Kaze Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Według mnie jeśli np. CR nie idzie na 1 biegu na koło to jest to zaleta dla niezbt zaawansowanych kierowców. Tak mi sie wdaje przynajmniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewertas Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Jak nie idzie na kolo to przynajmiej cie tak szybko nie nakryje ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 no ja mam w stalowej i z gazu na twardej przyczepnej nawierzchni moze mi sie 2 razy udalo poderwac kolo (nie wiem jak wysoko) na 1 oczywiscie ostatnio bedac na torze kombinowałem troche (beda zdjecia) i strzal ze sprzegla z jedynki siedze na koncu blotnika ladnie szla do gory ale warunek przyczepna nawierzchnia bo jak bardziej sypki piach (nawet mokry) to zrywa przyczepnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hormon Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 A bez siadania na tylnim blotniku niechce isc ?? ja w mojej yz siadam na baku 1 i ogien idzie jak glupa . Pewnie jednak cos siedzi w tej geometri. Jak nie idzie na kolo to przynajmiej cie tak szybko nie nakryje ;) NIe wiem wcale czy to taka zaleta , wyobraz sobie jak masz przed soba jakas przeszkode i musisz przod poderwac a tu zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 przed soba jakas przeszkode i musisz przod poderwac no tyle to daje rade ;) w niedziele na torze tak probowalem i bez problemy na whoopsach idzie odkrecasz gaz pociagasz za kiere i juz jest kolo w gorze lekko zeby nie zachaczyc o nastepnego ale mi chodzi o to ze nie ma tak ze buu dodajesz gazu i juz ladnie na 1 smigasz potem 2 bieg 3 itd :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 enduroguy : nie zgadzam sie z tym ze CR-ka nie idzie na kolo. Mam CR-ke z 95r. czyli stalowa rama,za dobrze nie umiem stawiac na kolko, ale legalnie na 2 z gazu idzie na kolo (duzo co prawda nie podjade bo cienas jeszcze ze mnie) ,ale moj kumpel jedzilm moja CR-ka (ma troche wiecej odemnie doswiadczenia) i stawial na kolko z 3 z gazu(na dosc twardym piasku) takze , z tym stawianiem na kolko to mysle ze zalezy od umiejetnosci a no i tez od stanu danej CR-ki;] to Tyle ,pozdrawiam enduro & crosso MANIAKOW ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 no to widac na CR na której ja latałem była jakaś nadzwyczaj dobra bo sie dźwigała nawet na 3 jak koło złapało przyczepnosci, fakt ze w porównaniu do YZ ten bike nie ma w ogóle dołu (prawie jak CZ rlz ;) ) ale jak przechodzi około połowe zakresu obrotów to jest z czym powalczyć na torze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 No właśnie panowie coś mi się zdaje że ta plotka że CR nie idzie na koło to mit, ja jeździlem paroma CRkami 125 i każda szła bez problemu na koło przy zmianie biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 No właśnie panowie coś mi się zdaje że ta plotka że CR nie idzie na koło to mit, ja jeździlem paroma CRkami 125 i każda szła bez problemu na koło przy zmianie biegu.No to widocznie zalezy od rocznika. Zielorzowi nie idzie, a Strzałkowi tez nie szla :mrgreen: . Jedno jest pewne: YZ na koło staje praktycznie sama (z 4 z gazu spokojnie idzie wyrwac) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Mój SX podnosi przód na 1,2,3 i 4 biegu przy przyspieszaniu. Jak siądę z tyłu i wyrwę kierownicę do góry to z 4 idzie postawić na koło. Rama oczywiście stalowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 chociaz na asflacie czuje ze moja bym postawil ;) bo jak jade do mates i odkece siedzac na srodku to czuje jak by przod chcial sie uniesc :D wtedy pociagnac i jest ale tak to nie wiem po zimie bede probowal bo moto przejdzie generalny remont i bede wiedzial co w nim siedzi :P a teraz to moze jest troche dobita moze nie takie gdybanie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.