Zajdelek Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Witam Mam pytanie jakie powinnny byc luzy miedzy zaworami w kawasaki kle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Luzy zaworowe 0,13 - 0,18 na ssących i 0,18 - 0,23 wydech. Pomiar pomiędzy wałkiem a dźwignią. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 14 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 Dzieki za pomoc ale mam jeszcz jedno pytanko czy trudno samemu ustawic takie luzy miedzy zaworami? słyszalem ze trzeba uwazac na jakas tulejke zeby nie wpadla, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2005 Wiesz, sprawa trudności jest względna w zależności od zaawansowania tego, kto to robi. W KLE problemem jest użycie dwóch zaworów na jadnej dźwigni, co wymaga dokładnego ich ustawienia nie tylko na wymiar, ale też względem siebie (bo pomiar robi się wspólny dla obu na raz). Trzeba też zlać płyn chłodniczy, bo w głowice wchodzą takie dwie rurki, które trzeba wyjąć w cewlu zdjęcia pokrywy (nie robiłem konkretnie KLE, ale pozostałem modele z tym silnikiem owszem (GPZ, ER5, EN500) przypuszczalnie tutaj jest podobnie - jak nie, to nich ktoś mnie poprawi). Zanim to się zrobi trzeba wszsytsjko dokładnie oczyścić, by nie powpadały jakieś farfcle do środka. To tyle chyba. Jak masz wątpliwości, to moze lepiej pojechać do warsztatu i nie mówię tego dlatego, ze chcę naraić sobie klienta :-), tylko poprostu szczerze radzę. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Jakie bede objawy jak beda za male luzy miedzy zaworami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 "prychanie' w dolot, tak najbardziej obrazowo można to określić. Wrażenie, jakby co jakiś czas wypadła jeden zapłon. Pozdro, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 26 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Prosze jeszcz o podpowiedz, moj motorek slabo pali(swieca jest podkopcona) czy pomoze mu synchronizacja gaznikow? co moze byc przyczyna ze slabo pali ( swiece zmienialaem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur-ntv Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Jak sa regulowane zawory w ER 5 - srubkami czy plytkami? PzdrArT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) Paweł: mozesz uzasadnić dlaczego robisz pomiar pomiędzy wałkiem a dzwignią, a nie pomiedzy zaworem a dzwignią? W manualau jest nawet zdjecie ktore pokazuje pomiar pomiedzy zaworem a dzwignią.Ja ostatnio w motocyklach robiłem pomiary jak piszesz (po Twoich poradach), później sprawdziłem luzy nad zaworem, wychodził luz troszke większy, jakieś 0,05mm i na szczescie nierównomiernosc luzów pomiedzy zaworem i śrubą regulacyjną była znikoma.Rozbiórka o której napisałeś jest poprawna, ten sam silnik co w er,gpz,en. Zajdelek: synchronizacja gaźników nie wpływa na pracę silnika w zakresie obrotów w których eksploatujesz sprzet (chyba, że maksymalne Twoje obroty to 2000 :flesje: ) tylko wpływa na obroty biegu jałowego oraz początkowych średnich, kiedy silnik zaczyna sie juz wkręcać (lub schodzic do jałowych), za resztę odpowiada otwarcie przepustnicy, dysze...Jeśli posiadasz gaźniki to mieszanka jest za bogata (a kiedy filtr powietrza wymieniałeś/czysciłeś?), możliwe że masz za duży poziom paliwa w gaźniku lub iglica za wysoko posniesiona (jeśłi jest jej regulacja). Arturntv: w gpz,er,en,kle jest regulacja śrubami - łatwe,lekkie i przyjemne. Tylko z dojsciem gorzej. Edytowane 5 Lipca 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Witam Jak sa regulowane zawory w ER 5 - srubkami czy plytkami? Śrubkami. Prawie tak, jak w F-126p Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.