Skocz do zawartości

silnik VW garbusa lub porsche 956 w ruskach


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

sorry ze tak szaleje z tymi tematami ale widzilem cos takiego na zdjeciu i moje pytanie:

czy ten silnik wejdzie bez przerobki ramy? bo cos mi sie nie widzi. A jak juz szalec to moze wszedl by silnik od porsche 956 i mocy 90 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ramę trzeba zrobić od nowa, jest to o wiele łatwiejsze, niż przeróbka starej. Nie przesadzaj z mocą, bo wytopi ci się łożysko w dyfrze. Fajne ramy robi Mikołaj z Olkusza: dajesz silnik, skrzynię i dyfer, rysujesz z grubsza, jak to ma wygladać, wyskakujesz z 1500 zł i po bólu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Ramę trzeba zrobić od nowa, jest to o wiele łatwiejsze, niż przeróbka starej. Nie przesadzaj z mocą, bo wytopi ci się łożysko w dyfrze. Fajne ramy robi Mikołaj z Olkusza: dajesz silnik, skrzynię i dyfer, rysujesz z grubsza, jak to ma wygladać, wyskakujesz z 1500 zł i po bólu.

 

widzialem Twoje sprzety, naprawde ladna robota, pogratulowac.

ps. jak sie jezdzi tym z silnikiem z VW ? czy masz szybka 4 w skrzyni ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie mam szybkiej czwórki, ale za to w dyfrze jest przekładnia 10 x 32. Najszybsza, jaka była na bazarze. Nie wiem, czy byłby sens zapakować szybką czwórkę, maszyna i tak jest szybka. Poszła ponad 140 km/h i nie było odkręcone do końca. Do jazdy trzeba się przyzwyczaić - hamowanie silnikiem jest takie, że prawie wali się kaskiem w lampę, za to mały ruch manetką, i fura wyrywa kierownicę z rąk. Moje wrażenia są na pewno subiektywne, bo nigdy nie jechałem japońcem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, trzeba. Ja miałem problem z tą sprawą: tokarz spieprzył robotę i musiałem kupić nową obudowę od Witka z Sowiet-Moto. Niestety, nowa obudowa miała niecentryczne otwory pod łożyska. Ponieważ wyszło to już po wyfrezowaniu gniazda, reklamacja byłaby i tak nieuznana. Musiałem wstawić pierścień Segera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

kup sobie rowerowy elektroniczny(oczywiście oprócz normalnego) i dyskretnie zainstaluj

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.Co zrobić,aby po zmianie dyfra na "szybszy" rzeczywiste wskazania odpowiadały wskazaniom prędkościomierza?Czy trzeba od nowa skalować licznik?
zalezy na jaki dyfer do 8ki i 9ki sa fabryczne zebatki ktore trzeba zmieniac razem z dyfrem albo faktycznie rowerowy ja mam i uwazam ze jest rewelacyjny

pozdroo

huck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do jego rewelacji to mógłbym się spierać-najbardziej gówniane są wyświetlacze lcd na których w słońcu nie za bardzo widać co jest napisane-niemniej po wprowadzeniu odpowiednich danych może być dość dokładny

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...