NiceTree Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Zależy gdzie zamawiasz, u mnie w mieście na wszystko się czeka 2 tygodnie ale teraz zacząłem zamawiać u Krywulta to rzeczywiście wszystko jest od ręki albo góra 2-3 dni czekania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 zauwazylem ze WR400 ruznia sie zbiornikami paliwa, to znaczy moja ma wyzlobienie pod fotel do samego korka wlewu paliwa inne WR maja zakonczony fotel z 5cm wczesniej, od czego jest to zalezne, zadaje to pytanie poniewaz mam pekniety zbiornik od spodu i musze gdzies kupic taki najlepiej uzywany- a moze ktos ma na zbyciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 zauwazylem ze WR400 ruznia sie zbiornikami paliwa, to znaczy moja ma wyzlobienie pod fotel do samego korka wlewu paliwa inne WR maja zakonczony fotel z 5cm wczesniej, od czego jest to zalezne, zadaje to pytanie poniewaz mam pekniety zbiornik od spodu i musze gdzies kupic taki najlepiej uzywany- a moze ktos ma na zbyciuRóznia się w zależności od rocznika i pewnie opcji.Zakładam, że masz u siebie najczęściej spoptykany w WRkach 12l.Niektóre maja nawet specjalnie powiększane zbiorniki ale to juz w ogóle przeszkadza w ostrej jeździe ponieważ ciężko jest się wgramolić na ten bak w zakrętach.W YZ bak ma 8l i jest bardziej spłaszczony, rózni się też siedzenie ponieważ nie musi podchodzić tak wysoko a dzięki temu łatwiej jest się odpowiednio przesuwać do przodu w zakrętach. A nie idzie tego zbiornika jakoś naprawić: zklajstrować czy pospawać.Sam jeszce się z takim uszkodzeniekm nie spotkałem i nie wiem czy naprawianie będzie skuteczne i bezpieczne ale warto zapytać jakiegś fachmana od spawania plastiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_RK Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 moj zbiornik ma niecale 8 litrow rocznik WR 99, dlatego sie zastanawiam czy ja nie mam YZ z homologacja zarejestrowane jako WR, zawieszenie mam Ohlinsa tylko ze kolo z tylu mam 18" a nie 19" , czy takie wersje byly robione WR,kleilem ten zbiornik kilka razy pekniecie jest od spodu ja sie troche poskacze to poci sie troche strach jezdzic zeby nie dostal samozaplonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 klejenie a spawanie profi to roznica i to ogromna mysle ze warto zaryzykowac i przejsc sie z tym do warsztatu spawajacego plastiki Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 moj zbiornik ma niecale 8 litrow rocznik WR 99, dlatego sie zastanawiam czy ja nie mam YZ z homologacja zarejestrowane jako WR, zawieszenie mam Ohlinsa tylko ze kolo z tylu mam 18" a nie 19" , czy takie wersje byly robione WR,kleilem ten zbiornik kilka razy pekniecie jest od spodu ja sie troche poskacze to poci sie troche strach jezdzic zeby nie dostal samozaplonuNie ma czegoś takiego jak YZ zarejestrowane na WR.Jak już to YZ z homologacja zarejestrowana i tak powinno byc w dowodzie rejestracyjnym.Z resztą co masz za model łatwo sprawdzić po nr. ramy u każdego kto zamawia części do Yamahy no i można pspróbować poszukać w necie . Yamaha oprócz zakodowanego modelu, rocznika itd w nr. ramy ma także własne oznaczenia, które są wybite na wielu częściach i tez mówią o modelu i roczniku. Najłatwiej sprawdzić kopytnik, dźwignie zmiany od biegów, airbox na górze pod siedzeniem i wiele innych o ile nie były te części juz wymieniane.W mojej YZ oznaczenie to 5BE. Zbiorniki 8 litrowe też występowały w WRkach no i tak jak kolega Nitomen napisał klajstrowanie we własnym zakresie jakimis "super glu" to nie to co pożądne spawanie za które zapłacisz max 50 zł zamiast wydawać kilka stów na zbiornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Witam.Z gory sorki ze podepne sie pod temat.A wiec: jaki jest najprostszy sposob na zamontowanie swiatla przedniego w yz250f ? Slyszalem ze montuje sie iskrownik od wr i zaklada sie juz normalnie lampe. Ale domslam sie ze taka czesc kosztuje kupe kasy. Czy nie da sie tego w jakis prostszy sposob rozwiazac ? Reflektor na akumulator raczej odpada :? Moze jakies dynamo ? 