Skocz do zawartości

SILNIK MW 750


IRBIT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a u mnie na silniku od emki tez sa gwiazdki ale tylko przed i za numerem silnika.. jestem prawie pewnien ze nie były nabijane przez handlarzy bo emke kupiłem "swiezo od ruskich"

 

czy ktos ma jakis pomysł o co chodzi z tymi gwiazdkamai na silniku od emki bo ja sie z takim przypadkiem spotkałem tylko u mnie,

 

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Z tego co mi wiadomo to gwiazdki i cechyy odbioru nie byly bite byle gdzie. Np. na cylindrach byly nabite pod cylindrami w okolicach powierzchni styku cylindra z blokiem silnika, na wale korbowym albo na stopie korby albo na dole odwaznika.

Autentyczne czesci MW powinny po za gwiazdka posiadac nabite rozne numery odbioru i gwiazdka nie byla nigdy odbita w calosci, byla troche nie wyrazna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z tego co wiem jak wschodnim człowiekom jak się znudziło nabijac gwiazdki na częsci(wszystkie i gdzie popadnie) to zaczeli proponować gwaździste numeratory naszym krajowym handlarzom.Teraz oksydują co popadnie i malują na zielono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kiedyś kupilem M72 ,nie rozbierany od nowości .... lagi oczywiście oxydowane, sliczny czarny kolor, miejscami poprzecierany od pracy, tulejki lag z żeliwa sferoidalnego , ponoć lepsze niz z metalu kolorowego , oczywiście części numerowane - w trójkąciku numerek , włacznie z wałkiem rozrządu, dźwignią ręczną zmiany biegów .Typowy motocykl wojskowy , MW chowało sie przy tym pod względem jakości wykonania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tulejki lag z żeliwa sferoidalnego , ponoć lepsze niz z metalu kolorowego

Jest to jedna z najtwardszych postaci żeliwa szarego, w którym to węgiel występuje w postaci grafitu sferoidalnego. Co za tym idzie o dużej odporności na ścieranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś kupilem M72 ,nie rozbierany od nowości .... lagi oczywiście oxydowane, sliczny czarny kolor, miejscami poprzecierany od pracy, tulejki lag z żeliwa sferoidalnego , ponoć lepsze niz z metalu kolorowego , oczywiście części numerowane - w trójkąciku numerek , włacznie z wałkiem rozrządu, dźwignią ręczną zmiany biegów .Typowy motocykl wojskowy , MW chowało sie przy tym pod względem jakości wykonania.

Mam taka rame w ten sposob cechowana , z tym ze Irbitowska.

Edytowane przez Storm007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...