Gość guzik_Darek Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Wiem że jest MZ z silnikiem 300 cc. I ma moc chyba 24 KM (tyle co Jawa 350). Czy jest to tylko silnik z 251 z powiększoną pojemnością czy jest to całkiem nowa jednostka. Jeśłi jest to ten sam silnik to czy możńa zrobić ETZ 251 na 301?? Może i to jest proste dla kogoś ale ja nie wiem i chciałem zapytać :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Z tym że o części do 301 bardzo ciężko. I wydaje mi się że czytałem o tym, że to ma tylko zmieniony cylinder-tłok, ale pozostałe części są takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 I wydaje mi się że czytałem o tym' date=' że to ma tylko zmieniony cylinder-tłok, ale pozostałe części są takie same.[/quote']Właśnie o tym myślałem. Czyli można kupić większy cylinder i tłok i mieć dodatkowe 3 KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Czyli można kupić większy cylinder i tłok i mieć dodatkowe 3 KM ?? Jeśli tylko znajdziesz, w co szczerze wątpie. Ewentualnie sprowadzać z Niemiec, ale to już impreza niewarta zachodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7987802049&rd=1 może ty znasz lepiej niemiecki. Czy ta aukcja to chodzi może o cylinder ?? Bo ja i niemiecki to 2 inne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 Ta aukcja dotyczy tłoku.(nie znam niemieckiego, ale znam słownik on-line > http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 inaczej wyważony wał w 301 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość guzik_Darek Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 W późniejszych MZ (tych co się nazywały MuZ) można było spotkać koła ze stopu. Czy można to gdzieś kupić i ile kosztują takie felgi. :roll: [ Dopisane: 24-07-2005, 19:51 ]http://www.gminabesko.republika.pl/etz251_2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 jesli sie nie myle, to w takich emzetach byl silnik rotax-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 24 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2005 Niestety mylisz sie:P, silnik rotaxa był montowany tylko do MZ ETZ 500, a w etz 301 był normalny silnik mz, tylko miał powiekszony cylinder i tłok, oto fotka: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 powiekszac cylinder do 300 zeby zyskac 3 kuce? poroniony pomysl to juz SM kiedys wypuszczal tuningi silnikow do 2 taktow i chyba MZa tez tam jestA jesli cie interesuje unas w warsztacie szlifierskim kolo ma tlok od 400ccm i twierdzi ze da rade rozwiercic cylinder do tej pojemnosci i jak sie chwalil przewidywana moc to 35KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Jeśłi jest to ten sam silnik to czy możńa zrobić ETZ 251 na 301?? Ja kiedyś chciałem przerobić silnik. Można ale nie mogłem dostać tłoka i kolo co robił szlify powiedział że tuleja może pęknąć. Jeżeli wał korbowy jest taki sam jak w silniku 250ccm to jego wytrzymałość spadnie. I tak wał jest najsłabszą częścią tej jednostki pada zwykle przed przebiegiem 30 000km mówie o orgialnym nie jakimś "regenerowanym" bo taki kończy sie zdecydowanie szybciej. Miałem opis tego motocykla moc 23HP, prędkość maksymalna 135km/h. Moim zdaniem nie ma sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon predkosci Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 30000km hehe zamiezam zrobic troszku wiecej juz mam 40000:)szerokiej drogi nieoplaca sie regenerowc lepiej kupic nowy wal jeszcze takie mozna dostac prosto z niemieckiego magazynu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 hehe zamiezam zrobic troszku wiecej juz mam 40000 Zadziwiające ja miałem po pierwszym właścicielu i wał przejechał tylko 34000 (miał już luz). Wymieniłem bo nie chciałem mieć poważniejszej awarii.Niektóre są "po remoncie" już po 20000km ale pewnie były ostro katowane. lepiej kupic nowy wal Też nigdy nie regeneruje wału korbowego bo nie chce mi sie często rozkładać silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 ja powiem tak, jesli kupi siedobry korbowud to wał regenerowany wytrzyma tyle samo co nowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.