Krookie Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Mam problem, silnik ewidentnie nie chce pracować na równych obrotach.. Pracując na jałowym, terkocze w granicach 1000-1300 obr/m, po przygazówce obroty spadaja poniżej 900 i powoli zdycha.. koniec końców jesli nie zdechnie to historia się powtarza. Co jest grane? Zaczeło się od wjechania w dziure - od tego momentu (od uderzenia) przestal działać jeden cylinder-co się później okazało - mechanicznie wszystko gra. Gaźnik był wyczyszczony.. no i wymienione świece i kablePo uruchomieniu zaczął pracować owy cylinder... ale czasami zdycha.dodatkowo jego praca jest totalnie niemiarowa (jak wspomniałem na początku) No i utknąłem w martwym punkcie... Co jest? Powinienem gonić do elektryka?? Pozdro.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 sprawdz polaczenia przy cewkach, zreszta w vt sa 2 swiece na cylinder - powyciagaj po jednej z fajek na cylinder (oryginalne swieczki zostaw w glowicy), wloz jakies dobre swieczki, do masy z nimi, i uruchom. zobacz, czy jak sie ten gar wylacza, to zanika rowniez iskra na tej wyciagnietej swiecy - wtedy bedzie wiadomo - elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krookie Opublikowano 5 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2005 sprawdz polaczenia przy cewkach, zreszta w vt sa 2 swiece na cylinder - powyciagaj po jednej z fajek na cylinder (oryginalne swieczki zostaw w glowicy), wloz jakies dobre swieczki, do masy z nimi, i uruchom. zobacz, czy jak sie ten gar wylacza, to zanika rowniez iskra na tej wyciagnietej swiecy - wtedy bedzie wiadomo - elektryka.przy nie działajacym garze iskra jest na obu garach na wszystkich swiecach - cięzko stwioerdzić czy tak jak być powinna - wygląda na taką samą jak na garze który chodzi bez zarzutu-natomiast co do cewki - moge spróbować podmienić z tym że gar zdycha raz na jakiś czas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 no wlasnie masz tak dlugo robic eksperyment az Ci zgasnie wtedy, kiedy bedziesz obserowal i zobaczysz, czy zanikla iskra czy nie. bo jezeli patrzysz caly czas na iskry, jak silnik chodzi ok, to doswidczenie nie ma sensu. mozliwe, ze przyczyna jest taka, ze zaworek iglicowy sie zawiesza w gazniku. ale to tylko gdybanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Zdaje mi się, że Martius miał podobny problem po wjechaniu w dziurę. O ile mnie pamięć nie myli była to sprawka modułu zpłonowego. Dopisane:Radzę poszperać w wyszukiwarce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krookie Opublikowano 6 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 moduł zapłonowy - sprawny:/n tą chwilę oba gary działają, pozostaje nierówna praca silnika..beda sprawdzone jeszcze cewki, jesli okaze sie ze to tez ok - i wróce do punktu wyjscia..gaznik..szlag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martius Opublikowano 6 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2005 Nie jest takie pewne czy modul sprawny.To jest elektronika wystarczy ze od czasu do czasu przerywa np przy wyzszych czy nizszych obrotach i zaczyna fiksowac.Moduly sa dwa jednakowe wiec zamien je miejscami i zobaczysz czy tak samo nierowno pracuja. Ja mam teraz inny problem a raczej raz mam a raz nie ale przypuszczam ze ajkas sprawa z ukladm paliwowym lub samym paliwem. Przy wiekszych obrotach i np przejechaniu z 3 min w granicach 120 naraz zachowuje sie tak jakby paliwa brakowalo.Mialem juz wczesnie jtak przez 2 baki paliwa potem sie uspokoilo jak wymienilem paliwo i wydawalo sie ze to wina paliwa. Nastepnie nalalem nowego i cos podobnego zaczelo sie dziac ale ostatnio specjalnie ja troche dociskalem 130-150 na trasie AK a ze na rezerwie byla to niewiele brakowalo zebysmy ja z Lady Shadow pchali na CPN :) (musialem wstzachac jak padla na skrzyzowaniu i jakos do pobliskiego BP sie doturlalem. No i przy ostatnim testowaniu zachowywala sie OK - no nie wiem moze musi wycisk dostac aby sie rozruszala :)Najgorsze to to ze jednak oleju to mi pobiera duzo choc ogolnie jestem zadowolony z niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 Z opisu wynika że masz problem z regulacją gaźników lub fałszywym powietrzem na dolotach. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browar Opublikowano 7 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2005 ..ja doslownie wczoraj wrocilem od kumpla z garazu i tez mialem ten sam problem ... ...wyczyscilismy gazniki i zrobilismy synchro i juz chodzi rowno na wolnych obrotach ... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mika88 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Z opisu wynika że masz problem z regulacją gaźników lub fałszywym powietrzem na dolotach.witam ja też mam problem z moja honda shadow vt500 a mianowicie na zimnym ładnie chodzi na wolnych obrotach ale jak sie rozgrzeje to faluje na wolnych co to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Gaźniki do regulacji Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mika88 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 witam ja też mam problem z moja honda shadow vt500 a mianowicie na zimnym ładnie chodzi na wolnych obrotach ale jak sie rozgrzeje to faluje na wolnych co to moze byc cawka honda shadow vt 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.