Skocz do zawartości

Chodzil jak zegarek........:( - SIMSON


rzemyk90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc.

 

Dzis rano kupilem nowiutki gaznik BING 17. Zalozylem go, odpalilem, i uslyszalem dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn ;) . Simsonek chodzil jak zegareczek, ostro reagowal na gaz, przejechalem sie kawalek, lepiej przyszpieszal niz 16-n3, wogule byl nie do poznania, tak ladnie chodzil. Ale mi przeszkadzala linka od gazu bo byla za dluga kawalek, wiec zgasilem moto, rozkrecilem rollgaz i wyjelem linke gazu. Na lince miedzy grzybkiem a pancerzem wstawilem taka tulejke 3 cm. Ladnie skrecilem, kopie, kopie, kopie a tu nic. Silnik cieply, 1 i na pych, pcham i nic, od czacu do czasu przegada, ale nie chce odpalic. Wykrecilem swiece, mokra, wstawiam BOSCHA, nic to samo zalewa sie :) . Iskra ladna bo mocna i niebieska. Znowu czyszcze i susze pod palnikiem, wkrecam, nic znowu zalewa, wykrecam, czyszcze i wkrecam, ssanie trzy kopniecia, dzyn dzyn i zgasl, 1 na pych, pokonalem z nim 100 m i nic, tylko od czasu do czasu silnik przegadal ;) . Sprawdzalem na innych swiecach: NGK, BOSCH, ISKRA, ISOLATOR i za kazdym razem to samo. Sprawdzalem klin - caly, paliwo w baku jest, kranikiem tez leci, nawet bardzo szybko. Wykrecam BINGA i wstawiam 16-n3, to SAMO, ta sama sytuacja!!!!!!!!!!!!mam modul zaplonowy 12V , ludzie pomozcie!!!! Ladna pogoda i tu chce sie jezdzic :cry: :cry: !!!!Co mu jest?????!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A probowales go odpalic trzymajac maksymalny gaz i z pychu? Jesli wtedy nie zagada to nie wiem co to moze byc. Jesli jednak sie uda to najprawdopodobniej gaznik lub simmering.

 

Tak probowalem' date=' ale jak mam manetke otwarta na 1/3 i wlaczone ssanie to podczas pchania czasem zagada. Gaznik odpada bo jest nowy.

 

jeśli posprawdzałeś już cały zapłon......

to może simmering poszedł i siorpie olej = <jeśli jeździsz na przekładniowym = nie odpalisz go!!!!!!

 

To znaczy np. ze zamiast oleju specjalnego do 2T bede lal przekladniowy to go nie odpale????!!!!! A simmeringu jeszcze nie sprawdzalem...

Ja mam elektroniczny modul zaplonowy, mogl on nawalic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znaczy np. ze zamiast oleju specjalnego do 2T bede lal przekladniowy to go nie odpale????!!!!! A simmeringu jeszcze nie sprawdzalem...

chodziło mi o olej jaki masz w Silniku a nie jaki sobie wlewasz do mieszanki!!!

simsonki w założeniach powinny pracować na oleju przekładniowym ale spotyka sie przypadki zalewania silników olejami silnikowymi. W przypadku eksploatacji na oleju przekładniowym i uszkodzeniu simmeringu silnik nie daje sie uruchomic mimo sytuacji sprzyjajacych temu <tj. iskra, paliwo :D> jak jest na oleju silnikowym to sam nie sprawdzałem, ale słyszałem iż może odpalic z chmura dymu

może ściołes klinek z magneta i zapłon się przestawił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny przypadek, co prawda nie z BING-iem, ale z 16N3-3.

 

Objawy dokładnie te same. Też obstawiałem simmering.

 

Okazało się, że w nowym gaźniku nie były poskręcane mocno klamoty w komorze pływakowej, po prostu wykręciła się taka śruba zamykająca kanał i spadła na pływak. W efekcie ciągle zalewało silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się' date=' że w nowym gaźniku nie były poskręcane mocno klamoty w komorze pływakowej, po prostu wykręciła się taka śruba zamykająca kanał i spadła na pływak. W efekcie ciągle zalewało silnik.[/quote']

 

BINGA rozbieralem, wszystko na swoim miejscu, patrzalem dokladnie.

 

 

rzemyk90 napisał:

To znaczy np. ze zamiast oleju specjalnego do 2T bede lal przekladniowy to go nie odpale????!!!!! A simmeringu jeszcze nie sprawdzalem...

 

chodziło mi o olej jaki masz w Silniku a nie jaki sobie wlewasz do mieszanki!!!

 

Wiem' date=' wiem ale bedzie ten sam efekt jesli peknie simmering i olej przekladniowy pomiesza sie z mieszanka?? Wogule go nie odpale?? Bo pamietam ze przy remoncie jak robilem to lekko uszkodzilem jakis simmering a nie mialem drugiego wiec go poskladalem. Ale od remontu przejechalem ponad 1000 km....

 

[ [i']Dopisane: 21-07-2005, 21:56[/i] ]

No dobra dzis sie wzielem za simka bo wczesniej nie mialem czasu. Pierwsze co zrobilem to sprawdzilem stan oleju, odkrecam srubke a tu sucho 8O . Wiec odkrecam te srube co sie spuszcza olej, wylany olej powachalem, smierdzial benzyna i do tego byl jeszcze rzadki mimo ze byl zimny. Odkrecam dekiel, patrze pod mala zebatka simmering wypadl, byl luzny, ale caly. Wiec zdjelem te mala zebatke co jest na wale, wbilem simmering, zebatke, dekiel itd. Zaraz jak nie mial stanu to dolalem mu przekladniowego mobila, musialem dolac 300 ml 8O , zeby byl stan. A oleju w szkrzyni powinno byc 500 ml :roll: . Juz bylem przygotowany do pchania ale tak sobie pomyslalem ze go pokopie troche.. No i wlaczam ssanie, 2 male kopki leciutkie, 1 mocny nic.... 2 mocny nic.... znowu dwa male kopki, 1 mocny i dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn dzyn...... :D :P . I znowu chodzil jak zegarek... :D

 

WIELKIE DZIEKI MŁODYMZ - jednak miales racje.... podziekowania rowniez dla innych, ktorzy chociaz napisali cos w tym temacie, a nie jak inni przeczytaja temat i maja to w d*pie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...