Skocz do zawartości

Gdzie kupie elektroniczny zapłon do M-72 ?


IRBIT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na Modlińskiej tam gdzie Winiarski mieszka, jest elektryka motocyklowa, robią takie cuda. Tyle, że mój po roku szlak trafił i wróciłem do klasycznego. Nie wiem co było przyczyną, elektronika niestey tak ma.

 

[ Dopisane: 20-07-2005, 07:08 ]

Ich reklamę w każdym ŚM w giełdzie możesz zanaleźć Cyklo się nazywają, albo jakoś tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ceny do urala (pewnie to samo bedzie do inncy rusow)

Do Urala to

190 + 15 koszty przesyłki za pobraniem - wersja z koła zamachowego

240 + 15 - wersja w miejsce oryginalnego aparatu zapłonowego

 

zastanawiam sie nad wersaj w miejsce oryginalnego zaplonu bo mi sie nie chce wircic kola zamachowego i boje sie, ze cos zwale z tymi katami..

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą wersją w miejsce oryginalnego zapłonu to ja bym uważał.

Nie wiem jak to technicznie jest rozwiązane, ale jeżeli są dwa czujniki to minimalny błąd w ich rozstawieniu spowoduje dużą różnicę w kącie wyprzedzenia pomiędzy cylindrami. Jeżeli jest jeden czujnik i cewka z dwoma wyjściami, to chyba nie ma tego problemu.

W każdym razie umieszczenia czujnika na kole zamachowym, to większa prezyzja wstępnegu ustawienia wyprzedzenia z powodu dużej jego średnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Przejeździłem cały sezon na zapłonie elektronicznym Prameti [ http://prameti.webpark.pl ], kosztuje ok. 200-250 zł. Nie ma żadnego prychania, żadnych regulacji a sprzęt dostał kopa. Facet jest konaktowy, zna się na rzeczy, ma chyba Goldasia.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej, golego 1100.

Poza tym Potomek ( to taka jego ksywka z listy Dziki Junak ) pomaga w razie jakichkolwiek klopotow.

Ja tez bylem bardzo zadowolony z wersji w aparacie, ale wersja z walu bez watpienia nie bedzie obarczona bledami przenoszenia napedu przez kola zebate.

Oczywiscie, jesli instalacja tego modulu bedzie prawidlowa.

Ten zaplon i gazniki Bing ( w starej wersji z oddzielna komora plywakowa ) jak rowniez silnik porzadnie wyremontowany ( ale bez zadnych fajerwerkow, na rosyjskich czesciach ) spowodowaly ze Dniepr szedl na dyfrze 8 i z koszem 110 km/h bez zadnych klopotow.

Tzn byl jeden klopot - z hamowaniem z tej szybkosci.

Aha - moturem jechaly 2 ciezkie osoby - on i ja.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...