IRBIT Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Gdzie mogę kupić elektorniczy zapłon do M-72 ?Jakie są jego ceny ?Czy sprawda sie on w ruskich zaprzęgach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Na Modlińskiej tam gdzie Winiarski mieszka, jest elektryka motocyklowa, robią takie cuda. Tyle, że mój po roku szlak trafił i wróciłem do klasycznego. Nie wiem co było przyczyną, elektronika niestey tak ma. [ Dopisane: 20-07-2005, 07:08 ]Ich reklamę w każdym ŚM w giełdzie możesz zanaleźć Cyklo się nazywają, albo jakoś tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Ok dzieki poszukam w św.moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 http://prameti.webpark.pl/# Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 dzieki, brat szukal właśnie czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 gobert i IRBITIle was to kosztowalo? Czy naprawde widocznie poprawiaja sie parametry pracy silnika?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 jeszcze sie zastanawiam nad kupnem tego zapłonuale podobno to lux sprawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Mam ceny do urala (pewnie to samo bedzie do inncy rusow)Do Urala to190 + 15 koszty przesyłki za pobraniem - wersja z koła zamachowego240 + 15 - wersja w miejsce oryginalnego aparatu zapłonowego zastanawiam sie nad wersaj w miejsce oryginalnego zaplonu bo mi sie nie chce wircic kola zamachowego i boje sie, ze cos zwale z tymi katami.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 27 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2005 Z tą wersją w miejsce oryginalnego zapłonu to ja bym uważał.Nie wiem jak to technicznie jest rozwiązane, ale jeżeli są dwa czujniki to minimalny błąd w ich rozstawieniu spowoduje dużą różnicę w kącie wyprzedzenia pomiędzy cylindrami. Jeżeli jest jeden czujnik i cewka z dwoma wyjściami, to chyba nie ma tego problemu. W każdym razie umieszczenia czujnika na kole zamachowym, to większa prezyzja wstępnegu ustawienia wyprzedzenia z powodu dużej jego średnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 13 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2006 Przejeździłem cały sezon na zapłonie elektronicznym Prameti [ http://prameti.webpark.pl ], kosztuje ok. 200-250 zł. Nie ma żadnego prychania, żadnych regulacji a sprzęt dostał kopa. Facet jest konaktowy, zna się na rzeczy, ma chyba Goldasia. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2006 Jak najbardziej, golego 1100.Poza tym Potomek ( to taka jego ksywka z listy Dziki Junak ) pomaga w razie jakichkolwiek klopotow.Ja tez bylem bardzo zadowolony z wersji w aparacie, ale wersja z walu bez watpienia nie bedzie obarczona bledami przenoszenia napedu przez kola zebate.Oczywiscie, jesli instalacja tego modulu bedzie prawidlowa.Ten zaplon i gazniki Bing ( w starej wersji z oddzielna komora plywakowa ) jak rowniez silnik porzadnie wyremontowany ( ale bez zadnych fajerwerkow, na rosyjskich czesciach ) spowodowaly ze Dniepr szedl na dyfrze 8 i z koszem 110 km/h bez zadnych klopotow.Tzn byl jeden klopot - z hamowaniem z tej szybkosci.Aha - moturem jechaly 2 ciezkie osoby - on i ja. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 15 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2006 To fakt, jest uczynnym gościem mi też pomógł. Właśnie przypomniałem sobie że wiszę mu flaszkę, zapomniałem. Sorry, Potomek przy najbliższej okazji. :) Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.