Skocz do zawartości

JAKI LAKIER????


Gość kogoot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Zadaj te pytanie w sklepie z lakierami . Pozdrawiam

 

:?: :?: :?:

 

To jest forum motocyklistów, dla motocyklistów i przez motocyklistów :!: Jak Kolega Kogoot ma problem z dobraniem lakieru do moto, to trzeba mu chyba pomóc, a nie do sklepu, jak po fajki wysyłać :? :? :? .

Kogoot, sorry, nie znam się na lakierach, ale założe się, że jakiś uczynny spec się rychło odezwie i pomoże :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

To sam mu poszukałem:

 

http://www.republika.pl/ts_350/warsztat6.htm

 

oraz wywody precli (tam jednak są motocykliści-lakiernicy :D )

 

"Mam zapytanie odnośnie lakierowania akrylem - chodzi o zwykly lakier połysk,

kokretnie - czarny :] . Po krotkiej rozmowie z lakiernikiem dowiedzialem

sie, ze aby pomalowac (odnowic) sobie moto takim lakierem musze zanabyc:

- podklad - koniecznie akrylowy, bo tlenkowy jest z miejsca

zdyskwalifikowany

- lakier bazowy - czyli ten z wlasciwym kolorem + utwardzacz

- lakier bezbarwny - zeby wzmocnic powierzchnie bazowa + utwardzacz

- opcjonalnie szpachla :D)

Dowiedzialem sie rowniez, ze ceny tych wszystkich specyfikow (kazdy - puszka

litrowa) wyniosa mnie okolo 200zl.

Prosze o potwierdzone informacje na temat lakierowania akrylem. Przypominam

rowniez, ze chodzi o zwykly blyszczacy sie lakier, a nie o metalik. Nowa

powloka bedzie kladziona na stara, fabryczna (ts350) z ewentualnymi

fragmentami szpachli. Najbardziej interesuje mnie fakt, czy ostatnia

warstwa - bezbarwna, jest koniecznie potrzebna?

Chetnie tez spojrze na jakas opinie - porownanie lakieru renowacyjnego i

akrylowego. Czy warto ładować sie w koszty?

insane_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

TS350 - going the distance."

 

 

"> - podklad - koniecznie akrylowy, >bo tlenkowy jest z miejsca

> zdyskwalifikowany

jesli nie bedziesz kladl szpachli,nie masz obic/obtarc itd to nie trzeba