Enduras Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 W DT80 nie ma YPVS, jest to zawór który zamyka i otwiera sie w zależności od obrotów , steruje on kanałem wylotowym, daje on kopa na niższych obrotach i poprawia charakterystyke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Czy ktos sie orientuje jak najlepiej ustawic YPVS ? konkretnie zalezy mi na mocy w srednich(bo glownie na tych jezdze) i troche na wysokich obrotach(czasem trzeba przypałowac) na niskich obrotach nie jezdze prawie wcaleczy tylko podniesc ten z prawej a ten z lewej zostawic w spokoju czy moze tez go troche opuscic ? :roll: bede dzis probowal ustawic mniej wiecej tak jak koles tutaj, ciekawe jaki bedzie efekthttp://www.bikepics.com/pictures/371898/ aha jeszcze jedno, orientujecie sie moze o co mu chodzi z tym ??http://www.bikepics.com/pictures/371906/http://www.bikepics.com/pictures/371896/ze niby co to daje ? :roll: tez sprobuje :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Moje stare oczy widzą dziurę w obudowie filtra powietrza?Rozwiązania takie widziane są w MX, więcej powietrza z racji mniejszych oporów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 hmm przeciez ta dziurka(a raczej dziura-jezeli o to chodzi, chyba ze czegos nie zauwazylem) to jest normalnie w DT, tylko ze tam jest jeszcze taka guma na tym ktorej tu nie ma(ktora podobno nalezy wywalic, tez jej nie mam). Chodzi mi tylko po co to zaklejac taśmą aby dziura miala dlugosc 3.9cm ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_87 Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Jeździłem dzisiaj DTką Lukasa i powiem że dla mnie bomba:)Na 2 biegu z gazu bez problemu da się ją postawić na koło, a stoppie to sama przyjemność:) Oczywiście liczą się umiejętności;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 JA musze sie poduczyc z 2 jechac na gumie musze obczaic technik to znaczy jak wiecej jechac zhamulcem itp :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuRi Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2005 Trenuj trenuj a już niedlugo będziemy podziwiać Lucasa jak na swojej DTce przejeżdza na gumie całą długość toru :) Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 witamustawilem YPVS tak jak ten koles na zdjeciu ktore zamiescilem wyzej, musze powiedziec ze faktycznie na dole nic sie nie dzieje i w miare rowno przyspiesza, o tyle potem ma takiego ostre przyje*anie, przyspieszenie sie polepszylo jezeli sie ciagnie po obrotach natomiast elastycznosc silnika spadla, co zreszta bylo jasne. Wczesniej z 3 nie umialem wyrwac z gazu na gume teraz gdy przeciagne tak do srednich obrotow da sie dzwignac =) =)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 no ja dzisiaj pocwiczylem i jak jest przyczepna powierchnia to bez problemu ide z gazu a u matesa przed domem (asflat) to miodzio 1 dodaje gaz i juz jestem teraz trzeba sie z tym oswoic i probowac wzucic 2 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 ma mialem tak ustawiony jak kupilem moze troche inaczej ale dył tez mam dobry a przy 7-8 tys dostaje kopa ładnego :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Co do stawiania na kole to musze pochwalić moją TS. Po remoncie stawiam ją na koło z 2 z gazu :!: Bez żadnych strzałów ze sprzęgła jak wcześniej ;)Nabieram do niej coraz większego sentymentu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 kurde ja tam jakos nie umiem dzwigac z klamy na gume, nawet z drugiego biegu a teraz z gazu idzie z trójki ... moze mi powiecie jak najlepiej wyrywac z klamy na drugim biegu? z jakiej szybkosci i obrotow? czy trzeba troche szarpnąc(raczej sie za bardzo nie da bo lewa reka na klamie) bo na pierwszym to nie ma z tym problemu... :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas_lbn Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 z 3 Ci z gazu idzie na gume ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejtomecki Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 szła z dwójki wczesniej na starych ustawieniach ypvs ale na nowych teraz jak przeciagne po obrotach prawie do tego momentu gdzie dostaje "power" tak ze jak szarpne i dzwigne koło to w powietrzu dochodzi do tego momentu gdzie dostaje powera, wtedy wychodzi do piona. Jednak ostatnio w polach przelecialem na gumie, coprawda na jedynce ale teraz mam obawy co do jazdy :mrgreen: to ktos wie jak zrobic zeby sprzet poszedl z dwójki na gume z klamy? bo ja sie przesune lekko do tylu, jade tak z 15km/h wciskam sprzeglo jednoczesnie odkrecajac gaz na maxa, kolo podniesie sie troche jednak zaraz spada ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 bo ja sie przesune lekko do tylu, jade tak z 15km/h wciskam sprzeglo jednoczesnie odkrecajac gaz na maxa, kolo podniesie sie troche jednak zaraz spada Sad Wydaje mi sie ze 15km/h na 2jce to zdecydowanie za malo ! Przy takich obrotach silnik nie ma zupelnie sily !Ja na swojej dt80 robilem to tak... Jedziesz sobie spokojnie w okolicy obrotow gdzie masz najwiekszego powera np. 7tys. Toczysz sie na biegu, gdy osiagniesz dokladnie 7tys wciskasz sprzeglo, odkrecasz manete i natychmiast puszczasz klamke, oczywiscie nie zamykajac gazu ;) Na poczatku odkrecaj mniej gazu coby nie wyladowac na plecach ;) pozdr :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.