IRBIT Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 WitamCzym różni się silnik MW 750 od zwykłego z K-750 ?Czy posiada jakieś typowe znaki ?Czy ma posiadać bite gwiazdy ?Z góry dzieki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Bite gwiazdy ma też dolniak z MT-12 więc chyba nie ma się tym co sugerować. Zresztą nie tylko silnik ale i skrzynia, dyfer, a nawet bębny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Mam silnik od K-750 i gwiazdy i inne oznaczenia sa bite wszedzie, na bloku, cylindrach, głowicach , tłokach itd. Czy to znaki żę silnik ten pochodzi od MW ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Z tego co wiem trafia się wiele podrób,ponieważ na motobazarach można bez problemu kupić numeratory także z gwiazdką.A pomysłowość handlarzy aby towar lepiej schodziłnie zna granic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszerski Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 a u mnie na silniku od emki tez sa gwiazdki ale tylko przed i za numerem silnika.. jestem prawie pewnien ze nie były nabijane przez handlarzy bo emke kupiłem "swiezo od ruskich" czy ktos ma jakis pomysł o co chodzi z tymi gwiazdkamai na silniku od emki bo ja sie z takim przypadkiem spotkałem tylko u mnie, pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Mój silnik jest nowy, kupiłem go osobiście na ukrainie. Wiec myśle że może to być oryginał MW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Handlarze są nie tylko unas.No chyba, że kupileś bezpośrednio w KMZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Sama nabita gwiazdka o niczym nie świadczy. Obok niej muszą być też ponabijane puncje z kontroli (po 2 lub 3 na danej części). Spotkałem jednak całe mnóstwo MW, które nie miały, ani gwiazdek, ani żadnych cech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IRBIT Opublikowano 21 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Juz troche bawie sie w ruskie zaprzęgi, ale te znaki sa np. pod uszczelkami dekielków regulacji zaworów.Jutro umieszcze foto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Mam przed numerem silnika wybite B czyli ruskie W, slyszalem ze MW mialy wybity taki znak na bloku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Z tego co mi wiadomo to gwiazdki i cechyy odbioru nie byly bite byle gdzie. Np. na cylindrach byly nabite pod cylindrami w okolicach powierzchni styku cylindra z blokiem silnika, na wale korbowym albo na stopie korby albo na dole odwaznika.Autentyczne czesci MW powinny po za gwiazdka posiadac nabite rozne numery odbioru i gwiazdka nie byla nigdy odbita w calosci, byla troche nie wyrazna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 A ja z tego co wiem jak wschodnim człowiekom jak się znudziło nabijac gwiazdki na częsci(wszystkie i gdzie popadnie) to zaczeli proponować gwaździste numeratory naszym krajowym handlarzom.Teraz oksydują co popadnie i malują na zielono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsawiak Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Kiedyś kupilem M72 ,nie rozbierany od nowości .... lagi oczywiście oxydowane, sliczny czarny kolor, miejscami poprzecierany od pracy, tulejki lag z żeliwa sferoidalnego , ponoć lepsze niz z metalu kolorowego , oczywiście części numerowane - w trójkąciku numerek , włacznie z wałkiem rozrządu, dźwignią ręczną zmiany biegów .Typowy motocykl wojskowy , MW chowało sie przy tym pod względem jakości wykonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 tulejki lag z żeliwa sferoidalnego , ponoć lepsze niz z metalu kolorowego Jest to jedna z najtwardszych postaci żeliwa szarego, w którym to węgiel występuje w postaci grafitu sferoidalnego. Co za tym idzie o dużej odporności na ścieranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 (edytowane) Kiedyś kupilem M72 ,nie rozbierany od nowości .... lagi oczywiście oxydowane, sliczny czarny kolor, miejscami poprzecierany od pracy, tulejki lag z żeliwa sferoidalnego , ponoć lepsze niz z metalu kolorowego , oczywiście części numerowane - w trójkąciku numerek , włacznie z wałkiem rozrządu, dźwignią ręczną zmiany biegów .Typowy motocykl wojskowy , MW chowało sie przy tym pod względem jakości wykonania.Mam taka rame w ten sposob cechowana , z tym ze Irbitowska. Edytowane 25 Grudnia 2006 przez Storm007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.