Skocz do zawartości

dt 125 r Idzie wam na koło ??


Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktos sie orientuje jak najlepiej ustawic YPVS ? konkretnie zalezy mi na mocy w srednich(bo glownie na tych jezdze) i troche na wysokich obrotach(czasem trzeba przypałowac) na niskich obrotach nie jezdze prawie wcale

czy tylko podniesc ten z prawej a ten z lewej zostawic w spokoju czy moze tez go troche opuscic ? :roll:

 

bede dzis probowal ustawic mniej wiecej tak jak koles tutaj, ciekawe jaki bedzie efekt

http://www.bikepics.com/pictures/371898/

 

aha jeszcze jedno, orientujecie sie moze o co mu chodzi z tym ??

http://www.bikepics.com/pictures/371906/

http://www.bikepics.com/pictures/371896/

ze niby co to daje ? :roll: tez sprobuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm przeciez ta dziurka(a raczej dziura-jezeli o to chodzi, chyba ze czegos nie zauwazylem) to jest normalnie w DT, tylko ze tam jest jeszcze taka guma na tym ktorej tu nie ma(ktora podobno nalezy wywalic, tez jej nie mam).

Chodzi mi tylko po co to zaklejac taśmą aby dziura miala dlugosc 3.9cm ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

ustawilem YPVS tak jak ten koles na zdjeciu ktore zamiescilem wyzej, musze powiedziec ze faktycznie na dole nic sie nie dzieje i w miare rowno przyspiesza, o tyle potem ma takiego ostre przyje*anie, przyspieszenie sie polepszylo jezeli sie ciagnie po obrotach natomiast elastycznosc silnika spadla, co zreszta bylo jasne. Wczesniej z 3 nie umialem wyrwac z gazu na gume teraz gdy przeciagne tak do srednich obrotow da sie dzwignac =) =)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja tam jakos nie umiem dzwigac z klamy na gume, nawet z drugiego biegu a teraz z gazu idzie z trójki ... moze mi powiecie jak najlepiej wyrywac z klamy na drugim biegu? z jakiej szybkosci i obrotow? czy trzeba troche szarpnąc(raczej sie za bardzo nie da bo lewa reka na klamie) bo na pierwszym to nie ma z tym problemu... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szła z dwójki wczesniej na starych ustawieniach ypvs ale na nowych teraz jak przeciagne po obrotach prawie do tego momentu gdzie dostaje "power" tak ze jak szarpne i dzwigne koło to w powietrzu dochodzi do tego momentu gdzie dostaje powera, wtedy wychodzi do piona. Jednak ostatnio w polach przelecialem na gumie, coprawda na jedynce ale teraz mam obawy co do jazdy :mrgreen:

to ktos wie jak zrobic zeby sprzet poszedl z dwójki na gume z klamy? bo ja sie przesune lekko do tylu, jade tak z 15km/h wciskam sprzeglo jednoczesnie odkrecajac gaz na maxa, kolo podniesie sie troche jednak zaraz spada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ja sie przesune lekko do tylu, jade tak z 15km/h wciskam sprzeglo jednoczesnie odkrecajac gaz na maxa, kolo podniesie sie troche jednak zaraz spada Sad

 

Wydaje mi sie ze 15km/h na 2jce to zdecydowanie za malo ! Przy takich obrotach silnik nie ma zupelnie sily !

Ja na swojej dt80 robilem to tak... Jedziesz sobie spokojnie w okolicy obrotow gdzie masz najwiekszego powera np. 7tys. Toczysz sie na biegu, gdy osiagniesz dokladnie 7tys wciskasz sprzeglo, odkrecasz manete i natychmiast puszczasz klamke, oczywiscie nie zamykajac gazu ;) Na poczatku odkrecaj mniej gazu coby nie wyladowac na plecach ;)

pozdr :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...