Skocz do zawartości

CZ 250 CROSS


Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy, powiedzcie mi cos ciekawego o tej maszynie co jest w temacie postu ;) Nie jestem do konca przekonany czy cos takiego nabyc, ale japonca nie mam zamiaru znow kupowac ze wzgledu na strasznie drogie czesci... Czy taki czlowieczek jak ja- 65kg i 173cm wzrostu z paroletnim doswiadczeniem motocyklowym poradzi sobie z takim rumakiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z doświadczeniem niemal żadnym bo tylko wueskowym nabyłem CZ 380 i jeszcze żyję a na dodatek jestem bardzo zadowolony. Mimo iż śmigałem dopiero pare razy. A o CZ 250 myślę że znajdziesz pare tematów tu na forum. Kornol chyba kolekcjonuje linki do tematów o CZ. Skoro pare lat jeździsz na motorach to nie widze przyczyn dla których miałbyś CZ nie okiełznać. Przy okazji jeśli sąsiadów nie lubisz to za pomocą CZ możesz im ładnie napsuć krwi. Dla mnie CZ to zajebisty sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam cz sa ok tylko to strasznie oporne sprzety i troszke ciezkie wiem to z wypowiedzi kolegow z ktorymi jezdze a co do kosztow czesci japonczykow to masz racje ale japonca naprawisz raz i sezon polatasz a cz to ciagle sie cos psuje moj kolega ma taka wlasnie 250 na sprzedaz bo na 10 wypadow na poligon 7 razy wracal na piechotke tak wiec dobrze sie zastanow nad cezetka chyba ze lubisz mechanikowzc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam cz sa ok tylko to strasznie oporne sprzety i troszke ciezkie wiem to z wypowiedzi kolegow z ktorymi jezdze a co do kosztow czesci japonczykow to masz racje ale japonca naprawisz raz i sezon polatasz a cz to ciagle sie cos psuje moj kolega ma taka wlasnie 250 na sprzedaz bo na 10 wypadow na poligon 7 razy wracal na piechotke tak wiec dobrze sie zastanow nad cezetka chyba ze lubisz mechanikowzc pozdrawiam

 

 

Ale ci sie zaraz na forumie dostanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj dostanie dostanie ;) Najpier odemnie. Spytaj Enguroguaya czy mu się psuje CZ! Spytaj Lucasa! Jak ktoś umie zrobić to się nie psuje. Podstawa to uzyć dobrych części a nie stosować własne burackie patenty na reanimacje starych. Pierdólki będą się psuły bo te sprzęty mają minimum 15 lat więc nie ma opcji żeby były bez obsługowe. Jeśli japiński motor jest w kiepskim stanie to też się będzie sypał. Zajżyj do tematu o Suzuki RM. Przeczytaj co mówi Dominik Szymański. W CZ jest stary zapłon który trzeba ustawiać tak jak w większości demoludów. Chyba że ktoś sobie przełoży motoplat od CZ 125, to poprawia sytuacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podam ci nr do mojego kolegi on chce sprzedac dwie sztuki za 2 tys w sumie to sa dwie ale jedna dzialajaca jak bys byl zainteresowany to podaje nr grzesiek 0507089483 a co do cz to ja nic nie mam kazdy wybiera to na czym chce i lubi jezdzic wiec panowie sie tak nie ekscytujcie a forum jest po to by wyrazac opinie pozdrawiam

 

[ Dopisane: 07-08-2005, 23:33 ]

pozdrawiam jescze raz ;) :D :P :P :banghead: :banghead: :) :( :!: :!: :!: :!: :!: :P :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam cz sa ok tylko to strasznie oporne sprzety i troszke ciezkie wiem to z wypowiedzi kolegow z ktorymi jezdze a co do kosztow czesci japonczykow to masz racje ale japonca naprawisz raz i sezon polatasz a cz to ciagle sie cos psuje moj kolega ma taka wlasnie 250 na sprzedaz bo na 10 wypadow na poligon 7 razy wracal na piechotke tak wiec dobrze sie zastanow nad cezetka chyba ze lubisz mechanikowzc pozdrawiam

To niech kolega da CZ'te komus kto chociaz troche zna sie na mechanice... U mnie bylo troche inaczej. Na 4 wypady CZ i YZ 2 razy Yz pchalismy :mrgreen: . Po pieerwsze w CZ wszystko musi byc na podkladki sprezynujace bo odkreci sie od wibracji. Po drugie ZERO powtarzam ZERO patentow. Wszystko ma byc jak w orginale i sprzet przelata spokojnie caly sezon bez problemu. Marjan ja Ci na poczatek polecam CZ 125 typ 516. Masz 6 biegow i nie duzo wieksza moc. SMiem nawet twierdzic ze CZ'ta dostarczy Ci wiecej wrazen niz japonska 125cc :mrgreen: . Po prostu jest strasznie agresywna i ponizej ok 8000 obrotow gasnie, ale jak juz przekroczy ten prog to naprawde wymiata. Taki KDX'ik troche po dupie dostaje :roll: . Hmmm co jeszcze: remont generalny wyniosl mnie 250zł :mrgreen: , a czesci szukalem 15 minut. Z tym ze toporna to sie nie zgadzam, bo u mnie wszystko dziala strasznie mieciutko a kanapa jest jak fotel. Za te pieniadze to zdecydowanie najlepszy motocykl pozatym mozna sie w nich zakochac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO dawno na forum nie byłem :evil: Sam mam CZ 125 i właśnie w te wakacje jeżdziłem CZ 250. Róznica jest przeogromna, ale jak miałes juz do czynienia z "crossikami" to myśle, że po tygodniu jazdy powinieneś dojśc do jakiejś tam wprawy :P . Ja waże 60kg i 172cmm na CZ 250 to do 3 biegu na koło rwie bez żadnych problemów, naprawde mocny sprzęt, przełozenia idealnie dobrane. Tylko jak się nie ma wprawy to w zakręt tak łatwo nie wejdziesz :D. Co do awaryjności to było juz mnustwo na tym forum i wypowiadałem się gdzie mogłem np. tu http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...0&highlight=off ale juz mi się nie chce ciągle z kimś kłócić, ale honoru CZ CROSS i tak bede bronił. Jak masz dobrze zrobioną, lejesz dobry olej wymieniasz tłok kiedy trzeba to latasz bez problemów. Więcej nie pisze wystarczy poszukać. I nigdy nie sugeruj się "..że kolega/znajomy kolegi miał i mówił...". Wystarczy porozmawiać z Lucasem, Browarnym i innymi (PZDR for all), albo wejśc na www.czforum.xt.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...