Skocz do zawartości

Honda Fireblade CBR954RR ( CBR 954 RR)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie do ludzi obeznanych z modelem.

 

Na co zwracać uwage podczas kupna, jakieś kruczki, niuanse itp.

 

Chcę rok '03.

Czy są jakiekolwiek różnice między 02 i 03 nie licząc malowania i świateł na stałe w 03?

 

Pytam, bo miaem iksa i dopiero teraz jak juz go miałem 2 lata i przestudiowałem jego historię to wiem czym był i teraz w iksach rozpoznaję wszystko, począwszy od plastikowych zatrzasków (które różniły się w różnych latach), barwy naklejek i ich miejsca, rodzaju nakrętek i zaślepek po wszelakie części mechaniczne typu chłodnice zębatki no i prawidłowy klank silnika.

 

Więc gdybym teraz kupował iksa to nic by mi się nie ukryło, niestety nie po to sprzedałem żeby teraz kupić. Chce 954 a tego widziałem pare razy u kumpla i na dziesiątkach zdjęć. Staram się nauczyć jak wygląda oryginał żeby później poznac ewentualne inności.

 

Może jest ktoś kto miał lub ma 954 i zna ją na wylot i wie na co zwrócić uwagę podczas kupna, albo ma na sprzedaż bezwypadkowy igła z małym przebiegiem może być nawet '02

 

pozd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z teo co pamiętam, w 2003 wzmocnili łożysko główki ramy, a w modelach 2002 wymieniali w ramach serwisu - więc jak byś miał 2002 to sprawdź czy było wymieniane. Aha i nastaw się na inwestycję w amora skrętu, bo strasznie lubi trzepać kierownicą.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dokladnie ogladnij blok silnika przy pokrywie alternatora,nawet przy malym szlifie lubi w tym miejscu pekac.A w modelu 2002 podobno lubial 2 bieg padac,robili to w ramach rekojmi no ale moze Ci sie trafic egzemplarz ktory nie ma wymienionej dwojki zwlaszcza ze szukasz moto z malym przebiegiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczącą wadą w stosunku do X-a (mówię o eksploatacji) jest to, że 954 to straszny nerwus. Turystyka mu tak średnio wychodzi. Kiedyś, jadąc 954, postanowiłem odwinąć. Leciałem ok. 240 km/h i najechałem na naprawdę lekkie wzniesienie na drodze. Przyzwyczajony do ZX7R i ZX9R myślałem, że reakcja będzie podobna jak w Kawach - tzn. lekko się uniesie na zawieszeniu i popłynie dalej. Otóż gdy przejechałem przez wzniesienie i zobaczyłem że oba koła lecą ok. 0,5 metra w powietrzu nad ziemią swierdziłem, że życie jest w stanie zaskoczyć człowieka w najmniej oczekiwanym momencie. Po zatrzymaniu zacząłem całować amorek Ohlinsa, który na szczęście był mocno skręcony. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam

Zastanawiam się nad kupnem CBR954RR i chciałbym się dowiedzieć co o tym moto myślicie o jego prowadzeniu i ogólnie o tym moto Czy to prawda że on się aż tak żle prowadzie i jest trudny do opanowania Czekam na odpowiedzi i wasze opinie

p.S a może kupić coś innego??????????? (chodzi oczywiście o klase 1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam od niedawna CBR 600 F4 i mocy mam aż za dużo.Szczerze mówiąc nie wiem czy 954 w Twoim przypadku to dobry pomysł.Niektórzy mówią że wystarczy zdrowy rozsądek ale przy takiej mocy potrzebne jest chyba jednak "troche" umiejętności.Takie jest moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...