Skocz do zawartości

Roznica w zebatkach w GS'ach ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Siema!

Ostatnio chcialem sobie kupic inna zebatke do siebie do GS'a!

Powaznie myslalem o 15 lub 14! (teraz mam oryginlana 16 :( )

Ale okazalo sie ze zebatki do GS <93 kosztuja okolo 25-30zl! A do GS94< okolo 50zl!

Pech chcial ze mam GS'a 500 z 1994 roku :|

Powiedzcie mi czym sie roznia te zebatki ? nie da sie jakos pokabinowac :|

bezsensu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da ci to nieznaczny wzrost przyspieszenia przy mocnym wyzylowaniu silnika...

spadnie predkosc maxymalna...

zwiekszy sie spalanie  

zmniejszy trwalosc silnika...

uwierz mi ze nie warto

 

nie spadnie predkosc maks bo gs nie dokreca sie do czerwonego pola na 6 o szybciej idzie na 5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to fabryczne przełożenia sa wystarczająco "krótkie"

co, ze niby w GS500? Zdecydowanie sie nie zgadzam. GS na 6-tym biegu nie przyspiesza wcale, na piatce tez nie jest za rozowo. Ma to duze znaczenie szczegolnie gdy sporo sie jezdzi we dwoje, albo lubi polatac ostrzej. Zmiana zebatki przedniej w GS500 na mniejsza o jeden zab jest bardzo popularna wsrod uzytkownikow tego motocykla, takze na zachodzie.

 

Majac GS500 tez zmienilem przednia zebatke na mniejsza o zabek. Fakt - biegi staly sie "krotsze", ale za to moto odczuwalnie lepiej przyspieszalo z dolu (o ile mozna w ogole o czyms takim mowic w przypdaku 500-tki). Spalanie wzroslo o max. 0,5l na 100km, przy ostrzejszym kreceniu. Vmax nie spadlo, bo jak juz ktos zauwazyl, na oryginalnych przelozeniach GS nie dokreca sie nawet do czerwonego pola przy Vmax.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.jtsprockets.com/52.0.html

Zobacz sobie w katalogu firmy JT Sprockets jaka jest różnica (poza ceną) w zębatkach między rocznikiem 93, a 94. Są tam rysunki także wszystko dobrze widać.

Boniek

gg 644826

Yamaha TDM900

Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0&...sel_uid=1587&p=

 

 

bradzo fajnie na dole pokazane jest jak zmieniaja sie przelozenia po zmianie zebatek. Dziwne ze gs przed 94 maja wiecej mozliwosci np zalozyc na przod 18 a na tyl 49 (zebatki dluzej pociagna bo wiecej zebow) ale w tym wypadku przelozenia beda ciut krotsze inz 15 - 39

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GS na 6-tym biegu nie przyspiesza wcale, na piatce tez nie jest za rozowo

 

no nie zgodze sie...moja GS na 6tce leci 160 km/h tzn sama sie rozkula z okolo 100 ... owszem elastycznoscia nie grzeszy na tym biego ale nie jest oki ...

na piatce szla 190 ...w tym sezonie nie mialem okazji probowac...

kurde..jakos nie wieze ze zmiana zebatki nie zmniejsza predkosci max...no ale nie probowalem wiec nie wiem :)

 

pozdro!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie zgodze sie...moja GS na 6tce leci 160 km/h tzn sama sie rozkula z okolo 100 ... owszem elastycznoscia nie grzeszy na tym biego ale nie jest oki ...

tu nie chodzi o to ile jedzie, a jak przyspiesza. Moj byly GS dociagal na 6-tce do 180, ale co z tego, skoro do dynamicznego wyprzedzania (od powiedzmy 120-130) niejednokrotnie trzeba bylo zrzucic dwa w dol. Inaczej trwalo to cala wiecznosc. A jak sie jechalo w dwie osoby albo sypalo w trasie za mocniejszymi sprzetami to juz w ogole porazka... Mniejsza zebatka nieco to poprawila, ale bez zadnych wielkich rewelacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...