redik Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Witam. Jak to mozliwe ze w przypadku dwusuwu silnik pracuje dramatycznie lepiej na benzynie 98 niz na oslawionym v-power shella? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Witam. Jak to mozliwe ze w przypadku dwusuwu silnik pracuje dramatycznie lepiej na benzynie 98 niz na oslawionym v-power shella?Teoretycznie powinien pracowac lepiej. Zalety vpowera najbardziej odczuwa sie na małych i wysilonych silniczkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redik Opublikowano 15 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 No wlasnie teoretycznie to mi tez sie tak wydawalo. Silnik 50ccm, dwa dni jechalem dokladnie ta sama trasa. Pierwszy raz na 98, w baku jej z 4 litry. Nastepnego dnia zatankowalem do pelna v-power. I o ile poprzedniego dnia byly kawalki pod gorke na ktorym motorek dawal rade na trojce to teraz musialem na 2 i to wolniutko... Pierwsza mysl to taka ze bak pelny to i wiecej do ciagniecia ale to chyba za mala roznica w wadze. Teraz cos mi sie wydaje ze chyba nie najlepszym rozwiazaniem jest mieszac benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Ja sam vpowaera nie lałem bo u mnie stacji shella nie ma ale między 95 a 98 odczuwam spora różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 V-power z tego co się orientuje rozpuszcza różne syfy i je wypłukuje...... nie odczówam różnicy między v-powerem a 98.. zato między 95 a 98 jest i to spora............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Ja kiedys lałem do ogara benzyne 98 oktanową i róznica wyczuwalna. V-powera to nawet u mnie w mieście nie ma. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 V-powera zalalem, a nawet v-powera Racing :-) Czy ja wiem czy byla różnica? :lol: Chyba nie,chociaz juz nigdy nie zaleje 95 bo sie przejechalem na 95 :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 no to jutro jak nic zaleje chyba 98 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Miedzy 95 a 98 naprawde bardzo duza roznica. Moto jakby lepiej ciagnie i sie wkreca. Roznica miedzy 98 a v-power - tez jest ale mala. Nie oplaca sie placic az tyle za v-power, porownujac roznice w jezdzie/cene dlatego leje 98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 no to jutro jak nic zaleje chyba 98 NIe weim czy w mBX wyczujesz róznice bo to czuć tylko w sprzetach z wysokim stopniem spręzania ( nie mylic z kompresją) i dużym wysileniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Muszę kiedyś sprubować tej 98 u siebie :) Chociarz poprzedni właściciel mówił, że najlepiej idzie na 95 i taką leję ze względów ekonomicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 no to jutro jak nic zaleje chyba 98 NIe weim czy w mBX wyczujesz róznice bo to czuć tylko w sprzetach z wysokim stopniem spręzania ( nie mylic z kompresją) i dużym wysileniu. U mnie jest dosc niski bo 7,2:1 i dosc dobrze czuc te roznice. Ale niech wleje i przetestuje -kazdy silnik jest troche inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wats Opublikowano 16 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2005 Ja do skuterka lałem 95 i 98 i nie czułem rużnicy 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 panowie jest roznica i to spora !!! podstawa, aby zatankowac na prawie pustym zbiorniku ! juz pomiedzy 95, a 98 czuc roznice ! pomiedzy 95 a V-power tym bardziej ! u mnie w GSX600F oprocz lepszego odejscia mialem wieksza wuchte przy wyzszych predkosciach !!! ale wy rozmawiacie o 2T, a nie 4... chociac dziwi mnie, ze przy 2T na V-power chodzi gorzej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Zależy od silnika dużo. W moim aucie różnicy pomiędzy 95 a VPower nie da się odczuć. Za to pływałem kiedyś motoróweczką znajomego (siedział w niej silnik MerCruisera 140KM) i jak w niej się nalało 95, to miało się wrażenie jakby połowę mocy odjęło (w stosunku do 98). Wyżyłowane silniki są raczej bardziej czułe na jakość paliwa niż te spokojniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.