dyrmaz Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 WITAJCIEco to moze byc? gdy silnik jest zimny (odlpala bez problemu czy zimny czy cieply-z tym nie ma problemu) to chodzi ok, czyli pali na wszystkie 4 cylindry, natomiast po przejechaniu okolo kilometra a wiec po rozgrzaniu lekkim zaczyna sie dlawic, tzn pracuje ale tak jakby na 3 cylindry lub nawet dwa, potrafie wyczuc ruchem manetki w ktorym miejscu chodzi prawidlowo, czyli jak trzymam manetke w jednym polozeniu to jest ok ale i to nie zawsze, gdy juz chce przyspieszyc to wtedy jakby sie dlawil, mowiąc prosciej - pryka a nie ciagnie rowno :buttrock: dlaczego jak jest zimny to lepiej chodzi? czy mogą to byc swiece? ( kurcze wymienialem miesiac temu na nowe NGK-zrobilem na nich okolo 700 km) Dodam ze stalo sie tak po tym jak moto stalo 3 dni -ulewne dni pod chmurką- wyjechalem i zapomnialem go nakryc-nie moge sobie tego wybaczyc ze go nie nakrylem! poza tym akumulator mi siadl przez te dni ale juz wymienilem na nowy. czy tak sie moze zachowywac motocykl gdy np powpadaja zawory? dodam jeszcze ze jak przyspieszam to silnik chodzi tak na zmiane ,ciągnie na 4 cyl. i za chwile jakby na 2 lub 3 , i tak na przemian, co sekunde, co kilka sekund, zalezy jak manetke odkrecam, czasem gdy ją powoli odkrecam to jest ok. i to tez nie zawsze.PomózciePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 Może któryś zawór jest za ciasno ustawiony i się podpiera po rozgrzaniu? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 Niestety powodow moze byc co najmniej kilka poczynajac od wymienionego przez Tomka zaworu a konczac na roznych elementach instalacji elektrycznej i na odleglosc to raczej nie do naprawienia.Proponuje wizyte w warsztacie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Sprawdź czy niema przebic na przewodach od cewek (najlepiej przy zgaszonym swietle w ciemnym garażu - widac każda iskierkę). I przejżyj instalację elektryczną może gdzieś coś nie łączy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Skoro usterkę zauważyłes po zalaniu przez wodę to szukaj raczej usterk z tym związanych. Przebicie na przewodach zapłonowych, cewkach itp. a może poprostu woda w paliwie? Jak np. cewka była wilgotna i dostała przebicia to iskra szybko wypali sobie ścieżkę i bedzie po tym zwęglonym śladzie uciekać. Jaki wiadomo przeskoczy tam gdzie ma najmniejszy opór. W/g mnie zawór nie podpiera się "z dnia na dzień" ... Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyrmaz Opublikowano 31 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 Hmm, wielkie dzięki za podpowiedz, jutro zawoze moto do mechanika i podpowiem mu Wasze opinie na ten temat. Po naprawie dam znać co było, mam nadzieje, ze nie bedzie to nic powaznego.POZDRAWIAM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 widze po avatarze, ze masz gsxr i to chyba olejak. wczoraj mnie sie dokladnie to samo stalo, z tym ze zaczol przerywac miedzy 5 a 6 tys. obrotow, potem nagle zaczol palic na 2 gary, ledwo dojechalem do roboty(a juz bylo to pod sama robota). Po wyjsciu z roboty zapalil normalnie, ale przerywaczka nadal jest miedzy 5 a 6 tys. Niedlugo wybieram sie z nim do zsynchronizowania gaznikow i przeczyszczenia ich, bo chyba tu lezy problem, jak i w wysokiej temperaturze na zewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 W/g mnie zawór nie podpiera się "z dnia na dzień" ...Nie doczytałem dokładnie :oops: Izwienitie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyrmaz Opublikowano 1 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2005 widze po avatarze, ze masz gsxr i to chyba olejak mialem, teraz mam kawasaki zxr 750H i to z nim mam problem. GSXRek chodzil idealnie, całą zimę nim przejezdzilem i wiosne. był to GSXR 600W wodniak wersja USA. wersja niespotykana w europie bo byly tylko na rynek USA robione te 600tki. dzis go zawoze (Kawe) do magika. [ Dopisane: 01-08-2005, 22:58 ]zawory ssące do wymiany :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 [ Dopisane: 01-08-2005, 22:58 ]zawory ssące do wymiany :( nawet nie gadaj, jesli u mnie to samo, to bede zmuszony do szybszej modyfikacji 7/12 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyrmaz Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 w gsxr-ce to wstawisz z bandita silnik a ja ? co do mojego wejdzie? cholera go wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechnowak Opublikowano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2005 w gsxr-ce to wstawisz z bandita silnik a ja ? co do mojego wejdzie? cholera go wie zapewniam Cie , ze wymiana zaworow to mniejszy koszt niz caly silnik z B12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.