Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 sorry ze tak szaleje z tymi tematami ale widzilem cos takiego na zdjeciu i moje pytanie:czy ten silnik wejdzie bez przerobki ramy? bo cos mi sie nie widzi. A jak juz szalec to moze wszedl by silnik od porsche 956 i mocy 90 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Ramę trzeba zrobić od nowa, jest to o wiele łatwiejsze, niż przeróbka starej. Nie przesadzaj z mocą, bo wytopi ci się łożysko w dyfrze. Fajne ramy robi Mikołaj z Olkusza: dajesz silnik, skrzynię i dyfer, rysujesz z grubsza, jak to ma wygladać, wyskakujesz z 1500 zł i po bólu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 Ramę trzeba zrobić od nowa, jest to o wiele łatwiejsze, niż przeróbka starej. Nie przesadzaj z mocą, bo wytopi ci się łożysko w dyfrze. Fajne ramy robi Mikołaj z Olkusza: dajesz silnik, skrzynię i dyfer, rysujesz z grubsza, jak to ma wygladać, wyskakujesz z 1500 zł i po bólu. widzialem Twoje sprzety, naprawde ladna robota, pogratulowac. ps. jak sie jezdzi tym z silnikiem z VW ? czy masz szybka 4 w skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 Nie, nie mam szybkiej czwórki, ale za to w dyfrze jest przekładnia 10 x 32. Najszybsza, jaka była na bazarze. Nie wiem, czy byłby sens zapakować szybką czwórkę, maszyna i tak jest szybka. Poszła ponad 140 km/h i nie było odkręcone do końca. Do jazdy trzeba się przyzwyczaić - hamowanie silnikiem jest takie, że prawie wali się kaskiem w lampę, za to mały ruch manetką, i fura wyrywa kierownicę z rąk. Moje wrażenia są na pewno subiektywne, bo nigdy nie jechałem japońcem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2003 a czy do 10x32 nie trzeba przypadkiem podfrezowac obudowy dyfra? u mnie w emce 9x35 sie ledwo zmiescilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzytwa Opublikowano 9 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2003 Owszem, trzeba. Ja miałem problem z tą sprawą: tokarz spieprzył robotę i musiałem kupić nową obudowę od Witka z Sowiet-Moto. Niestety, nowa obudowa miała niecentryczne otwory pod łożyska. Ponieważ wyszło to już po wyfrezowaniu gniazda, reklamacja byłaby i tak nieuznana. Musiałem wstawić pierścień Segera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 Mam pytanie.Co zrobić,aby po zmianie dyfra na "szybszy" rzeczywiste wskazania odpowiadały wskazaniom prędkościomierza?Czy trzeba od nowa skalować licznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 26 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2003 kup sobie rowerowy elektroniczny(oczywiście oprócz normalnego) i dyskretnie zainstaluj Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huck Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 Mam pytanie.Co zrobić,aby po zmianie dyfra na "szybszy" rzeczywiste wskazania odpowiadały wskazaniom prędkościomierza?Czy trzeba od nowa skalować licznik?zalezy na jaki dyfer do 8ki i 9ki sa fabryczne zebatki ktore trzeba zmieniac razem z dyfrem albo faktycznie rowerowy ja mam i uwazam ze jest rewelacyjnypozdroohuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2003 co do jego rewelacji to mógłbym się spierać-najbardziej gówniane są wyświetlacze lcd na których w słońcu nie za bardzo widać co jest napisane-niemniej po wprowadzeniu odpowiednich danych może być dość dokładny Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 31 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2003 Jeżeli chodzi o prędkościomierz to przy wymianie dyfra z 8 na 9 trzeba także wymienić zabierak wałka zdawczego skrzyni biegów a także ślimak z nim współpracujący. Cała impreza to około 50 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.