Skocz do zawartości

Hamulce w stalowym oplocie - co one dają ?


Pitu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te drozsze przewody maja zakuwane/zagniatane (jak zwal tak zwal) koncowki. Te z podanego linku wymagaja tzw zaprawiania czyli tniemy z metra, wsadzamy koncowke i dokrecajac nakretke powodujemy zacisniecie koncowki. I teraz czy w ukladzie hamulcowym jest to odpowiednie polaczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście skręcanych bym raczej nie chciał w swoim moto...

 

zastanawiałem się nad zmiana przewodów u mnie w moto, mam ABS czy zmiana na przewody w oplocie ma sens przy tym diwajsie?

I jeszcze jedno pytanie - motocykl, ma już w sumie 5 lat - ile lat gumowe przewody utrzymują swoje parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jedno pytanie - motocykl, ma już w sumie 5 lat - ile lat gumowe przewody utrzymują swoje parametry?

 

Co do utrzymywania parametrow przez gumowe przewody to zdaje sie ze juz padla odpowiedz w tym temacie ... A co do tego ile wytrzymaja to mysle ze sporo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do utrzymywania parametrow przez gumowe przewody to zdaje sie ze juz padla odpowiedz w tym temacie ... A co do tego ile wytrzymaja to mysle ze sporo :)

 

tak, nie doczytałem, że powinno się wymieniać co 5 lat, więc już u mnie czas na nowe przewody (i pewnie płyn hamulcowy), tylko czy wymienić na przewody w oplocie jak mam ABS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te drozsze przewody maja zakuwane/zagniatane (jak zwal tak zwal) koncowki. Te z podanego linku wymagaja tzw zaprawiania czyli tniemy z metra, wsadzamy koncowke i dokrecajac nakretke powodujemy zacisniecie koncowki. I teraz czy w ukladzie hamulcowym jest to odpowiednie polaczenie ?

 

Tak. Ja mam w swoim motocyklu skręcane przewody (tzn od pompy do trójnika). Jeździsz czasem autobusami? Zajrzyj do podwozia - pneumatyczne przewody też często są skręcane lub łączone na plastikowe szybkozłączki (ciśnienie w układzie powyżej 6 atmosfer ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka, nie tylko zdarza mi sie jezdzic autobusami, ale czasami jak sie trafi takze sie nimi zajmowac.

Cisnienie w ukladach pneumatycznych sam. ciezarowych to okolo 12.3bara - max i ponoc ma byc to obnizone. Tam oczywiscie sztukuje sie nieraz przewody takimi zaprawkami. W ukladach paliwowych tez mozna to stosowac. Natomiast w ukladach hamulcowych hydraulicznych cisnienia sa duzo, duzo, duzo wyzsze ...

Jednak jezeli przetestowales to i dziala to OK.

 

Patrzac na ta aukcje to wychodzi sporo taniej niz te Hell i oryginalnie zakuwany Goodridge :rolleyes:

1m przewodu 40zl + 2 koncowki 50zl, czyli za metrowy, oprawiony przewod wychodzi 90zl + przesylka.

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Intrudera VL 800.240 kg.wagi tylko jedna tarcza z przodu ,z tyłu bębeń.Wiadomo,że zawrotnych prędkości ani przyspieszeń na nim nie uzyskuję.Hamowanie jest ale chciałbym polepszyć przód.Chciałbym by wytracanie prędkości przebiegało szybciej.Zastanawiam się nad stalowym przewodem ale sam nie wiem czy przy tych parametrach motocykla odczuję różnicęWiększość dyskutujących powyżej wypowiada się odnośnie sportowych maszyn.Chciałbym "wyostrzyć" przedni hamulec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te drozsze przewody maja zakuwane/zagniatane (jak zwal tak zwal) koncowki. Te z podanego linku wymagaja tzw zaprawiania czyli tniemy z metra, wsadzamy koncowke i dokrecajac nakretke powodujemy zacisniecie koncowki. I teraz czy w ukladzie hamulcowym jest to odpowiednie polaczenie ?

Mam takie skręcane od zeszłego sezonu.Sprawdza się znakomicie.Złączki trzymają bardzo dobrze.

Bezapelacyjnie mocna poprawa na heblach.

Lukas polecam Ci takie przewody bo na pewno poprawisz hamulce.Nie będzie gorzej więc warto zmienić i żywotność jest dłuższa od gumowych, które mogą pęknąć w którymś momencie.

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalny Goodridge (dwa przewody na przód, jeden na tył) bez możliwości wyboru koloru końcówek/koszulek kosztował mnie na Ebay.co.uk wraz z przesyłką circa 240PLN w lipcu 2008.

http://desc.shop.ebay.co.uk/items/_W0QQPar...s&_osacat=14780

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Intrudera VL 800.240 kg.wagi tylko jedna tarcza z przodu ,z tyłu bębeń.Wiadomo,że zawrotnych prędkości ani przyspieszeń na nim nie uzyskuję.Hamowanie jest ale chciałbym polepszyć przód.Chciałbym by wytracanie prędkości przebiegało szybciej.Zastanawiam się nad stalowym przewodem ale sam nie wiem czy przy tych parametrach motocykla odczuję różnicęWiększość dyskutujących powyżej wypowiada się odnośnie sportowych maszyn.Chciałbym "wyostrzyć" przedni hamulec.

 

Witam. W DragS 650 mimo jednej tarczy zalozylem przewody cham. w stalowym oplocie - i uwiez mi ,ze ma to sens - zwlaszcza jesli zalozysz jeszcze twarde klocki cham. (sintrowe).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chcialbym wstawic u siebie w sradzie stalowy oplot na przod, podoba mi sie opcja tych skrecanych przewodow- tylko teraz pytanie bo nie wiem, czy zrobic tak jak w standardzie czyli dlugi przewod od pompy do zacisku, i drugi krotki z zacisku do drugiego zacisku, czy moze dac 2 przewody osobno do zaciskow?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym wstawic u siebie w sradzie stalowy oplot na przod, podoba mi sie opcja tych skrecanych przewodow- tylko teraz pytanie bo nie wiem, czy zrobic tak jak w standardzie czyli dlugi przewod od pompy do zacisku, i drugi krotki z zacisku do drugiego zacisku, czy moze dac 2 przewody osobno do zaciskow?!

 

Witam. Tez o to wczesniej pytalem, i podobno najlepszym wyjsciem jest zalozenie dwöch przewodöw bezposrednio z pompy na zaciski. (w poniedzialek zamontowalem).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie wróciłem z garażu po zamontowaniu nowych przewodów :)

 

dlugi przewod od pompy do zacisku, i drugi krotki z zacisku do drugiego zacisku,

 

taki układ jest trudniej odpowietrzyć, więc dlatego lepiej

 

dac 2 przewody osobno do zaciskow

 

pzdr :)

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...