Andon13 Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Jutro bede ładował aku poraz trzeci w tym miesiącu ;) Prawdopodobnie nie mam ładowania. Od czego zacząć oględziny?Co sprawdzic?Motocykl to Kawasaki GPZ 600r. Ps. Ma ktos pozyczyc prostownik? :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebo2x Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 zacznij od zmierzenia napiecia na zapalonym motocyklu , z wlaczonymi swiatłami i bez , powinno byc min 14V , jesli jest mniej lub napiecie jest w granicach 12-13V i nie rosnie to masz problem,jesli ladowanie bedzie sprawdz czy na wylaczonym kluczyku z akumulatora wyplywa jakis prad ,jesli tak to nie powinien przekroczyc 50 mA jesli jest wiecej wypnij regulator napiecia i sprawdz co sie dzieje . Jesli nie ma ladowania ,a z akumy nie wyplywa zaden prad , trzeba zmierzyc uzwojenia alternatora , wypnij regulator ,przewody fazowe sa 3 najprawdopodobniej beda zolte ,powinny miec przejscie miedzy soba mniej niz 1ohm i zaden nie powinien miec przejscia do masy . Jesli tak jest bedzie dla pewnosci odpal moto z wypietym regulatorem i sprawdz napiecie zmienne miedzy przewodami fazowymi bedzie tam ok 30-50V miedzy kazda z faz (nie z masa).Jesli tak jest znaczy ze masz padniety regulator ,sprawny regulator podczas pracy dosyc mocno sie nagrzewa moze osiagac ok 80oC i wiecej. Jezeli podczas pracy jest zimny jest uszkodzony lub nie ma napiecie z alternatora .Oczywiscie mam nadzieje ze sprawdziłes wszystkie polaczenia regulatora i akumy . powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 a moze masz poprostu słaby akumlator??zobacz ile masz tej cieczy:P w srodku w akumlatorze,jesli malo kup elektrolit,dolej i naladuj:D pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 nie dolewa się elektrolitu tylko wodę destylowaną Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 elektrolit tez mozna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Dolewajac elektrolitu zwiekszyc kwasote roztworu i bedzie du*a blada z plytek akumulatora. Dolewa sie wody destylowanej. Z reszta odsylam to kazdej instrukcji akumulatora - wyraznie zaznaczono, aby dolewki robic woda a nie kwasem. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek89 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 jeśli tak to sorki...ja dolewałem elektoriltu bo tak mi starszy powiedział i wszytko było wporządku...ale jeśli faktycznie tak pisze to zwracam honor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 zacznij od zmierzenia napiecia na zapalonym motocyklu , z wlaczonymi swiatłami i bez , powinno byc min 14V , jesli jest mniej lub napiecie jest w granicach 12-13V i nie rosnie to masz problem,jesli ladowanie bedzie sprawdz czy na wylaczonym kluczyku z akumulatora wyplywa jakis prad ,jesli tak to nie powinien przekroczyc 50 mA jesli jest wiecej wypnij regulator napiecia i sprawdz co sie dzieje . Jesli nie ma ladowania ,a z akumy nie wyplywa zaden prad , trzeba zmierzyc uzwojenia alternatora , wypnij regulator ,przewody fazowe sa 3 najprawdopodobniej beda zolte ,powinny miec przejscie miedzy soba mniej niz 1ohm i zaden nie powinien miec przejscia do masy . Jesli tak jest bedzie dla pewnosci odpal moto z wypietym regulatorem i sprawdz napiecie zmienne miedzy przewodami fazowymi bedzie tam ok 30-50V miedzy kazda z faz (nie z masa).Jesli tak jest znaczy ze masz padniety regulator ,sprawny regulator podczas pracy dosyc mocno sie nagrzewa moze osiagac ok 80oC i wiecej. Jezeli podczas pracy jest zimny jest uszkodzony lub nie ma napiecie z alternatora .Oczywiscie mam nadzieje ze sprawdziłes wszystkie polaczenia regulatora i akumy . Problem jest taki ze nie mam miernika.... A nawet jak bym miał to nie mam zielonego pojecia jak to wszystko zrobic :mrgreen: Chyba musze poszukac jakiegos elektryka :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 na forum dziala mechanik z trójmiasta IDAHO zgloś się do niego na PW Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Chyba musze poszukac jakiegos elektryka zapraszam do mnie. w warsztacie juz byles, wiec trafisz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andon13 Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 na forum dziala mechanik z trójmiasta IDAHO zgloś się do niego na PWJestem jego stałym klientem :mrgreen: zapraszam do mnie. w warsztacie juz byles, wiec trafisz Napewno podjade ale dopiero w przyszłym tygodniu :) A zrobisz mi taki fajny regulator napiecia jak w twoiej VFRce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2005 A zrobisz mi taki fajny regulator napiecia jak w twoiej VFRce?z tamtej wersji nie bylem do konca zadowolony. obecnie pracuje nad druga. mimo wszystko jezeli bedzie padniety regler to i tak polecam uzywke niz moj wynalazek, bo gwarancji dac nie moge - za krotko jezdzilem na nim :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.