia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas8103 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Mam Intrudera VL 800.240 kg.wagi tylko jedna tarcza z przodu ,z tyłu bębeń.Wiadomo,że zawrotnych prędkości ani przyspieszeń na nim nie uzyskuję.Hamowanie jest ale chciałbym polepszyć przód.Chciałbym by wytracanie prędkości przebiegało szybciej.Zastanawiam się nad stalowym przewodem ale sam nie wiem czy przy tych parametrach motocykla odczuję różnicęWiększość dyskutujących powyżej wypowiada się odnośnie sportowych maszyn.Chciałbym "wyostrzyć" przedni hamulec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Te drozsze przewody maja zakuwane/zagniatane (jak zwal tak zwal) koncowki. Te z podanego linku wymagaja tzw zaprawiania czyli tniemy z metra, wsadzamy koncowke i dokrecajac nakretke powodujemy zacisniecie koncowki. I teraz czy w ukladzie hamulcowym jest to odpowiednie polaczenie ? Mam takie skręcane od zeszłego sezonu.Sprawdza się znakomicie.Złączki trzymają bardzo dobrze. Bezapelacyjnie mocna poprawa na heblach. Lukas polecam Ci takie przewody bo na pewno poprawisz hamulce.Nie będzie gorzej więc warto zmienić i żywotność jest dłuższa od gumowych, które mogą pęknąć w którymś momencie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Oryginalny Goodridge (dwa przewody na przód, jeden na tył) bez możliwości wyboru koloru końcówek/koszulek kosztował mnie na Ebay.co.uk wraz z przesyłką circa 240PLN w lipcu 2008. http://desc.shop.ebay.co.uk/items/_W0QQPar...s&_osacat=14780 Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Dla mnie plusem tych przewodow cietych z metra i skrecanych jest to ze mozna samemu dobierac dlugosc jak i koncowki (kat giecia). PS. Monter75 mozna wiedziec gdzie kupiles i jakia firma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Mam Intrudera VL 800.240 kg.wagi tylko jedna tarcza z przodu ,z tyłu bębeń.Wiadomo,że zawrotnych prędkości ani przyspieszeń na nim nie uzyskuję.Hamowanie jest ale chciałbym polepszyć przód.Chciałbym by wytracanie prędkości przebiegało szybciej.Zastanawiam się nad stalowym przewodem ale sam nie wiem czy przy tych parametrach motocykla odczuję różnicęWiększość dyskutujących powyżej wypowiada się odnośnie sportowych maszyn.Chciałbym "wyostrzyć" przedni hamulec. Witam. W DragS 650 mimo jednej tarczy zalozylem przewody cham. w stalowym oplocie - i uwiez mi ,ze ma to sens - zwlaszcza jesli zalozysz jeszcze twarde klocki cham. (sintrowe). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 chcialbym wstawic u siebie w sradzie stalowy oplot na przod, podoba mi sie opcja tych skrecanych przewodow- tylko teraz pytanie bo nie wiem, czy zrobic tak jak w standardzie czyli dlugi przewod od pompy do zacisku, i drugi krotki z zacisku do drugiego zacisku, czy moze dac 2 przewody osobno do zaciskow?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 chcialbym wstawic u siebie w sradzie stalowy oplot na przod, podoba mi sie opcja tych skrecanych przewodow- tylko teraz pytanie bo nie wiem, czy zrobic tak jak w standardzie czyli dlugi przewod od pompy do zacisku, i drugi krotki z zacisku do drugiego zacisku, czy moze dac 2 przewody osobno do zaciskow?! Witam. Tez o to wczesniej pytalem, i podobno najlepszym wyjsciem jest zalozenie dwöch przewodöw bezposrednio z pompy na zaciski. (w poniedzialek zamontowalem). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 no ja właśnie wróciłem z garażu po zamontowaniu nowych przewodów :) dlugi przewod od pompy do zacisku, i drugi krotki z zacisku do drugiego zacisku, taki układ jest trudniej odpowietrzyć, więc dlatego lepiej dac 2 przewody osobno do zaciskow pzdr :) Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Tak tez chyba wlasnie zrobie:-) dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.