Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 jak w temacie koszty ekspolatacji ,dobre moto, nie dobre moto ..wady ,zalety. roczniki z 94-98 jak z czesciami gdzie dostac ?? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Z tego co ja slyszalem to z czesciami to Husqvarny to jest problem.podobno sa ciezko dostepne, ale powinien to potwierdzic ktos kto jezdzi husqvarna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 jak dosiądziesz te czy tc 610 to szukaj sobie wózka inwalidzkiego, albo miejsca na cmentarzu , znam ludzi którzy startowali w MP i niedawali sobie rady z tym sprzetem tylko po krzakach latali :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Widziałem ostatnio na motobajzlu w K-ce huski tyle że 510... od 1-4 na koło z gazu wchodziła :D Moc piekielna :P a tu jeszcze o 100 ccm więcej :D pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: fajnie :mrgreen: :mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Haha! Widziałem dwie oferty dzisiaj takiej Husky, w których koleś sprzedawał, bo się połamał. Jak dla mnie konkretnie się nadaje... 8) Około 60 KM i wagi tyle co DT :twisted: . Kto wie, może po XT-ku... :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witson Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 A czy dałoby się taką husqe stłumić troszke tak do 40 koni może ?? wtedy można by taką pośmigać bez obaw o zdrowie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M198175 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 (edytowane) heh ja tez teraz rozgladam sie za huska TE ale celuje w mniejsze pojemnosci 410, mialem na oku kilka dwie z posród nich juz sprzedane ostała sie jedna ze zdjec wygladajaca na idealna --> http://www.suzuki.tu.pl/ ( dalej->komis->enduro->husqvarna TE410) ale ta cena ... troche przesadzona. Podobno seria TE to swietne motocykle niestety bardzo malo informacji jest o nich w sieci http://www.off-road.com/dirtbike/feb2000/r...usky/TE410.html a czesci sa tylko sa drogie np:tłok kosztuje 690zł, łancuszek rozrzadu 380 Edytowane 17 Maja 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Z tego co ja slyszalem to z czesciami to Husqvarny to jest problem. podobno sa ciezko dostepne, ale powinien to potwierdzic ktos kto jezdzi husqvarna Wysyłkowo czeka się góra 2 tyg. w MOTOREXIE w Lesznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Bedziecie potrzebowali jakis czesci to dajcie znac, mam u siebie znajomego ktory jest jedynym Importerem tych motorków :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 A jak to jest z tym smarowaniem w te610, słyszałem ze silniki zacierają się gdy jeździmy większe odległości np. po asfalcie , moze ktos to potwierdzic lub zaprzeczyć? bo gdyby to była prawda to odpada bo chciałbym np. pojechać sobie 100km po asfalcie itd.A co do jej mocy to bez przesady, fakt ze motocykl dysponuje dużą mocą, ale to 4t z całkiem dobrą charakterystyką, więc można to spokojnie opanować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 A co do jej mocy to bez przesady, fakt ze motocykl dysponuje dużą mocą, ale to 4t z całkiem dobrą charakterystyką, więc można to spokojnie opanować. Chyba nie jeździłes na 4T od poj. 450 :clap: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 wyobraź sobie że jeździłem, i powiem ze taką huske mozna o wiele łatwiej opanować niż np. cr250, pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali00 Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 U nas taki DIabeł (Wszyscy mówią że to debil) tak wymiata na moto ,że szok..Jeździł nie jedną 1000 (scigiem) i niejednym enduro , bo pracuje w serwisie,ale mówi,że na takiej mocy jak TE610 nie jeździł..(wśród enduro) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 (edytowane) Wiadomo że CR 250 jest o wiele trudniejbo to 2T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edytowane 19 Maja 2006 przez SEBOOL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.