Strzalek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 ale Ty jak miałeś DT to pisałeś że robisz szlif kanałów dolotowych czy jakoś tak(nie pamiętam). O taką rzecz mi chodziło.Takiego czegoś nie miałem. Miałem korekcje kanałów i okien w cylindrze i splanowaną głowice.Tyle że za korekcje trzeba ze 400zł wyłozyć, a jak dasz komuś kto myśli że sie zna a nie umie tego perfekcyjnie to tylko zepsujesz motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Miałem korekcje kanałów i okien w cylindrze i splanowaną głowice. O to mi chodziło. Mówiłem, że nie pamiętam dokładnie :mrgreen:Chyba najlepszą metodą tuningu DT będzie kupno czegoś mocniejszego :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Chyba najlepszą metodą tuningu DT będzie kupno czegoś mocniejszego Święte słowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 A wyobrazcie sobie jaka moca dysponuje Dt80 po tuningu na 110!!!!??? Stoi na rowni z Cr500 czy KX500!! To juz sprzet dla kamikadze. podobno staje na kolo na 6 z gazu! a jak założysz większy bak i sakwy to możesz w dakarze z adventure konkurowac :idea: :-D :-) 8O :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Ja tu mowie na powaznie a wy se jaja robicie :D :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Ja tu mowie na powaznie a wy se jaja robicie Myjesteśmy poważni. Jaja to sobie robia ludzie którzy piszą, że Dt to bardzo dobry motocykl, najlepszy w kalsie 80, najesilnieszy, ma super kopa, przyspieszenie i takie tam inne bzdury. Ja rozumiem, że Ci co sie nie znają łykają takie głupoty ale nie my. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 ktos napisał, że kawasaki staje na kole na 2 biegu.... co z tego, jak ja swoją DT 125 stawiam na 3 biegu !! 8) zębatki tez nastawione na prędkosc (tak jak z fabryki) a nie moc :) silnik oryginalny, bez tuningów (tylko dyfuzor wybebeszony) (pewnie większosc nie uwierzy w gumy na 3 biegu wiec od razu pisze, że wszystkim niedowiarkom odpisze za kilka dni bo może mnie nie byc :D ) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Jaja to sobie robia ludzie którzy piszą, że Dt to bardzo dobry motocykl No wiesz, to zależy z jakiego punktu na to patrzeć. Dla mnie, DT 80 jako pierwsze moto to bardzo fajna sprawa, dla kogoś kto śmigał rometem czy podobnym sprzętem to pewnie też...najlepszy w kalsie 80, najesilnieszy, ma super kopa, przyspieszenie Tutaj sie zgodze, jak dla kogoś DT 80 jest najlepsze w swojej klasie to...ehhh należy wyprowadzić go z błędu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Tutaj sie zgodze, jak dla kogoś DT 80 jest najlepsze w swojej klasie to...ehhh należy wyprowadzić go z błędu a co jest najlepsze w tej klasie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mates Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 Dla mnie tak samo. Po przesiadce z komarka to jednak odczywa sie ta moc, jednak nie wystarcza ona na dlugo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 17 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2005 a co jest najlepsze w tej klasie? HM CRE 50/80 lub BETA RR50/80 i zaras potem Aprilia RX50/80 długo długo nic i DT80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Sorki że reanimuje temat,ale jest do sprzedania na allegro KMX za 1600zł trzeba kupić tłok i zrobić szlif ,czyli wyjdzie wszytsko koło 1800zł,nie wiem może ktoś z was zainteresuje się tym KMX'em, tu macie linka > http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=58700077 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Nie oplaca sie tego KMX. Jeszcze rejestracja 1000zl i 90 rok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Nie oplaca sie tego KMX. Jeszcze rejestracja 1000zl i 90 rok Przesadziles z tymi 1000zł. Wg. mnie spora okazja jezeli oprocz silnika wszystko w stanie dobrym. Ceny Dt'tek do rejestracji w kraju rzadko schodza ponizej 4000zł. A co z tego ze 1990rok jak niczym sie nie rozni od tych nowszych? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 rejestracja może nie 1000zł ale ponad 900zł, ostatnio ktma rejestrowałem to sama karta pojazdu 500zł Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.