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Slyszalem ze montuje sie iskrownik od wr i zaklada sie juz normalnie lampe. W WR jest inny zapłon. inny dekiel(chyba) i do tego instalacja z regulatorem napięcia. Na rajdach przerobione yzfy to mają światło z bateri tak na chwile aby tylko przegląd przejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 Na rajdach przerobione yzfy to mają światło z bateri tak na chwile aby tylko przegląd przejść hehehe widać patenty z 30 lat wcześniej nic sie nie zmieniły ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus77 Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 fik554 śmiało montuj sam akumulator, sprawdza się to całkiem nieźle, ja tak zrobiłem w mojej yz400f i dość dobrze świeciło przez co najmniej dwie godzinki, jedyna niedogodność to ładowanie akumulatora po dłuższej nocnej eskapadzie. No i jeżeli się będziesz za to brał to dobrze zainstaluj akumulator, ja zrobiłem lekką prowizorkę i miałem po kilku skokach potargany filtr powietrza :? . Tez kiedyś zapodałem ten temat:http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...ghlight=#271770 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekWR Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 Mam WR 400f i odradzam kupno tego motocykla. Zawieszenie jest może i dobre ale silnik ... . Jak coś walnie to szykujcie duuużo kasy. Największy minus tego silnika to wał. Nieda się wymienić zębatki od rozrządu , trzeba zmienić pół wału (1000 zł). 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 jak to idzie na gume i czy dobrze ora ?? no pomysl... proste ze idzie, moja wrka idzie z trojki z gazu na przelotowym wydechu no to co dopiero mowic o 400... Haa moja Yz250f idzie na gume z gazu na 4 :) Dzisiaj sprawdzalem - wiem co mowie ;) A co dopiero pomyslec o Yz400-450f.... [ Dopisane: 27-01-2006, 16:17 ]Mam WR 400f i odradzam kupno tego motocykla. Zawieszenie jest może i dobre ale silnik ... . Jak coś walnie to szykujcie duuużo kasy. Największy minus tego silnika to wał. Nieda się wymienić zębatki od rozrządu , trzeba zmienić pół wału (1000 zł). 8O W "zdrowym" motocyklu nie ma prawa nic walnac. Jezli jest naprawde sumiennie servisowana i dogladana, wszytsko robione jest odrazu a nie czeka sie az cos bedzie pukac i stukac to nawet 15lat moze takie moto zupelne bezawaryjnie smigac. Sorry takie sa koszta 4T nic nie zmienisz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 W "zdrowym" motocyklu nie ma prawa nic walnac. taaaaa a nowe motocykle nie mają prawa się zepsuć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 eloelo napisał:jak to idzie na gume i czy dobrze ora ?? no pomysl... proste ze idzie, moja wrka idzie z trojki z gazu na przelotowym wydechu no to co dopiero mowic o 400... Haa moja Yz250f idzie na gume z gazu na 4 WR'ka eloelo też :) . Nie wiem czemu napisal, że z trojki - ja ja z czworki stawiałem. w ogóle ciekawa sprawa, bo raz Bartek wymienił sie na kilka kółek WR'ka za YZ250f z wydechem sportowym. Po rundzie własciciel YZ'ki stwierdził, że maszyny idą identycznie :roll: . A niby WR'ka powinna byc slabsza ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 27 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2006 A niby WR'ka powinna byc slabsza Wink Fabryczna Wr'ka ma 29Km(wersja europejska) a Yz 41Km.Roznice: inna skrzynia biegow(wr dluzsze przelozenia, szczegolne 5tka)W Wr miekki widelec z przodu, lancuch oringowy. Slyszalem cos ze przecina sie jakis szary kabel w Wr i powoduje to zmiane map zaplonow na te z Yz. Jak znajde artykul w SM porownojacy Wr i Yz to zamieszcze tutaj wiecej roznic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.