Piotr Dudek Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Motocykl miał być przygotowany pod wyścigi w poznaniu na torze a regulamin narzuca ograniczenia. I tak zajął drugie miejsce a mądre głowy pod przewodnictwem Włodka Kwasa rozmontowały 5 motocykli po ostatnim wyścigu. Nie znaleźli nic w naszym do czego mogliby się doczepić i na przekór regulaminowi nie zauważyli sportowego filtra w GS500 innego zawodnika który był ich faworytem.Teraz wiem jak to funkcjonuje i mogę z takiego silnika pociągnąć 10 koni tylko nie jestem pewny jak długo wtedy pożyje. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 a ile jest w stanie dac zestaw wydech + filt stozkowy i dobre swice razem za powiedzmy 1000zl w gs'ie???? z czystej ciekawosci pytam bo ciekaw jestem czy sie oplaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Jak chcesz jezdzic szybciej na GS 500 to zostaw silnik w spokoju, bo zadne czesci aftermarket duzo wiecej koni mu nie dadza, a zmien mu przod na 88 GSXR 7.5 / 1.1 kompletny z kolem, blotnikiem i hamulcami.To nie jest trudna przerobka - zdejmujesz oryginal a wkladasz GSXR i zaczynasz szybciej jezdzic. Dobry amor na tyl i opony i bedziesz 2x szybszy na tym moto niz teraz. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 według mnie;) to fabryki się nie poprawia, a ten kto się na to decyduje to chyba dlatego że ma za dużo kasy. Każdy tutaj to wie : :IM BARDZIEJ PODKRĘCISZ TYM MNIEJ PRZEJEDZIESZ" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 ale ja pisalem tylko o swiecach filtrze i wydechu!! co to za ingerecja w silnik?? Poza tym mily dla ucha dzwiek jest moim zdaniem konieczny :D i wiele osob tak robi, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Piotrze wiem że regulanmin zabrania modyfikacji airboxu ale kolegi szfagra to nie ogranicza. według mnie;) to fabryki się nie poprawia' date=' a ten kto się na to decyduje to chyba dlatego że ma za dużo kasy. Każdy tutaj to wie : :IM BARDZIEJ PODKRĘCISZ TYM MNIEJ PRZEJEDZIESZ"[/quote'] Bujda. A może po prostu ja nie jestem "każdy" :D. Oczywiście wykręcenie 100KM (spręzarka czy nitro) z GS 500 potwierdza Twoją teorię ale dostrojenie wydechu, gaźnika i filtra powietrza nie skróci żywotności silnika. W wielu motocyklachwymiana filtra, wydechu i dysz to pierwsza rzecz jaką nalezało by zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 No niby fakt filtr świece i regulacja gaźnika nie skróci żywotności, ale ja nie o takic modyfikacjach myślałem;) TUNING to w polsce "narazie" bardzo okrojone pojęcie:( zazwyczaj kończy się na k&n , świecach i dynojet-ach;) no ewentualnie g-pack albo powercomander ale nie w GS500;) P.S. bez urazy, szanuję każdego motocyklistę:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 zamien gs-a na starego gsxr 750 olejak oczywiscie jak kto ma kase Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Panowie kręcicie w swoich postach jak w silnikach.Podstawą żywotności silnika jest prawidłowa regulacja gaźników.źle wyregulowane gaźniki skracają żywotność silnika radykalnie.Czszęste sprawdzanie gaźników nie zaszkodzi silnikowi ale kombinacje z wydechem bardzo szkodzą.GS500 jest bardzo dobrym motocyklem dla początkujących i nie można go lekceważyć. Dopiero po nabraniu wprawy można się przsiadać na 4 cylindry. Dla przykładu w Poznaniu kilka motocykli GS500 schodziło poniżej 2min. a w tym roku Koreańska kopia SV650 nadal nie może się zbliżyć do tych czasów na okrążeniu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 czyli mam nie kupowac gs'a z niestandardowym wydechem i kolektorem?? Ps. jak wydech ulatwiajacy wydostawanie sie spalin moze zaszkodzic?? preciez gs'y do pucharu maja sportowe wydechy (przynajmniej tak pisze w swiecie motocykli). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagier Opublikowano 12 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Hola Hola panowie!!!Prawdziwy mętlik mi tu urzadziliście, tysiąc pomysłów, tyle samo krytyki a ja dalej nie wiem co jest grane. Wydech i koła póki co chcę zostawić w spokoju. Świece i filterek powietrza chętnie zmienię no i na dysze też bym mógł się połakomić, więc może ktoś ma jakieś konkretne modele lub symbole w głowie to chętnie posłucham. [ Dopisane: 12-07-2005, 18:44 ]No i jeszcze jedno czy ktos wie gdzie mółbym dokonać regulacji gażników we Wrocławiu i okolicach, tylko proszę o jakieś inne warsztaty niż Motorland czy na Rakowej bo słyszałem, że stosunek wydanej u nich kasy do wykonanych usług nie należy do ciekawych [ Dopisane: 12-07-2005, 19:04 ]Może jeszcze ktoś ma pojęcie czy takie defekty jak to, że powyżej 8-9tyś nie chce iść i to, że nie mogę wkręcać manetki do oporu tylko łagodnie ją wkręcać bo mi się krztusi to tylko sprawa regulacji gażników czy coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 szkoda zakładac nowy post wiec dopisuje do tego :] jakim sposobem rozwiercaliscie fabryczny wydech w GSie bo zeczywiscie fabrycny wydech troche zamulony jest a po rozwierceniu jaki efekt to daje ???i jeszcze pytanie czym to rozwiercaliscie? jakie wiertło,dł.. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.