Skocz do zawartości

nie pali na wszystkie cylindry gdy juz sie zagrzeje


dyrmaz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAJCIE

co to moze byc? gdy silnik jest zimny (odlpala bez problemu czy zimny czy cieply-z tym nie ma problemu) to chodzi ok, czyli pali na wszystkie 4 cylindry, natomiast po przejechaniu okolo kilometra a wiec po rozgrzaniu lekkim zaczyna sie dlawic, tzn pracuje ale tak jakby na 3 cylindry lub nawet dwa, potrafie wyczuc ruchem manetki w ktorym miejscu chodzi prawidlowo, czyli jak trzymam manetke w jednym polozeniu to jest ok ale i to nie zawsze, gdy juz chce przyspieszyc to wtedy jakby sie dlawil, mowiąc prosciej - pryka a nie ciagnie rowno :buttrock: dlaczego jak jest zimny to lepiej chodzi? czy mogą to byc swiece? ( kurcze wymienialem miesiac temu na nowe NGK-zrobilem na nich okolo 700 km) Dodam ze stalo sie tak po tym jak moto stalo 3 dni -ulewne dni pod chmurką- wyjechalem i zapomnialem go nakryc-nie moge sobie tego wybaczyc ze go nie nakrylem! poza tym akumulator mi siadl przez te dni ale juz wymienilem na nowy. czy tak sie moze zachowywac motocykl gdy np powpadaja zawory? dodam jeszcze ze jak przyspieszam to silnik chodzi tak na zmiane ,ciągnie na 4 cyl. i za chwile jakby na 2 lub 3 , i tak na przemian, co sekunde, co kilka sekund, zalezy jak manetke odkrecam, czasem gdy ją powoli odkrecam to jest ok. i to tez nie zawsze.

Pomózcie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety powodow moze byc co najmniej kilka poczynajac od wymienionego przez Tomka zaworu a konczac na roznych elementach instalacji elektrycznej i na odleglosc to raczej nie do naprawienia.

Proponuje wizyte w warsztacie.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro usterkę zauważyłes po zalaniu przez wodę to szukaj raczej usterk z tym związanych. Przebicie na przewodach zapłonowych, cewkach itp. a może poprostu woda w paliwie?

Jak np. cewka była wilgotna i dostała przebicia to iskra szybko wypali sobie ścieżkę i bedzie po tym zwęglonym śladzie uciekać. Jaki wiadomo przeskoczy tam gdzie ma najmniejszy opór.

 

W/g mnie zawór nie podpiera się "z dnia na dzień" ...

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze po avatarze, ze masz gsxr i to chyba olejak. wczoraj mnie sie dokladnie to samo stalo, z tym ze zaczol przerywac miedzy 5 a 6 tys. obrotow, potem nagle zaczol palic na 2 gary, ledwo dojechalem do roboty(a juz bylo to pod sama robota). Po wyjsciu z roboty zapalil normalnie, ale przerywaczka nadal jest miedzy 5 a 6 tys. Niedlugo wybieram sie z nim do zsynchronizowania gaznikow i przeczyszczenia ich, bo chyba tu lezy problem, jak i w wysokiej temperaturze na zewnatrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze po avatarze, ze masz gsxr i to chyba olejak

 

mialem, teraz mam kawasaki zxr 750H i to z nim mam problem. GSXRek chodzil idealnie, całą zimę nim przejezdzilem i wiosne. był to GSXR 600W wodniak wersja USA. wersja niespotykana w europie bo byly tylko na rynek USA robione te 600tki. dzis go zawoze (Kawe) do magika.

 

[ Dopisane: 01-08-2005, 22:58 ]

zawory ssące do wymiany :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...